Bölüm 141: Uçan Kılıç Tarikatı

398 56 0
                                    

Qin Nan, İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini uyandırdığından, Prenses Miao Miao'nun vücudundaki gücü hafifçe görebiliyordu. Ancak, ilk kez göremediği bir şeyle karşılaşıyordu.

Qin Nan, bunun İlahi Savaş Ruhu Gözlerinin zayıf olmasından değil, gelişiminin çok düşük olmasından kaynaklandığını açıkça biliyordu. Savaşçı Serendipity Köşkü içindeki güç çok güçlüydü; dolayısıyla içeride ne olduğunu incelemesini engelledi.

Qin Nan'in biraz şok olmasına kıyasla, Huang Long ve diğerlerinin yüzleri mutlak bir şaşkınlıkla doluydu. Özellikle Xu You, boş bir ifadeyle kendi kendine mırıldandı, "Dalgalar ve o muhteşem altın ışık demeti tarafından gönderildi. Bu Savaşçı Serendipity Köşkü tam olarak nedir…”

Zhang Taiyi dahil diğerleri tek kelime etmedi.

Mistik Ruh Tarikatının iç öğrencilerinin ikinci büyüğü olan Zhang Taiyi, Martial Serendipity Pavilion'a birçok kez tanık olmuş ve onu daha iyi anlamasına izin vermişti. Buna rağmen, Martial Serendipity Pavilion'un tam olarak ne olduğunu hala anlamamıştı.

Başka bir deyişle, anlamadığını söylemek yerine, ilk dört mezhepten hiçbiri anlayamadı; Martial Serendipity Pavilion tam olarak nedir ve neden var?

O anda, bir dizi gürültülü çelik çarpışması duyuldu.

Qin Nan döndü ve gözleri parladı.

Kocaman bir kılıç taşıyan orta yaşlı bir adam görülebiliyordu. Yüzünde uyuşmuş bir ifade vardı ve Dövüş İmparatoru Alemi aurasını gizlemeye niyeti yoktu.

Bu orta yaşlı adamın arkasında beş genç adam vardı. Bu genç adamlar, her birinin sırtında çeşitli şekillerde eski bir kılıç taşıyordu ve Kılıç Niyetlerini öldürücü bir niyetle ateş ediyorlardı.

Haydut yetiştiriciler kalabalığı bunu gördükten sonra irkildi.

Qin Nan gözlerini kıstı. Bu adamlar Uçan Kılıç Tarikatından!

Luohe Krallığının ilk dört mezhebine gelince, Qing Nu Tarikatının öğrencilerinin hepsi kadındı. Uçan Kılıç Tarikatının öğrencilerinin hepsi Kılıç Sanatını uyguladılar, sahip oldukları Dövüş Ruhları bile Kılıç tipi Dövüş Ruhlarıydı. Düzensiz Alevler Tarikatı'na gelince, onlar sadece ateş tipi niteliklere sahip öğrencileri işe aldılar.

Sadece Mistik Ruh Tarikatı cinsiyet ve nitelikler konusunda herhangi bir kısıtlamaya sahip değildi; tek gereksinim kişinin Dövüş Ruhu rütbesiydi.

Söylemeye değer olan şey, Mistik Ruh Tarikatı'nın Uçan Kılıç Tarikatı ile her zaman düşmanca bir ilişki paylaştığı ve ikisi arasındaki küçük çaplı savaşların oldukça yaygın olduğudur!

"Zhang Taiyi!" Orta yaşlı adam, Zhang Taiyi'yi gördükten sonra irkildi. Kılıç Niyeti'ni toplarken ileri bir adım attı ve buyurgan bir tonda "Mistik Ruh Tarikatı Mo Qing'den sorumlu yaşlı değil mi? Neden buradasın?!"

Zhang Taiyi ona kısa bir bakış attı ve "Yaşlı Fang, benimle bu ses tonuyla konuşma. Martial Serendipity Pavilion ortaya çıktığına ve birkaç saat içinde açılacağına göre, şu anda bir kavga başlatmak istemem!”

Elder Fang olarak adlandırılan orta yaşlı adamın ifadesi değişti. Çıldırmak üzereydi ama bir saniye düşündükten sonra sessiz kaldı.

Haydut yetiştiriciler bunu gördükten sonra kalplerinin hızla çarptığını hissettiler; ses çıkarmaya cesaret edemediler.

Qin Nan, Mo Qing'in adını duyduğunda, bakışlarını Uçan Kılıç Tarikatının beş öğrencisine çevirmeden önce Elder Fang'a dikkatlice baktı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin