Bölüm 74: Öğrencilere Büyük Davet

404 53 0
                                    

Qin Nan ayrıldıktan sonra oyalanmadı; doğruca mağaraya geri döndü.

Burada çok fazla zaman geçirdi; Çok Yönlülük Denemelerinin bitmesine sadece dört gün kalmıştı.

Chu Yun ve Xiao Leng uzun zamandır onu mağarada bekliyorlardı.

Qin Nan ikisini çabucak taradı ve son birkaç gün içinde gelişimlerinin büyük ölçüde geliştiğini gördü, özellikle de gelişimi dokuzuncu katman Vücut Temperleme Alemine ulaşan ve Silahla Bir'in Daha Büyük Başarı Aşamasında ustalaşan Chu Yun için. Artık Childe Gloomy Rage gibi birinden bile çok daha güçlüydü.

Xiao Leng'e gelince, Dövüş İmparatoru'nun yetiştirme notlarının yardımıyla, Silahlı Bir'i kavrayışı büyük ölçüde gelişti.

Ancak Chu Yun ve Xiao Leng, Qin Nan'ı gördüklerinde şaşırdılar.

Qin Nan'ın aurasının sıradan bir insanınkinden farklı bir şey olmamasına rağmen, ondan neredeyse tespit edilemeyen buyurgan bir baskı olduğunu ve ikisinin de tedirgin hissetmesine neden olduğunu hissedebiliyorlardı.

Qin Nan'ın gücünün son altı günde büyük ölçüde arttığını söyleyebilirlerdi.

Bu düşünceye sahip olan Chu Yun ve Xiao Leng, bir şeyi merak ettiler, Qin Nan ve gizemli yaşlı adam arasındaki bu altı günde gerçekte ne oldu?

"Sadece dört gün kaldı." Qin Nan hiç vakit kaybetmeden doğrudan ana konuya geçti; derin bir tonda, "Mavi Ejderha Rozetlerini bulmalıyız. Artık gücümüz büyük ölçüde arttığına göre, o Mavi Ejderha Rozetlerini bulma şansımızı artırmak için dağılabiliriz."

Bunu söyledikten sonra, Qin Nan bir çaresizlik duygusu hissetti.

Bu Çok Yönlülük Denemelerinde ilk üçe girmeyi planlamış olsa da, haritanın yalnızca bir parçasına sahipti, bu da yirmi gizli Mavi Ejderha Rozetini bulmak için yeterli değildi.

Başka bir deyişle, mevcut ezici gücü şu anda pek kullanışlı değildi.

Bu sözleri duyduktan sonra, Chu Yun ve Xiao Leng, Chu Yun ilk önce hoş sesiyle konuşurken kıkırdamamaya çalıştı, "Küçük Kardeş Qin Nan, muhtemelen henüz bilmiyorsun, ama son altı gün içinde sen gittiğinde destansı bir şey oldu. . Üçümüzü tekrar birlikte çalışmaya zorlayacak gibi görünüyor.”

Qin Nan, Xiao Leng'e şaşkın şaşkın bakmadan önce bunu duyduktan sonra afalladı.

Xiao Leng gülümsemesini geri çekti ve belinden hayvan derisinden yapılmış bir mektup çıkardı ve "Kardeş Nan, şu mektuba bir bak" dedi.

Qin Nan mektubu aldı ve açtı; ardından ifadesi biraz değişti.

Mektupta, “Benim adım Xiao Yunhe. Bu mektubu Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'nun isteği üzerine yazıyorum. Hepimizin bildiği gibi, yalnızca beş harita parçası bir araya getirildiğinde geriye kalan yirmi Mavi Ejderha Rozeti bulunabilirdi. Şu anda Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'da iki parça var, bu da geriye üç parça kaldığı anlamına geliyor. Bu nedenle, tüm öğrencileri bilgilendiriyorum, eğer harita sahipleri taşları adanın merkezine getirmek isterlerse, onlara büyük ödüller verilecektir. Mavi Ejderha Rozetlerine gelince, herkes adil bir şekilde rekabet etmeye davetlidir.”

“Bu mektubu nasıl aldınız? Ve kim bu Xiao Yunhe?" Qin Nan, soruları sormadan önce derin bir nefes aldı.

İçinde bulunduğumuz bu mağara dışarıdan oldukça gizli; sıradan öğrenciler onu asla keşfedemezdi. Xiao Yunhe'nin mektubu buraya ne tür bir büyü göndermesi gerekiyor?

Ve mektuptan, Xiao Yunhe bu mektubu tüm öğrencilere dağıtmış gibi görünüyor.

Çok Yönlülük Adası, öğrencilerin rastgele yerlerde yumurtladığı bin mil büyüklüğündedir. Xiao Yunhe bu mektubu her bir öğrenciye nasıl teslim etti?

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin