?
"Ne? On altın ışın mı?”
“Ne s*kik! Ne oluyor? Bu onuncu sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu mu?”
……
Martial Serendipity Pavilion'un üçüncü katında, Wei Hao, Huang Que, Wang Ruoling ve Huang Long'un yüzlerinde büyük bir şaşkınlık görülebiliyordu.
Yaşlı kadın bile, on altın ışının parıldadığını gördüğü anda ağzını sonuna kadar açmış, düşüncelerini tamamen kaybetmişti.
Bu arada, Sonbahar Dağı'nın zirvesinde herkes şaşkına dönmüştü.
On altın ışın mı?
Qin Nan'in onuncu sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu mu var?
Neler oluyor, Qin Nan sadece sekizinci sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu'na sahip değil mi? Nasıl onuncu sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu olabilirdi?
Kalabalığa kıyasla, aralarından birkaçı daha da büyük bir şok yaşadı.
Bunlar Huang Long, Xu You, Mo Zishan, Da Hu ve Zhang Taiyi idi.
Bu insanlar Mistik Ruh Tarikatındandı, dolayısıyla Qin Nan'ın Dövüş Ruhu'nun sadece sekizinci sınıf Huang olduğunu biliyorlardı. Ancak, Qin Nan nasıl onuncu sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu saldı?
Kalabalık, şokun ortasında içgüdüsel olarak Ticaret İttifakının tahtırevanına baktı.
Ticaret İttifakı tarafından verilen bilgiler nedeniyle, hepsi Qin Nan'ın Dövüş Ruhu'nun yalnızca sekizinci seviye Huang olduğunu varsaymışlardı.
Tahtkurun içindeki beyaz gömlekli bayan bir süre sersemlettikten sonra oturduğu yerden kalktı. Sakinliğini ilk kez yitirirken, “Olmaz, bu imkansız. Araştırmamıza göre, Qin Nan, Mistik Ruh Tarikatına katıldığında yalnızca sekizinci dereceli bir Huang dereceli Dövüş Ruhu'na sahipti! Şimdi nasıl onuncu sınıf Huang olabilir? Bu mantıklı değil!”
Sözler, hiçbir oyunculuk belirtisi olmadan, şok olmuş bir tonda söylendi.
Kalabalık şaşırmıştı; Ticaret İttifakının onlara yalan söylemesine gerek yoktu, bu da aldıkları bilgilerin yanlış olduğu anlamına mı geliyor?
Bu arada, Martial Serendipity Pavilion'un üçüncü katında, kalabalığın şüphelerini biliyor gibi görünen Qin Nan konuşmaya başladı, "Gençken bana gizli bir teknik veren yıldırım çarptı. Bu teknikle Dövüş Ruhumun rütbesini gizleyebilirdim. Sonuç olarak, sizler Dövüş Ruhumu yalnızca sekizinci sınıf Huang olarak gördünüz!”
Kalabalık, sözleri duyduktan sonra bir anlaşmaya vardı.
Görünüşe göre Qin Nan, gizli tekniği kullanarak Dövüş Ruhu'nun rütbesini gizlemiş ve herkesi kandırmıştı.
Başka bir deyişle, onuncu sınıf bir Huang Dövüş Ruhu derecesine sahip olsa bile, Qin Nan mütevazı kalmayı planlıyordu.
O anda hem Savaşçı Serendipity Köşkü'ndeki dahiler hem de Sonbahar Dağı'ndaki seyirciler sadece yüzlerinde bir yanma hissi hissedebiliyorlardı.
Daha önce Qin Nan ile alay etme ve ona kayıtsız davranma düşüncesi onları utandırdı; gerçek bir dehayı tanıyamayan aptallar gibi davrananlar onlardı.
Aynı zamanda, Martial Serendipity Pavilion'un üçüncü katında, Qin Nan'in sözleri, Huang Que'nin düşüncelerini geri getirdi, yüzü korkunç bir hal aldı ve bağırırken, "Olmaz, bu nasıl mümkün olabilir? Nasıl olur da senin gibi onuncu sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu'na sahipsin? İnanmıyorum, inanmıyorum!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasiCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...