Bölüm 78: Akılları Baştan Çıkaran Kadim Bambu Ormanları

380 52 0
                                    


Qin Nan, Mistik Sekiz Adımını uyguladı ve Chu Yun ve Xiao Leng ile inanılmaz bir hızla ilerledi.

Huang Long onları takip etmeden önce bir kahkaha patlattı, figürü bir kan bulutuna dönüştü.

Bunu takiben, Ling Zixiao ve grubu da düşüncelerini topladı ve geri kalan dahi öğrencilerine kendi hareket teknikleriyle hareket ederek önderlik etti.

Kalan yeni öğrencilere gelince, haritayı ezberlemek onların endişelerinden biri değildi. Bunun yerine, hepsi birkaç dakika önce havalanan öndeki insanları takip etti.

O anda, yukarıdan bakılsa, o kişi bir sürü insanın çığ gibi çılgın bir hızla ileriye doğru koştuğunu görürdü.

Sekizinci katman ve dokuzuncu katman Vücut Temperleme Aleminde yetişen canavarlar bile, normal vahşi görünümlerinin aksine, kalabalığı gördükten sonra hayatlarını kurtarmak için hemen kaçtılar.

Kısa bir süre içinde, orman şiddetle sarsıldı ve zemin muazzam bir şekilde titredi; bütün yer bozuktu.

Sanal haritada gösterilen konum çok uzak değildi; bir süre sonra, kalabalığın tümü varış noktasına ulaşmıştı.

Ancak öğrenciler önlerindeki manzarayı gördüklerinde herkesin gözleri şaşkınlıkla doldu.

Önlerinde, bir bambu denizi gibi, sonu belli olmayan devasa bir bambu ormanı belirmişti. Ayrıca, her bir bambu, gökyüzüne doğru yükselen dev ağaçlar gibi geniş bir çevre ile koyu maviydi. Bambu yaprakları, sanki hayatın iniş çıkışlarını yaşamışlar gibi, onlara kadim ve gizemli bir his veriyordu.

Bambu ormanlarının sıradan bir şey olmadığı kolayca söylenebilirdi.

Qin Nan hızla düşüncelerini topladı ve bambu ormanlarının içinde ne olduğunu dikkatlice incelemek için İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini serbest bıraktı.

Ancak garip bir şey oldu; gizemli bambu ormanları arasında, Qin Nan'in içeride ne olduğuna bakma görüşünü tamamen engelleyen gizli bir güç vardı.

Bu, Qin Nan'ın kaşlarını çatmasına neden oldu; İlahi Savaş Ruhu'nun Gözlerini kullanırken görüşü ilk kez yasaklanmıştı.

Bu arada Ling Zixiao, önündeki gizemli bambu ormanlarını gözlemleyerek bir süre bekledi, ardından bir çığlık attı, "Bu, Akılları Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanı olabilir mi?"

Sözleri hemen kalabalığın dikkatini çekti.

Akılları Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanları? Bu da ne?

O anda, tamamlayıcı bir tonda bir ses duyuldu, “Doğru. Bu Küçük Kardeş gerçekten bilge, bu bambu ormanlarının Zihinleri Baştan Çıkaran Kadim Bambu Ormanları olduğunu bilmek.”

Ani ses, hem Huang Long hem de Ling Zixiao da dahil olmak üzere kalabalığın tedirgin olmasına neden oldu.

Saniyeler sonra, genç bir adam Zihin Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanı'ndan yavaş adımlarla çıktı. Genç adam beyaz bir cübbe giyiyordu ve ten rengi solgundu ve bu keskin kaşlarıyla birlikte ona yakışıklı bir görünüm kazandırdı.

Ayrıca, genç adamdan yayılan aura ürkütücü ve anlaşılmazdı.

"Dövüş İmparatoru uzmanı mı?"

Qin Nan gözlerini hafifçe kıstı; Aniden ortaya çıkan bu genç adam, Xiao Qingxue'ninkinden biraz daha zayıf olmasına rağmen, Dövüş İmparatoru ekimine sahipti.

Genç adam ormandan çıktı ve kalabalığa baktı ve gülümseyerek şöyle dedi: "Tüm Genç Öğrencilere, benim adım Xu Qian. Ben senin kıdemli kardeşinim. Beş büyükten, özellikle hepinizi test etmek için bu Çok Yönlülük Adasına gelme emri verildi. Testi geçenler, sonuçlarına bağlı olarak belirli bir miktarda Mavi Ejderha Rozeti alacaklar.”

Bu sözleri duyduktan sonra, öğrenciler bir idrake vardılar.

Görünüşe göre tarikat, öğrenciler için son sınav olarak hizmet eden bu sürprizi çoktan hazırlamıştı.

"Pardon, testin ne hakkında olduğunu sorabilir miyim?" Ling Zixiao öne çıktı ve saygılı bir tonda sordu.

Xu Qian gülümseyerek ona baktı, "Sen Küçük Kardeş Ling Zixiao olmalısın, değil mi? Büyükler sizden daha önce bahsetmişti; dokuzuncu sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu, büyük potansiyele sahip bir süper dahi. Denemelerden sonra, xiulian hakkında herhangi bir sorunuz olursa, beni aramaktan çekinmeyin.”

Bu sözleri duyduktan sonra, diğer öğrencilerin gözlerinde bir miktar kıskançlık görülebiliyordu.

Buna rağmen, o anda her iki tarafı da gücendirmeye cesaret edemezlerdi - sadece son sınavı bekleyebilirlerdi.

Ling Zixiao alçakgönüllü bir tonda yanıtladı, "Bu benim için bir zevk."

Xu Qian, sergilediği alçakgönüllü tavırdan oldukça memnundu; sonra kalabalığa dönerek, "Açıklamama izin verin. Zihin Baştan Çıkaran Kadim Bambu Ormanı değerli bir malzeme olarak kabul edilir. Buradaki her bambu, düşüncelerinizi baştan çıkarma yeteneğine sahiptir. Bu baştan çıkarma, yalnızca Dövüş İmparatoru Aleminin altındaki gelişimciler için işe yarar. Başka bir deyişle, bu test sadece Dövüş Sanatlarına karşı iradenizi ve kararlılığınızı test etmek içindir.”

Bunu söyledikten sonra, devam ederken Xu Qian'ın yüzündeki gülümseme kayboldu, “Yaklaşan test Zihin Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanına girilerek yapılacak. Kurallar basit; sadece ikisi var. İlk olarak, Zihin Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanlarında hiçbir Dövüş Becerisine izin verilmez, ancak Dövüş Ruhlarınızı serbest bırakmanıza izin verilir. İkinci olarak, test ileriye doğru attığınız adımların miktarına odaklanacaktır. Bu Zihin Baştan Çıkaran Kadim Bambu Ormanından geçmek için bin adım gerekir. Testin sonuçları, atılan adım miktarına göre sıralamaya dayanıyor.”

Xu Qian daha sonra bir an duraklayarak kalabalığın bilgiyi sindirmesine izin verdi.

Uzun bir aradan sonra Xu Qian tekrar konuştu, “Şimdi ödüller hakkında konuşacağım. Testin sonunda, üçüncü sıradaki kişi bir Mavi Ejderha Rozeti alacak; ikinci, dört Mavi Ejder Rozeti; ve ilki on beş Mavi Ejderha Rozeti alacak. Bununla birlikte, herhangi biriniz bin adımın hepsini tamamlayabilirse, tüm Mavi Ejderha Rozetlerini alacaksınız. Mistik Ruh Tarikatından hiç kimsenin bin adımı tamamlamadığını unutmayın; Eğer herhangi biriniz bunu başarmışsa, tarikat tarafından ağır bir şekilde ödüllendirileceksiniz.”

Bu sözleri duyduktan sonra, öğrencilerin gözleri arzu alevleriyle tutuştu.

Xu Qian'ın sözlerinden bu testin onların gelişim temelleri ile ilgili olmadığı açıktı; bu daha çok, nispeten adil olan Dövüşçü Yüreği yarışması gibiydi.

Başka bir deyişle, yalnızca beşinci katman Vücut Temperleme Aleminin yetişimine sahip bir öğrenci bile, Savaşçı Kalbi bin adımı tamamlayacak kadar sağlamsa, yirmi Mavi Ejderha Rozeti elde etme şansına sahipti.

Hiç kimse bin adımı tamamlayamasa bile, yalnızca birinci olan on beş Mavi Ejderha Rozeti alacak ve Çok Yönlülük Denemesinde birinciliği garanti edecekti!

Ancak Qin Nan, Huang Long, Ling Zixiao ve diğerleri heyecanlı öğrencilere kıyasla sakin kaldılar. Hepsi Xu Qian'ın açıklamasını henüz bitirmediğini hissetti.

Bekledikleri gibi, öğrencilerin yüzlerindeki heyecanı gördükten sonra Xu Qian sakince, "Bu arada, bahsetmeyi unuttum. Dövüş Sanatları iradeniz yeterince sağlam değilse, uygulamanızın bir çılgınlık durumuna girerek vücudunuzun patlamasına neden olma ihtimali vardır. Önceki Çok Yönlülük Denemelerinde, sekizinci katman ve dokuzuncu katman Vücut Temperleme Alemine ulaşmış ve burada ölen çok sayıda dahi vardı…”

Bunu söyledikten sonra, Xu Qian soğuk bir şekilde sırıttı ve "Peki, ilk kim?" dedi.

Bütün kalabalık tamamen hareketsiz kaldı ve onları bir ölüm sessizliği sardı!

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin