Bölüm 67 - Ormandaki Figürler

380 64 0
                                    

Muazzam Kasvetli Gök Gürültülü İblis Dövüş Ruhu, İlahi Savaş Ruhu'nun baskısına maruz kaldıktan sonra içgüdüsel olarak korkuyla titredi.

Bu, Dövüş Ruhları arasındaki bastırma olarak biliniyordu.

Sadece bir derece daha düşük olsa bile, gerçek fark inanılmazdı.

Childe Gloomy Rage'in gözleri kocaman açıldı ve nefesi kesildi; en güçlü saldırısının infazı o anda durdu.

Tamamen şok olmuştu.

Qin Nan'ın Dövüş Ruhu'nun dokuzuncu seviye Huang rütbesine ulaşmasını beklemesinin hiçbir yolu yoktu!

Qin Nan'ın Dövüş Ruhu sekizinci sınıf Huang'ı değil mi?

Neden şimdi dokuzuncu sınıf Huang sırada yer alıyor?

Daha önce Mystic Spirit Sect'in White Jade Dojo'sunda, Childe Gloomy Rage dahil her öğrenci, Qin Nan'ın Dövüş Ruhu'nun sekizinci sınıf Huang olduğunu görmüştü.

Buna rağmen, ondan önceki dokuzuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu için geçerli bir açıklama neydi?

İnanılmaz baskıya maruz kaldıktan sonra tamamen şok oldu ve sözleri boğazından sıkılıyormuş gibi hissettirdi, "Nasıl... Dövüş Ruhu derecen, nasıl dokuzuncu derece Huang derecesine dönüştü..."

"Her zaman bilemeyeceğin bir şey vardır." Qin Nan sakince, "Şimdi kollarında ne gibi hileler olduğunu görmeme izin ver; git ve onları bize göster.

Bu sözleri duyduktan sonra Childe Gloomy Rage, ruhunun titremeye başladığını hissetti; Tereddüt etmeden arkasını döndü ve hayatında başardığı en hızlı hızda hayatını kurtarmak için kaçan Yıldırım Parlayan Adımlarını gerçekleştirdi.

Tamamen korkmuş ve korkmuştu.

Childe Gloomy Rage, sadece dokuzuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu ve yedinci katman Vücut Temperleme Aleminin bir yetişimi ile karşı karşıya olsaydı, aklını bu şekilde kaybetmezdi. Ancak, Qin Nan'ın Dövüş Ruhu çok şok ediciydi; önceden sadece sekizinci sınıf Huang sıralamasındayken, şimdi nasıl birdenbire dokuzuncu sınıf Huang sıralamasına dönüştü?

Karşısında böylesine sarsıcı ve ürkütücü bir sahne, aklını yitirmesine ve sonsuz bir korkuyla dolmasına neden oldu.

Şimdi ona on cesaret verilse bile, Qin Nan'ın düşmanı olmaya cesaret edemezdi.

Kaçan figüre bakarken, kılıcı bir çırpma teli ile belinden çekerken Qin Nan'ın yüzünde bir sırıtış belirdi. Güçlü Kılıç Niyeti, tüm gücünü toplarken onun etrafında dönüyordu; daha sonra kılıcı savurdu ve yıkıcı bir aura ile öne doğru fırlamasına neden oldu.

Uçan Kılıç Sanatı, Yüz Adımda Yükselen Kılıç!

İlerisi için koşan Childe Gloomy Rage, bir tehlike hissinin farkına vardı ve içgüdüsel olarak arkasını döndü.

Bunu takiben, uzaktan ona doğru hızla gelen, sekizinci katman Vücut Temperleme Alemine nüfuz eden ve iç organlarını anında yok eden bir bıçak parıltısı görüldü.

"Nasıl... nasıl... nasıl..."

Childe Gloomy Rage inanamayarak gözlerini kocaman açtı; söyleyecek bir şeyi varmış gibi görünüyordu ama söyleyemedi. Bunu takiben, çığlık attı.

Darbe onu öldürmüştü.

Son birkaç saniyede - sonsuz acının ortasında - Childe Gloomy Rage, Qin Nan'a karşı küçümseyiciliğini ve kendini beğenmişliğini hatırladı; yakında kalbinde bir pişmanlık duygusu belirdi.

Dokuzuncu sınıf Huang dereceli bir uygulayıcıya tepeden bakmaya cüret mi ettim?

Dokuzuncu sınıf bir süper dahi olan Huang'a küçümseyici davranmaya cüret mi ettim?

Böyle bir şaka - böyle bir pervasızlık.

Ancak, tövbe için çok geçti. Pişmanlık, şok, acı ve terörle dolu Childe Gloomy Rage, ilk on dahi arasında dördüncü sırada yer aldı, son nefesini verdi ve sonunda öldü.

Qin Nan, onunkini gördükten sonra İlahi Savaş Ruhunu geri çekti ve vücuda sakince yaklaştı.

Childe Gloomy Rage ile hiçbir zaman kişisel bir çatışması olmadı; ona çöp diyen ve önünde diz çökmesini isteyen oydu. Bu nedenle Childe Gloomy Rage canını kurtarmak için kaçtığında, Qin Nan tereddüt etmeden onu takip etti.

Düşmanlarına karşı asla merhametli olmadı ve onların kaçmalarına asla izin vermedi.

Her zamanki gibi, Qin Nan ellerini uzattı ve Childe Gloomy Rage'in cesedini aradı ve büyük bir ganimeti ortaya çıkardı.

Vücudunda, beklenmedik saldırılar için kullanılan uçan hançerler ve uçlarına zehir uygulanmış oklar da dahil olmak üzere birçok gizli silah vardı.

Bunun yanı sıra, Qin Nan'i şaşırtan şey, vücutta iki Mavi Ejderha Rozeti ve üç yüz Xiantian Hapı bulmasıydı.

"Tsk, tsk, bu adam gerçekten de ilk on dahiden biri, ne büyük bir servet..."

Qin Nan derin bir nefes aldı ve iki Mavi Ejderha Rozeti ve Xiantian Hapı'na sahip olduğunu iddia ederek göğüs cebine koydu.

Qin Nan daha fazla kalmadı; cesedi vücudunda taşıdı ve bir sıçrayışla ormanın içinde gözden kayboldu.

...Bu arada, Üç Yapraklı Altın Zambak'ın bulunduğu gölde...

Gölün üzerindeki Kan Bariyer Sisi kaybolmaya başladı ve gölün gerçek görüntüsünü ortaya çıkardı.

Buna rağmen kimse göldeki değişikliklere odaklanmıyordu; herkes birbiriyle sohbet ederken ormana bakıyordu.

"Artık bir tütsünün yanma süresi geçtiğine göre, aralarındaki savaşın da sona erdiğini varsayıyorum."

"HAHAHA, bence, Qin Nan Childe Gloomy Rage tarafından öldürülmese bile, ciddi şekilde yaralanacak ve savaştan zar zor kurtulacaktı."

"Heh, ondan bu kadar ukala olmasını kim istedi? Childe Gloomy Rage'i tek başına avlamaya cüret etti, böyle bir pervasızlık. Hayatta kalsa bile, ölmeye yakın olurdu!”

"Hmh, sanmıyorum. Childe Gloomy Rage, ilk on dahi arasında dördüncü sıradaydı - Qin Nan'ı kolayca ortadan kaldırabilirdi."

"Bahse girerim Qin Nan kesinlikle öldü!"

……

Bu öğrenciler o kadar heyecanlandılar ki, Qin Nan'ın ciddi şekilde yaralanıp yaralanmadığını veya öldürüldüğünü tahmin ederek bahisler düzenlemeye bile başladılar.

Onların görüşüne göre, Qin Nan, gelişimi yalnızca yedinci katman Vücut Temperleme Alemindeyken bile kendisiyle çok doluydu; onun sonu kesinlikle sefil olurdu.

Öte yandan, öğrencilerin tartışmalarını duyduktan sonra, Chu Yun'un güzel yüzü, gözlerinde artan bir endişe parıltısıyla karardı.

Qin Nan için kalbinde dua etmeye devam etti; Qin Nan ciddi şekilde yaralansa bile ölmesinden daha iyiydi.

Yanında duran Xiao Leng'e gelince, biraz endişeli olsa da hiç gergin değildi.

Bunun nedeni, daha önce mağarada Qin Nan'ın vücudundan yayılan muazzam baskıyı deneyimlemesiydi; bu nedenle, Qin Nan'in elinde güçlü bir kozu olduğundan emindi - mağlup olsa bile kesinlikle hayatta kalacaktı.

Birdenbire, daha iyi duyulara sahip olan öğrencilerden biri bağırdı, "Biri geliyor..."

Bağırmanın ardından ortalık sessizliğe büründü ve ortam gerginleşti.

Xiao Leng, Chu Yun ve tüm öğrenciler neredeyse aynı anda başlarını kaldırıp ormana baktılar.

Onlara göre, ormandan bir figür yavaşça onlara yaklaşıyordu...

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin