Qin Nan, demir ve taştan dövülmüş siyah bir kılıç seçtikten sonra, Qin Klanından ayrılmadan ve Longhu Sıradağları'na doğru ilerlemeden önce beş gün yetecek miktarda erzak getirdi.
Linshui Şehri ile Longhu Sıradağları arasındaki mesafe çok uzak değildi. Qin Nan'ın Sıradağlara adım atması sadece yaklaşık dört saat sürdü.
"Thundercrash Sabre Sanatı. Gücü ve anlık patlayıcı gücünü vurgular ... Bu Sabre Sanatını geliştirseydim, o zaman orası en iyi yer olurdu. "
Qin Nan, hafızasına göre dikkatli bir şekilde ilerlemeden önce bir an düşündü.
Sadece üç Li için yürümesine rağmen, Qin Nan hala bu yolda bir saat geçirmişti. Bunun nedeni, Longhu Sıradağları'nda sayısız Şeytani Canavarın bulunmasıydı. Qin Nan, Sabre Sanatını tüm kalbiyle geliştirmek istedi, bu nedenle herhangi bir rahatsızlıkla karşılaşmak istemedi.
Kısa bir süre sonra, önündeki devasa ağaçların arasından bir şelale görülebiliyordu.
Şelale on metre yüksekliğe sahipti, su büyük bir yükseklikten fışkırdı ve yirmi metrelik küçük bir göle düştü.
"Yer burası." Qin Nan'ın gözleri hemen çevreye bakarken parıldadı.
Sonunda tuhaf bir şey keşfetmedi, bu yüzden tayınları bıraktı ve göle atlamadan önce Kara Demir Kılıç'ı aldı.
"Thundercrash Saber Art, şimşek gibi çarpıcı, şimşek gibi hızla ... .."
Qin Nan, gözleri kapalı bir şekilde gölün yüzeyinde durdu. Thundercrash Saber Art'ın her hareketi ve hareketi zihninde ortaya çıktı. Kısa süre sonra, aniden soğuk bir ışığa dönüşen Kara Demir Kılıç'ı geliştirdi; suyu dilimlemek.
Qin Nan'ın üçüncü katman Vücut Temperleme Bölgesi ekimi olmasına rağmen, su direnci nedeniyle sadece küçük bir bölümü kesebildi. Bunun ardından su hızla eski haline döndü.
Kısa bir süre sonra, Qin Nan sürekli olarak suyu dilimledi, dilimden sonra dilimledi.
Geçen zaman; iki gün göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Bu iki gün içinde Qin Nan, durmaksızın suya karşı dilimlediği için özverili bir durumdaydı.
"Yeterli değil ... yeterli değil ……. Yeterli değil…." Qin Nan kaç kez doğradığını bilmiyordu ama bakışları sıkı bir şekilde gölün yüzeyine sabitlenmişti. Titreyen kılıç aurasının geçtiğini gören kalbi, sanki deli bir iblismiş gibi çılgınca bağırdı.
Bağırmasının ardından, Qin Nan'ın dilim bombardımanının hızı giderek daha hızlı ve şiddetli hale geldi.
Ancak bu yeterli değildi!
Şu anda, Qin Nan kendi uygulamasında özverili bir duruma girerken, Qin Nan'ın sırtından yavaş yavaş şeffaf ve görkemli bir insan avatarı ortaya çıktı. Korkunç bir baskı yaydı.
İlahi Savaş Ruhu aslında kendiliğinden ortaya çıkmıştı.
Doğal olarak, Qin Nan bu varlığı tespit etmemişti ve hala aralıksız dilimlemesine dalmış durumdaydı. Her dilim, tüm gücünü bir kerede bıraktığı tüm gücünü engelledi.
Kolu uyuşmaya başladığında ve kasları kramp girmeye başladığında bile, dilimlerinin her birinde en ufak bir durma izi yoktu.Bu, Qin Nan'ın kişiliğiydi. Bir şeye karar verdiğinde, tutkuyla ona odaklanacağı bir duruma girerdi. Hedefine ulaşmasa bile işleri bırakmaz, asla pes etmez!
Aniden, Qin Nan'ın zihninde titreyen buzlu bir ışık.
Özverili bir haldeyken ve kılıcını sallarken, hareketleri aniden durdu. Yüzünde şaşkın bir ifade belirdi, "Bu ..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...