Bölüm 71: Mor Okyanus Dolunay Kayası

390 56 0
                                    

Qin Nan derin bir nefes aldı ve anında kendini sakinleştirdi; yumruklarını bir araya getirdi ve "Yaşlı Bay, kaba davrandığım için özür dilerim. Senin Yaşlı Shan'ın Kıdemli Kardeşi olduğunu bilmiyordum. Beni Affet lütfen."

Qin Nan, Yaşlı Shan'a karşı saygılıydı.

Bunun nedeni, Yaşlı Shan'ın Okyanus Hilal Kayası'nı paramparça ettiğinde, ondan tazminat istemek yerine, Yaşlı Shan nazikçe ona inanılmaz derecede değerli bir Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozeti verdi.

Gizemli yaşlı adam hiçbir ifade göstermeden başını salladı; elini salladı ve iki eski kitabın ortaya çıkmasına neden oldu. Ardından sakin bir sesle, "Siz ikiniz burada bekleyin. Bu iki kitaba biraz zaman ayırabilirsiniz.”

Bunu takiben, gizemli yaşlı adam Qin Nan'a baktı ve "Benimle gel" dedi.

Qin Nan tereddüt etmeden başını salladı; yaşlı adamı takip etmeden önce Chu Yun ve Xiao Leng'e bir bakış attı.

Chu Yun ve Xiao Leng olduğu yerde kaldılar ve kaybolan iki figüre inanamayarak baktılar.

Neler olduğunu anlayamadıkları için henüz duruma tepki vermiyorlardı.

Kim bu gizemli yaşlı adam? Yaşlı Shan kimdir? Qin Nan ve onun arasında nasıl bir ilişki var?

O anda bakışları içgüdüsel olarak yerdeki kitaplara kaydı.

Bir bakışta Chu Yun ve Xiao Leng'in yüzlerinde şaşkın ifadeler belirdi; Xiao Leng şok olmuş bir tonda bile haykırdı, "Dövüş İmparatorunun Yetiştirme Notları? İkisi?"

Şoku atlattıktan sonra ikili derin nefesler aldı.

Dövüş İmparatoru gelişimcileri tarafından yazılan gelişim notlarının değerinin son derece değerli olduğunu açıkça biliyorlardı.

Böyle değerli şeyler ve gizemli yaşlı adam onları çöp atar gibi onlara mı vermişti?

O anda Chu Yun ve Xiao Leng, gizemli yaşlı adamın olağanüstü bir geçmişe sahip olması gerektiğini fark ettiler.

Chu Yun kitaplardan birini aldı ve zarif yüzünde alaycı bir gülümseme belirdi; başını sallarken, "Korkarım yeni öğrenciler arasında anlamadığım tek kişi Küçük Kardeş Qin Nan," dedi.

Chu Yun bunu tam bir dürüstlükle söyledi.

Başlangıçta - Kıdemli Kardeş Gong Yang'ın isteği nedeniyle - Chu Yun, Qin Nan'ı merak ediyordu, ancak Qin Nan'ın kendini fazla kaptırdığını hissettiği için onu önemli biri olarak görmedi; ilk on dahi arasında dördüncü sırada yer alan Childe Gloomy Rage'i öldürerek onu şaşırttı. Birkaç dakika önceki gizemli yaşlı adamla birlikte, Qin Nan'ı çevreleyen çok fazla sır varmış gibi görünüyordu.

"Küçük Kardeş Qin Nan, bir gün tüm sırlarını keşfedeceğim." Chu Yun kendi kendine düşündü; gözleri su ile dolmuş gibi parlıyordu. Daha sonra düşüncelerini temizledi ve Xiao Leng ile birlikte mağaraya girerek xiulian uygulamaya hazırlandı.

Dövüş İmparatoru uzmanından değerli Yetiştirme Notları aldıkları için daha fazla zaman kaybetmek istemiyorlardı.

……

Qin Nan, bol miktarda alana sahip bir tepeye gelmeden önce gizemli yaşlı adamı ormanda bir süre takip etti.

Gizemli yaşlı adam yolunda durdu ve arkasını döndü. Qin Nan'a baktı ve sakince, "Bir sürü sorunuz olduğunu biliyorum ama onlara sormanıza gerek yok. Sorsan da cevap vermem. Sadece emirlerime uymanız yeterli; Memnun kalırsam sana inanılmaz bir fırsat vereceğim.”

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin