Nangong Ershao şaşkına döndü, dış öğrenciler de öyle.
Hazine Kasası'nın yaşlısının, siyah cüppeli yaşlı adamı hemen azarlayacağını ve Qin Nan'ın rozetini gördükten sonra Hazine Kasasına girmesini yasaklayacağını asla düşünmediler.
Başka bir deyişle, yaşlı adamın geleceği tamamen gitmişti.
Ne oluyor?
Qin Nan'in çıkardığı rozet, tam olarak ne tür bir rozet?
Yaşlı, rozeti görünce neden bu kadar sinirlendi ki, sorumlu kişiyi hemen azarladı?
"Küçük Kardeş Qin Nan, bunun için çok üzgünüm. O adam tamamen kördü; Umarım seni kırmamıştır." Orta yaşlı adam, Qin Nan'a saygıyla baktı, daha önce gelen herhangi bir buyurganlık belirtisi olmadan.
Gerçek şu ki orta yaşlı adam, sorumlu kişiden o kadar çok nefret ediyordu ki, şu anda onu öldürmeye bile niyetliydi.
Bu, Büyük Yaşlı'nın varlığına eşdeğer olan Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozetidir. O çöp parçası onu bile tanıyamıyor mu?
Orta yaşlı adam, Qin Nan'in öfkesini onun üzerine salmaması için kalbinden sadece dua edebilirdi. Aksi takdirde, bir ihtiyar olarak konumunu kaybedeceğinden emindi.
"Merak etme." Qin Nan, öfkesini adama salmadı, sakince, "Yaşlı, az önce, bu Nangong Ershao, açık artırmaya katılmamı yasaklamak için siyah cüppeli yaşlı adamla işbirliği yaptı. Ben oldukça hızlı huylu bir insanım, bu yüzden bu adamın da Hazine Kasasına girmesi yasaklanmalı.”
Bunu duyduktan sonra, hala büyük şokta olan Nangong Ershao, kuyruğuna basılan bir kedi gibi sıçradı ve "Qin Nan, ne dedin? Ben Nangong Cheng'in kardeşiyim, hayatımın geri kalanında Hazine Kasası'na girmemi yasaklamaya cüret mi ediyorsun? Aklını mı kaçırdın…"
Nangong Ershao daha cümlesini bitiremeden orta yaşlı adam soğuk bir sesle, "Nangong Ershao değil mi? Bugünden itibaren Hazine Kasası'na girmen yasaklandı, aksi takdirde Mistik Ruh Tarikatından atılırsın!"
BANG!
Bunu duyunca, Nangong Ershao, öncekinden gururlu yüzü anında solgunlaştığı için kendisine yıldırım çarpmış gibi hissetti.
Ben Nangong Cheng'in kardeşi Nangong Ershao, ama bu yaşlı gerçekten Qin Nan'in talebine uydu ve hayatımın geri kalanında Hazine Kasasına girmemi yasakladı?
"İyi iyi iyi." Nagong Ershao şokundan kurtuldu ve soğuk bir ifadeyle, "Qin Nan, bugün olanları hatırlayacağım. Seni diz çöktüreceğim ve zamanı geldiğinde bana yalvaracağım."
Tehditten sonra Nangong Ershao daha fazla kalamadı ve olay yerinden aceleyle ayrıldı.
Kalmaya devam ederse, onun için tam bir rezalet olurdu.
Orta yaşlı adam, Nangong Ershao'nun uzaklaşan figürüne baktı ve gözlerinde bir merhamet belirtisi parladı. Hazine Kasasının birinci katının yaşlısı olarak, Nangong Cheng'in kimliğini açıkça biliyordu. Ancak, önündeki Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozeti'ne bakıldığında, Nangong Cheng nasıl karşılaştırılabilirdi?
O anda, dışarıdaki öğrenci kalabalığı şaşkına döndü.
Nangong Ershao'nun hayatının geri kalanında Hazine Kasasına girmesini yasaklayarak Qin Nan'in bir kez vurduktan sonra merhamet göstermemesini beklemiyorlardı.
Bunun yanı sıra, Qin Nan'ın kimliğinin Hazine Kasası'nın birinci kat yaşlısının bile onun sözlerine uymak zorunda kalacak kadar güçlü olduğunu asla düşünmediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...