...Mistik Ruh Tarikatı, dış öğrenciler arasında...
"Ne var Allah aşkına, ilk defa böyle garip bir durumla karşılaşıyorum!"
"Yani ona hapları ödünç verecek misin? Kahretsin, Qin Nan tüm tarikattan hap ödünç almaya çalışıyor, korkarım kredileri geri ödemeye niyeti yok.”
"Pekala, ona borç vermeye karar verdim, bir ya da iki bin Xiantian Hapı yeter. Değilse, ya Qin Nan benden hoşlanmıyorsa?”
"Tamam, ona da biraz veririm. Onları geri almak istemiyorum, umarım yalnız kalırım.”
“……”
...Mistik Ruh Tarikatı, iç öğrenciler arasında...
"S*ktir ne oluyor?"
"HAHAHA, bu Qin Nan çok ilginç. Tarikattaki herkesten hap ödünç almaya cüret eder. Yine de cesaretini seviyorum, bu yüzden ona bin Xiantian Hapı ödünç vermeye hazırım!”
"Kişisel olarak tanımıyorum ama sanırım geçmişi nedeniyle bir ya da iki yüz borç verebilirim."
"Bu Qin Nan tam bir dahi. Bu sefer kaç tane hap alacağından emin değilim ve kimse ondan ödemesini istemeye cesaret edemediği için kredileri geri ödemesine bile gerek yok.”
“……”
Gong Yang, etrafındaki canlı öğrencilere baktı ve yüzünde şaşkın bir ifade bırakarak elindeki koyun derisinden mektuba baktı.
...Bu arada, Mistik Ruh Tarikatının büyükleri arasında bir tartışma yaşandı...
“İkinci Elder, ona hap mı vereceksin?”
"Kıçımı ödünç ver, Genç Efendi Jun onun rakibi, ona hapları ödünç vermeye cesaret edemem."
"Bu genç delikanlı oldukça ilginç, ona biraz Dövüş İmparatoru Hapı ödünç vereceğim."
"Hmm, ben de dostça bir gösterge olarak biraz ödünç vermeliyim."
“……”
Büyükler arasında, iç öğrencilerin üçüncü büyüğü Mo Qing, koyun derisinden mektuba çarpık bir yüzle baktı.
Qin Nan'in ondan hap isteyecek kadar utanmaz olmasını beklemiyordu.
Bu arada, 'İlaç Ödünç Alma Olayı'nın kahramanı Qin Nan üçüncü konutunda oturdu ve Prenses Miao Miao'ya baktı.
Prenses Miao Miao gözlerini kısarak, "Ne sürpriz, hizmetçim bu kadar çok hap almakla ünlü biri oldu," dedi.
"Kaç tane?"
Qin Nan'in nefesi kesildi. Prenses Miao Miao'nun yöntemine düşkün olmasa da, durumun acımasızlığı nedeniyle, tek yolu diğerlerinden hap ödünç almaktı, böylece İlahi Savaş Ruhu'nun derecesini Xuan rütbesine yükseltebilirdi.
Bununla birlikte, Qin Nan, bu hapların her birini kesinlikle iade edeceğine dair yüreğine yemin etti.
İnsanlara iyilik borçlu olma fikrinden hoşlanmazdı.
“Toplam beş yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı.” Prenses Miao Miao kayıtsız bir tonda söyledi.
"Ne? Beş yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı?” Qin Nan'in yüzü şaşkınlıkla doldu, gözleri kocaman açıldı, “Nasıl bu kadar çok var? Öğrencilerden bu kadar çok şey ödünç almak imkansız!”
Prenses Miao Miao memnun bir şekilde Qin Nan'a baktı, "Eski Shan'dan yüz bin, Salon Liderlerinden her biri yirmi bin, iki yüz bin hap ödünç aldım. Ayrıca, benim çekiciliğimle, iç öğrenciler ve dış öğrenciler, sizi geçenlerde Martial Serendipity Pavilion'a getiren Kıdemli Zhang Taiyi'nin otuz bini de dahil olmak üzere toplam yüz bin hapı bize ödünç vermeye istekliydiler. Ayrıca, adı Gong Yang olan iç öğrenci…”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...