Sözler, olay yerindeki her öğrencinin afallamasına ve aynı anda Qin Nan'a bakmasına neden oldu.
Qin Nan'in o anda konuşmasını hiç beklemiyorlardı; Nangong Cheng'i gücendirmekten endişelenmiyor mu?
Nangong Cheng'in gözlerinde soğuk bir ışık parladı.
Bu sırada Yaşlı Zhang kaşlarını çattı; O, herhangi bir dış öğrencinin Nangong Cheng'in iradesine karşı geleceğini tahmin etmemişti, sakince, "Bu öğrenci, üzgünüm, teklifin bir adım geciktiği için, bu Yedi Renkli Çiçek Nangong Cheng'e ait."
Yaşlı Zhang'ın sözlerinden taraflı davrandığı açıktı.
İlk olarak, Qin Nan'ın kim olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu ve ikincisi, Nangong Cheng'e yaltaklanma niyetindeydi, böylece yetkisini kullanarak eşyanın sahipliğini hemen ilan etti.
"Bu mu?" Qin Nan'in ifadesi sakinliğini korudu, "Bu Yedi Renkli Çiçeği istiyorsam, bugün burada kimin olduğunun önemi yok, yine de benim olacak."
Bu sözleri duyduktan sonra öğrenciler, Qin Nan'in bu kadar küçümseyici olacağını düşünmedikleri için şaşkına döndüler.
"Sen!"
Yaşlı Zhang bu sözleri duyduktan sonra öfkelendi; Dış öğrenci müzayedesinin Tören Üstadı olarak, bu kadar kibirli bir öğrenciyle ilk karşılaşmasıydı.
"Yaşlı Zhang, kızmaya gerek yok." O anda, Nangong Cheng sakin bir tonda konuşmaya başladı, "Madem bu Küçük Kardeş benimle rekabet etmek istiyor, o halde bırak onu. Teklif edebileceği fiyatı görmek istiyorum.”
Öğrenciler, yürekleri heyecanla dolmadan önce hayrete düştüler. Nangong Cheng sonunda Qin Nan ile anlaşmaya karar vermişti.
Yaşlı Zhang, Qin Nan'a olan küçümsemesini gizleme niyeti olmadan, içi boş bir kahkaha atarken kalbindeki öfke alevlerini bastırdı ve dedi ki, "Nangong Cheng elli bin Xiantian Hapı teklif etti, fiyatın nedir?"
Herkesin bildiği gibi, Nangong Cheng dış öğrenciler arasında en üst sıradaydı ve dış alanın Büyük Yaşlısı tarafından yoğun bir şekilde odaklanmıştı. Zenginliği, diğer dış öğrenciler tarafından eşsizdi.
Nangong Cheng ile rekabet etme hakkına sahip olmak için bu sekizinci katman Vücut Temperleme Alemindeki adam kendini kim sanıyor?
"Neden teklif vermem gerekiyor?" Qin Nan Yaşlı Zhang'a baktı ve "Sana zaten söyledim, eğer bu Yedi Renkli Çiçeğe düşkünsem, o zaman bana aittir. Birinin ne kadar teklif ettiği önemli değil, çünkü yine de benim olacak.”
Nangong Cheng dahil herkesin dili tutulmuştu.
Qin Nan'in sözlerine göre, Yedi Renkli Çiçeği teklif vermeden ücretsiz alacağını mı kastediyor?
Ne şaka, bu dış öğrenci müzayedesi. Bu müzayededen herhangi bir hazine parçası almak için kesinlikle ödeme yapılmalıdır!
“HAHA, bu Küçük Kardeşin oldukça espri anlayışı var.” Nangong Cheng düşüncelerini topladı ve kahkahayı patlattı, "Fiyatı karşılayamıyorsanız, lütfen rahatsız etmeyin. Tabii ki, yeterince hapınız varsa, her zaman rekabet edebilirsiniz.”
Gülümseme içinde, Nangong Cheng içgüdüsel olarak Qin Nan'a karşı cehaletini gösterdi.
Qin Nan, Çok Yönlülük Denemesinde birinci sırada yer alan, hatta bin adım atmış ve daha yüksek dereceli bir süper dehayı öldüren biri olmasına rağmen, yine de Nangong Cheng'e karşı tamamen uyumsuzdu.
Yaşlı Zhang soğuk bir "hmph" çıkardı ve "Hey sen, tekrar kesmeye cüret edersen, bunu kurallara aykırı olarak kabul edeceğim. Hayatının geri kalanında herhangi bir dış alan müzayedesine katılman yasaklanacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...