Yaşlıların oturma alanında, ilk yaşlı olan Cheng Biao, gözlerinde bir titreme görülürken konuşmaya başladı, “İlk tura şimdi başlayacağız. O çok basit; malzemeleri ve hapları tanımlamak için. Malzemelerin benzersiz özelliklerini ve hapların kısıtlamalarını yazarak elli farklı içerik ve elli farklı hap tanımlamanız gerekmektedir. Herkesin sadece tek bir şansı vardır. Tur şimdi başlıyor!”
Kolunu savururken, elli farklı malzeme ve elli farklı hap gibi görünen öğrenci kalabalığının önüne sayısız ışık huzmesi indi.
Bununla birlikte, öğrenciler, seslerini çıkarmadan önce birçoğunun yüzlerinde hoş olmayan ifadeler giydiği için, oracıkta tamamen afalladılar.
“Malzemeleri ve hapları tanımlamak mı? Bu neden davanın bir parçası?”
"Lanet olsun. Görünüşe göre birinci yaşlı Hap Simyasında uzman ve Nangong Cheng onun öğrencilerinden biri; malzemeleri ve hapları nasıl tanımlayacağını kesinlikle biliyor. Denemenin ilk turu özel olarak Nangong Cheng için tasarlandı!”
"Ne s*kik, ne utanmazca bir davranış. Yani Nangong Cheng'in mahkemede birinci gelmesine yardım mı ediyorlar? Bu adil değil!”
“Sırf Nangong Cheng'i birinci yapmak istedikleri için malzemeleri ve hapları belirlemek için ilk turu yaptılar; Şu anda nutkum tutuluyor!"
……
Birçok katılımcı, gözleri öfkeyle dolduğundan sessizce küfretmeye başladı.
Normal olarak, sıradan öğrenciler uygulamalarını geliştirmeye odaklanırlardı; bu nedenle, pek çoğu malzemelere ve haplara aşina olmaz.
Sonuç olarak, çoğu şüphesiz denemede ilk beş sırayı alma şansını kaybedecekti.
Bunu gören Qin Nan başını salladı; ilk büyük Cheng Biao'nun bu kadar acımasız olmasını beklemiyordu, ilk turu sadece Nangong Cheng için özel olarak tasarladı.
"Sessiz olun!" Cheng Biao, kalabalığa bakarken yüzünde bir buyurganlık ifadesi sergiledi ve soğuk bir tonda şöyle dedi: “Eğer biri saçma sapan konuşursa, o kişi anında diskalifiye edilir; malzemeleri ve hapları hemen tanımlamaya başlayın!”
Uyarıyı aldıktan sonra, küfreden öğrencilerin yüzleri biraz değişti ve sessizleştiler.
Yargılamadan memnun olmasalar bile, sadece kinlerini tutabiliyor ve önlerindeki göreve odaklanabiliyorlardı.
İlk yaşlı olan Cheng Biao'yu gücendirmeye cesaret edemezlerdi!
Nangong Cheng, malzemeleri ve hapları tanımlayan ilk katılımcı oldu.
Nangong Cheng gülümseyerek malzeme ve hap yığınına yaklaştı ve her birini tanımlamaya başladı. Yaklaşık seksen nefeslik bir sürenin ardından, Nangong Cheng bakışlarını geri çekti ve cevaplarını göndermeden önce kendinden emin bir şekilde bir kağıda yazdı.
Nangong Cheng'in önde başladığını gördükten sonra, Hap Simyasına nispeten aşina olan birkaç öğrencinin sabrı tükendi ve malzemeleri ve hapları belirlemeye başlamak için öne çıktı.
Dojo bir kez daha canlandı.
Üç yüzden fazla öğrenci sıralarını bitirdikten sonra nihayet sıra Qin Nan'a geldi.
Qin Nan'ın girişi hemen kalabalığın dikkatini çekti; Yaşlıların oturma alanının ilk noktasında oturan Cheng Biao bile, artık ilgi odağı haline gelen ona doğru baktı.
Qin Nan'ı gördükten sonra, Nangong Cheng'in gözleri soğuktan titredi ve gülmeye başladı, "HAHA, Küçük Kardeş Qin Nan, bu içerik ve hap tanımlama turu inanılmaz derecede zorlayıcı. Kıdemli Kardeşin olarak sana bir tavsiyede bulunacağım. Malzemelerin özellikleri özel yöntemlerle gizlenmekte, kısıtlamalar da özel yöntemlerle hapların içine yerleştirilmektedir. Dikkatlice gözlemlemelisiniz; değilse, bu tur için sıfır puan alırsanız çok utanç verici olur!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...