Xu Qian, Xiao Yunhe, Duan Muyang, Wang Chu, Luo Jianhao ve diğer öğrenciler tamamen suskundu. Qin Nan'ın sorusunu duyduktan sonra ağızlarını açtılar ama ses çıkarmaya cesaret edemediler.
O kadar çok tokat yedikten sonra korktular.
Ling Zixiao bile yüzüne bir tokat yedi, başka ne diyebilirlerdi ki?
Bu arada Chu Yun ve Xiao Leng ağızları açık bir şekilde önlerindeki manzaraya bakarken düşüncelerinde kayboldular.
Öğrenciler arasında Qin Nan ile en çok teması olanlar onlardı. Qin Nan'in her zaman geri dönüşüne tanık olmuşlardı, bu da birbiri ardına mucizelerle sonuçlandı.
Buna rağmen, hala Qin Nan'ın Dövüşçü Kalbinin Huang Long'unkiyle karşılaştırılabilir olduğuna inanmıyorlardı - Ling Zixiao'yu gerçekten yenmekten bahsetmiyorum bile.
Ancak, Qin Nan bunu yapmıştı. Sekiz yüz doksan dokuz adım ilerlemiş ve kendisini Huang Long'un sonucuyla aynı seviyeye getirmişti. Artık Ling Zixiao'nun başarısından sadece bir adım uzaktaydı.
Qin Nan bir kez daha mucize yarattı!
"Qin Nan, dokuz yüz adımdan fazlasına ulaşmaktan bahsetmiyorum bile, asla dokuz yüzüncü adıma ulaşamazsın!" Ling Zixiao yüzünde gururlu bir ifadeyle aniden kahkahayı patlattı, "Dokuz yüzüncü adımın baskısı katlanarak artıyor. Dokuzuncu sınıf Huang seviye Dövüş Ruhum düşüncelerimi yatıştırma yeteneğine sahip olmasaydı, dokuz yüz adıma ulaşamazdım. Dokuzuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu olan Huang Long bile bu baskıya dayanamadı!”
Ling Zixiao'nun sözleri, olay yerindeki tüm öğrencileri uyandıran bir el bombası gibi hizmet etti.
Sözleri duyduktan sonra Xu Qian, Xiao Yunhe ve diğerleri rahatlayarak iç çektiler ve Qin Nan'a küçümseyerek bakmaya devam ettiler.
Peki ya sekiz yüz doksan dokuzuncu adıma ulaştıysanız ve Huang Long ile aynı sonucu elde ettiyseniz?
Sadece sekizinci sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu'na sahipsin. Dokuz yüz adımı başarmanız imkansız, onun ötesindeki hiçbir şeyden bahsetmeyin.
Buna rağmen, Qin Nan onlara çok fazla mucize sunduğu için öğrencilerin çoğu şüpheliydi. Ya Qin Nan başka bir mucize üretecekse?
O anda, son derece zayıf olan Huang Long, içini çekti ve alçak bir sesle, "Ling Zixiao haklı, dokuzuncu sınıf Huang seviye Dövüş Ruhu ile bile, kişi dokuz yüzüncü adımı onsuz tamamlayamaz. düşüncelerini sakinleştirmenin herhangi bir yöntemi, bu yüzden yenildim…”
Huang Long'un sözlerini duyduktan sonra, sahnenin atmosferi canlandı. Her öğrenci rahat bir nefes verdi ve içgüdüsel olarak Qin Nan'a küçümseyici bakışlarla baktı.
Şimdi Huang Long böyle söylediğine göre, dokuzuncu seviye Huang seviyeli Dövüş Ruhu olan biri bile dokuz yüzüncü adımı atamadı, senin gibi sekizinci seviye Huang seviyeli Dövüş Ruhu olan biri ne yapabilirdi ki?
Chu Yun ve Xiao Leng'in ifadeleri büyük ölçüde değişti ve vücutları bunu duyduktan sonra titremeye başladı.
Bu, birbiri ardına mucizeler yarattıktan sonra Qin Nan'in sonunda burada kaybedeceği anlamına mı geliyor?
"Böylece?" Ormanın derinliklerinden Qin Nan'in sesi duyuldu, “Görünüşe göre siz benim yüzlerinizi tokatlamama doyamadınız, hala bana inanmıyorsunuz. Eğer durum buysa, bugün neler başarabileceğimi size göstereceğim.”
Bunu duyunca, Ling Zixiao'nun yüzündeki gülümseme sertleşti ve içinde huzursuz bir his belirdi.
Bu Qin Nan dokuz yüzüncü adımı atabileceğinden emin olabilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...