Bölüm 13 - Mistik Ruh Tarikatı

539 71 0
                                    

Qin Klanının tüm Konferans Salonu ölü bir sessizliğe gömüldü.

Katılımcıların hepsinin gözleri açıktı, Qin Tieba'nın Qin Tian'ın Patrik olarak konumunu gerçekten suçlayacağını asla düşünmemişlerdi.

Qin Tieba'nın altındaki İkinci Büyük ve Üçüncü Büyük'ün ifadeleri son derece sakindi, sanki bunun olmasını bekliyorlardı.

Beni suçlamak mı? Qin Tian sessizliği bozdu, gülümsemesi bir kayıtsızlık izini ortaya çıkardı, “Yüce Yaşlı, bundan dolayı beni suçlamak mı istiyorsun? Bu durumda, neden beni suçlamak için hangi yeteneklere sahip olduğunu göstermiyorsun! "

Qin Tian konuşurken, görkemli Gerçek Qi vücudundan şiddetle fırladı.

Vücut Temperleme Bölgesi, vücudun temperlenmesine eşdeğerdir. Xiantian Realm, onu emen ve kişinin kendi Gerçek Qi'sine dönüştüren, Cennetin ve Dünyanın Ruhsal Qi'siydi.

Şimdiki kalabalığın ifadeleri, muazzam bir baskı hissettikçe eşzamanlı olarak değişti, nefes almak bile son derece zor hale gelmiş gibiydi.

Bu, Vücut Temperleme Bölgesi ile Xiantian krallığı arasındaki doğuştan gelen farktı.

Qin Tian ayağa kalktı ve bakışları nihayet Qin Tieba'ya inmeden önce seyirciyi gözlemledi ve “Ben, Qin Tian, ​​Qin Klanı içindeki tek Xiantian Diyarı uzmanıyım. Beni suçlamak istiyorsan, o zaman senin, Yüce Yaşlı'nın Fang Klanı ile eşit durumda olması gereken nitelikleri görmek isterim. "

Qin Tian konuşmayı bitirdiğinde, kalabalığın büyük çoğunluğunun yüzleri aniden değişti.

Qin Klanı ve Fang Klanı, Linshui Şehrinin iki büyük Klanıdır, ayrıca sürekli olarak birbirleriyle savaşıyorlardı. Dahası, Fang Clan Patriği de bir Xiantian Realm uzmanıydı. Qin Klanında Qin Tian olmasaydı, Qin Klanı kesinlikle Fang Klanı ile eşit olmazdı.

Qin Tieba soğukkanlılığını korudu, bunun yerine yüzünde alaycı bir gülümseme belirdi, “Qin Tian, ​​bu meselenin üstesinden gelmek için uygulamanıza güveneceğinizi varsayıyorum? Qin Klanını destekleyebilecek tek kişinin siz olduğunu düşünüyor musunuz?

Kalabalık sersemlemişti. Qin Tieba neyi ima ediyordu? Qin Tieba, Xiantian Diyarı'nı aşmış ve elde etmiş olabilir mi?

Qin Tieba ayağa kalktı, Qin Tian'ın bıraktığı baskı konusunda kayıtsız kaldı. Bunun yerine, kayıtsız bir şekilde, “Bugün herkese bazı haberler vereyim. İki gün önce oğlum Qin Changkong, Mistik Ruh Tarikatı tarafından kabul edildi ve onların öğrencisi olmak için seçildi! Dahası, Mistik Ruh Tarikatı beş gün içinde öğrenci seçimi yapmak için Linshui Şehrini ziyaret edecek!

Bu anda, tüm Konferans Salonu bir kez daha sessizliğe büründü, mevcut Qin Tian'ın ifadesi bile çarpıcı biçimde değişti.

Mistik Ruh Tarikatı!

Tüm Luohe Krallığı içinde, Mistik Ruh Tarikatı dört Büyük Tarikattan biriydi. Gücü Luohe Krallığı'nın en üst kademesine yerleştirildi ve son derece güçlü olduğu kabul edildi. Gençler için burası Kutsal Savaş Toprağı idi.

Qin Klanı tarihinde Mistik Ruh Tarikatına giren tek bir öğrenci yoktu.

Bir katılımcının nefesi giderek daha hızlı hale geldi, “Yüce Yaşlı, bu doğru mu? Mystic Spirit Sect'in seçim dönemi her zaman üç yılda bir olmuştur. Şu anda, önceki seçimden bu yana yalnızca iki yıldan kısa bir süre geçti! "

Qin Tieba gururla, "Bu sefer seçim daha erken bir tarihe kaydırıldı," dedi.

WA!

Kalabalık nihayet sözlerine tepki gösterdi, sanki hepsi aynı anda derin bir nefes almış gibiydi. Bakışları Qin Changkong'a sabitlenmişti; Eğer önceki bakışları saygı ve iyilikleri körükleme niyetindeyse, o zaman şu anki bakışları tutku ve umutla dolup taşardı!

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin