Dövüş Aynası sayesinde herkes Qin Nan ve diğerlerinin üçüncü tura ulaştığını görebiliyordu.
Üçüncü raundun manzarası önceki iki raunddan tamamen farklıydı; şimdi yüz metrekarelik büyük bir mağaradaydılar.
Manevi Qi, mağarada neredeyse katılaştığı ölçüde zengindi. Uzaktan bakıldığında bulutlar gibiydi. Ayrıca, Qi bulutlarının içinde, yere yerleştirilmiş meditasyon için özel olarak kullanılan beş şilte vardı.
Üçüncü raundun denetçisi, başı beyaz saçlarla kaplı yaşlı bir kadındı. Yaşından dolayı omuzları eğik, elinde bir bastonla topallayarak yavaş adımlarla kalabalığa yaklaşarak yürüyordu.
Yaşlı kadın, beş kişilik gruba baktıktan sonra korkunç bir gülümseme bıraktı ve boğuk bir sesle, "Öncelikle üçüncü tura ulaştığınız için sizi tebrik etmek istiyorum. Gördüğünüz gibi, bu mağara yetiştirmeye uygun Qi ile doludur. Bu nedenle, üçüncü turun denemesi sizin uygulama hızınızla ilgilidir.”
Yaşlı kadın devam etmeden önce bir kahkaha patlattı, "Bu mağarada beş şilte var. Her biriniz bir şilteye oturacaksınız ve Qi'yi olabildiğince hızlı emmeye çalışacaksınız. Zaman sınırı, üç tütsünün yanması için geçen süredir. Diğer katılımcılara saldırmak yasaktır. En çok Qi emen kişi kazanan olacak. Bu arada, bu turda sadece bir kazanan var!”
Sözler, Qin Nan'ın ve diğerlerinin hayrete düşmesine neden oldu.
Qi'yi emmek mi?
Yetiştirme hızıyla ilgili bir yarışma mı?
……
……
Bu arada, Sonbahar Dağı'nın zirvesinde, kalabalığın dili tutulmuştu.
Yaşlı kadının açıklamasını dinledikten sonra davanın neyle ilgili olduğu anlaşıldı.
Bu üçüncü turun asıl odak noktası, gelişim hızı değil, Dövüş Ruhu'nun saflarıydı!
Herkes Canglan Kıtasında, yalnızca Dövüş Ruhlarını uyandırmış olanların Qi'yi emmek için Cennet ve Dünya ile iletişim kurabileceğini biliyordu. Kişi Qi'yi ancak Dövüş Ruhu'nun yardımıyla özümseyebilirdi. Bu nedenle, daha fazla miktarda Qi özümsemek için daha yüksek dereceli bir Dövüş Ruhu gerekir!
"Lanet olsun, bunun üçüncü tur olmasını beklemiyordum!" Zhang Taiyi'nin ifadesi ilk değişen, yüzünün bükülmesine neden oldu.
Diğerleri şoktan çıktıktan sonra acınası ifadeler takınmaya başladılar.
Bunun nedeni, herkesin Qin Nan'ın Dövüş Ruhu'nun sadece sekizinci sınıf Huang olduğunu bilmesiydi!
Sekizinci sınıf bir Huang seviyeli Dövüş Ruhu, iş gelişim hızına geldiğinde Huang Que ve Wei Hao'nun onuncu seviye Huang seviyeli Dövüş Ruhu'na karşı nasıl bir şansa sahip olabilir?
Qin Nan'ın Dövüş Ruhu sadece Huang Que ve Wei Hao'nun Dövüş Ruhları ile uyumsuz değildi, hatta dokuzuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhları ile Huang Long ve Wang Ruoling bile ondan daha güçlüydü ve onlara daha hızlı bir yetiştirme hızı veriyordu!
Üçüncü tur gelişim hızına vurgu yaptığından, bu Qin Nan'ın kesinlikle sonuncu olacağı anlamına gelmiyor mu?
“HAHAHA, ne sürpriz, gerçekten ne sürpriz. Üçüncü turun odak noktası yetiştirme hızıdır.” Elder Fang neşeyle güldü, "Başlangıçta Qin Nan'in arka arkaya üç raundu geçebileceğini ve Martial Serendipity Pavilion'un efsanevi dördüncü katmanına girebileceğini düşündüm. Şimdi imkansız görünüyor!”
Düzensiz Alevler Tarikatı ve Qing Nu Tarikatı'nın büyükleri de kahkahalara katılarak gülmeye başladılar.
Qin Nan'ın önceki iki turdaki performansı kesinlikle şok ediciydi, umutsuz görünse bile gidişatı değiştirmeyi başardı. Bu nedenle, yaşlılar, Qin Nan'in arka arkaya üç raundu geçebileceğinden ve dördüncü raunda girmesine izin vereceğinden oldukça endişeliydi.
Yaşlıların görmek istemeyeceği bir şeydi; bu nedenle, üçüncü turun odak noktasının yetiştirme hızı olduğunu öğrendiklerinde, heyecandan neredeyse havaya sıçradılar.
Kalabalık başlarını sallamadan edemedi.
"Ah, Qin Nan'a inanmadığımdan değil ama bu üçüncü tur onun için büyük bir talihsizlik. Qin Nan'ın sekizinci dereceli Huang dereceli Dövüş Ruhu ile, onun gelişim hızı kesinlikle en yavaş olanıdır.”
"Evet, başlangıçta Qin Nan üzerine bahse girmeyi planlamıştım ama görünüşe göre o en kötü bahismiş gibi görünüyor."
“Qin Nan çok şanssız; Dövüş Ruhları saflarında rekabet etmek yerine başka bir şey olsaydı, kesinlikle kazanırdı!”
"Eh, sanırım bu turda yine de Wei Hao'ya bahse gireceğim."
……
Daha önce Qin Nan üzerine bahse girme düşüncesi olanlar, Huang Que ve Wei Hao arasında bir karar vermeye başladıklarında anında fikirlerini değiştirdiler.
Nedeni, Qin Nan'in üçüncü turda kaybetmesi garantiydi!
Tahtıralı beyaz gömlekli bayan nazik bir tonda konuştu, "Bu raund oldukça ilginç. Huang Que için oranlar bire birdir; Wei Hao, bire bir. Huang Long, bire üç. Wang Ruoling, bire üç. Qin Nan, birden ona kadar. Şimdi bahislerinizi yapmaktan çekinmeyin!”
Qin Nan'ın oranları önceki turda birden ikiye, mevcut turda ise bire ona düştü. Bir bahiste böyle oranlar görmek nadirdi.
Kazanma şansı ne kadar düşükse, bahisler o kadar yüksekti!
Başka bir deyişle, Ticaret İttifakının beyaz gömlekli hanımı, Qin Nan'in raundu kazanma olasılığına inanmıyordu. Aksi takdirde, Qin Nan'in şansının bire on olduğunu beyan etmeyecekti.
Haydut yetiştiriciler de gevezeliklerine dalmışken bahislerini oynamaya başladıkları için şaşırmadılar.
O anda, Prenses Miao Miao'nun sözleri herkesi şaşırttı: "Prenses, Qin Nan'ın üçüncü raundu kazanması üzerine üç milyon Dövüş İmparatoru Hapı üzerine bahse girer!"
Bu sözler kalabalığın hayretler içinde kalmasına neden oldu, gözleri kocaman açıldı.
Qin Nan üzerine üç milyon Dövüş İmparatoru Hapı bahsi mi?
Bu kız aklını mı kaçırdı?
Qin Nan'ın bu turda kaybedeceği açık!
Sadece haydut yetiştiriciler şaşırmakla kalmadı, Zhang Taiyi, Elder Fang ve diğer yaşlılar bile yanlış duyup duymadıklarından şüphe etmeye başladıkları için düşüncelerini tamamen kaybettiler.
Prenses Miao Miao kalabalığın tepkisinin farkındaydı ve "Hey hey hey, neye bakıyorsunuz? Prensesin kimi istediğine bahse girme hakkı var, neden umursuyorsun ki? Size zengin olduğumu ve param konusunda acımasız olduğumu söylüyorum, bu yüzden bahsime katılmasanız bile bu sizi ilgilendirmez!”
……
Yüksek sesle gevezelik eden kalabalık, bunu duyduktan sonra sessizleşti.
Evet, zengin olduğu ve kimi istediği üzerine bahse girme hakkı olduğu bir gerçek. Neden umursasınlar ki?
Bununla birlikte, eğer küçük kızın gizemli kimliğinden korkmazlarsa, olay yerinde haydutlara dönüşecek ve bu acımasız zengin küçük kızı cehenneme çevireceklerdi.
Beyaz gömlekli tahtırevanlı bayan bir süre tereddüt etti ve ardından yavaş bir şekilde sordu: "Prenses, Qin Nan'a üç milyon Dövüş İmparatoru Hapı bahse girmek istediğinizden emin misiniz? Tabii ki bunu sormamın nedeni sadece onaylamak için.”
“Hehe, bana Prenses demen ne kadar mantıklı, HAHAHA!” Prenses Miao Miao inanılmaz derecede neşeliydi ve elini salladı, "Elbette, Prenses kesinlikle Qin Nan'a bahse girer, çünkü o benim hizmetçimdir. Prenses ona güvenmezse, ona başka kim inanır ki?”
Prenses Miao Miao kendinden emin bir tonla, sanki Qin Nan onun gözünde çok önemliymiş gibi söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...