Bölüm 137: Gerçek Olan Sözler

400 54 0
                                    

Qin Nan, Prenses Miao Miao'nun planını sormaya devam edemeyecek kadar tembeldi.

Qin Nan'in gözünde, Prenses Miao Miao'nun anlayamadığı sırlarla dolu olduğu görülüyordu.

Ancak, küçücük beyninde kan anlaşmasını çoktan dikkate almış gibi görünüyordu.

Bunu takiben, Qin Nan haritayı aldı ve tek başına Sonbahar Dağı'na gitti.

Sonbahar Dağı, inanılmaz derecede büyük ve birçok yaprak taşıyan, birinin kolayca saklanmasına izin veren bir tür ağaçla doluydu.

Qin Nan aurasını geri çekti ve Mistik Sekiz Adımı hızla haritada işaretli konuma doğru hareket ettirdi.

"Haritaya göre Kristal Çiçekler benden çok uzakta değil, sadece yirmi mil uzakta..."

Qin Nan, gözleri sessizce çevreye bakarken kendi kendine düşündü.

Kalan yolculukta, Qin Nan üç grup haydut kültivatör buldu. Görünüşe göre bu haydut yetiştiriciler, dağdaki canavarları öldürmek için birbirleriyle takım oluşturmuşlar ya da bir şey arıyor olabilirler.

Ancak, bu haydut uygulayıcılar nispeten zayıftı; en güçlüsü sadece onuncu katman Vücut Temperleme Alemi gelişimine sahipti.

"Beş mil kaldı."

Qin Nan figürünü durdurdu ve haritayı kontrol etti. Gözleri bir heyecan belirtisi.

Bundan hiçbir şey alamasa da seksen bin Dövüş İmparatoru Hapı karşısında sakin kalamadı.

Bu arada, önden gelen bir savaş sesi duyuldu. Sese bakılırsa, büyük ihtimalle yetiştiriciler arasında bir savaştı.

Sonbahar Dağı'nda birçok haydut kültivatör vardı. Malzemeler ve hazine için birbirleriyle rekabet etmeleri oldukça yaygındı.

"Bir bakayım!"

Qin Nan bir karar vermeden önce bir süre tereddüt etti, ardından sesin geldiği yere gitti.

Genç bir bayan, hafifçe yırtık ve solgun tenini ortaya çıkaran uzun yeşil bir elbise giyiyordu. Muhteşem yüzü tam bir şokla doluydu.

Genç bayandan önce üç iri adam vardı. Bu üç adam, birinci katman Xiantian Alemi'nin gelişim temelleri ile onlara karşı vahşi bir his vardı.

"Yardım? Sonbahar Dağı'nda sana yardım etmeye kim cesaret edebilir?" Üç adamın lideri korkunç bir gülümsemeyle, "Kızım, Qing Nv Tarikatından bir öğrenci olmana rağmen, Sonbahar Dağının Üç Zorbası'na rastlaman talihsizlik oldu! Şimdi teslim olup bize hapları ve iyi bir hizmeti verirseniz, belki hayatınızı bağışlayabiliriz!"

Sözlerini duyduktan sonra hanımefendinin yüzü bembeyaz oldu, çekici gözleri öfkeyle doldu: "Sizi utanmaz pislikler; Sana karşı nazik davranıyordum ama sen bana tuzak kurmaya cüret ediyorsun! Kendimi öldürmem gerekse bile bana dokunmana izin vermeyeceğim!"

"Hehe, Sonbahar Dağındaki haydut yetiştiriciler arasında kaç tane iyi adam olduğunu düşünüyorsun? Fazla safsın! Kendini öldürmek istiyorsan yine de benden izin istemelisin..."

Üç adam auralarını yaymadan önce kahkahayı patlattı, sonra kendilerini vahşi kaplanlar gibi bayana doğru fırlattı.

Hanımın yüzü daha da solmuştu; Qing Nv tarikatının dahi bir öğrencisi olmasına rağmen, gelişimi yalnızca yarı Xiantian Alemine ulaşmıştı. Yüksek seviyeli bir Dövüş Ruhu olmasına rağmen, birinci katman Xiantian Realm yetiştirme üslerine sahip üç düşmanla karşılaşma şansı yoktu.

Bunu düşündükten sonra gözlerinden bir umutsuzluk ifadesi geçti. Bu son mu?

Hiç tereddüt etmeden, gizlice gözlemleyen Qin Nan bir ayak sesiyle yerinden fırladı.

Luohe Krallığının ilk dört mezhebi Qing Nv Tarikatı, Mistik Ruh Tarikatı, Düzensiz Alevler Tarikatı ve Uçan Kılıç Tarikatıydı. Tarikatlar arasında, Mistik Ruh Tarikatı, Uçan Kılıç Tarikatı ile en kötü ilişkiye ve Düzensiz Alevler Tarikatı ile ortalama bir ilişkiye sahipti. Sadece Qing Nv Tarikatı, Mistik Ruh Tarikatı'na nispeten yakındı.

Söylentilere göre, Mystic Spirit Sect ve Qing Nv Sect'in mevcut tarikat liderleri, gençken birlikte büyüdüler. Kaçırılmış bir fırsat olmasaydı, ikisi şu anda birbirleriyle evli olurdu.

Bu nedenle, ayrıca Qin Nan'in bir kadına zorbalık yapan üç erkekten hoşlanmadığı gerçeği, müdahale etmeye ve yardım teklif etmeye karar verdi.

Qin Nan ormandan çıktı ve soğuk bir tonda bağırdı, "Dur orada!"

Üç adam ve yeşil giyimli bayan şaşkına dönmüştü. O anda kimsenin burada olmasını beklemiyorlardı.

Bayanın yüzü, Qin Nan'ı gördüğünde neşeli bir hal aldı. Ancak gözlerindeki neşeli ifade, bu bakışın ardından hemen yerini umutsuzluğa bıraktı.

Üç adam da Qin Nan'a baktı ve aurasından Qin Nan'ın yetiştirme üssünü algıladıktan sonra neredeyse kahkahayı patlatacaktı.

Bu genç adam sadece yarı Xiantian Diyarında bir yetiştirme üssüne sahipti!

Kadının yüzü o anda donuklaştı. İçindeki küçücük umut hemen söndü ve çaresiz bir tonda, "Ağabey, nezaketin için teşekkürler, ama sen onlara karşı uyumsuzsun. Şimdi gitmelisin. Senden tek isteğim, Kıdemli Kızkardeşimin intikamımı alabilmesi için burada neler olduğunu Qing Nv Tarikatına anlatman."

Bunu duyduktan sonra, üç adamın ifadesi büyük ölçüde değişti.

Bugün olanlar yayılırsa, Qing Nv Tarikatının intikamıyla karşı karşıya kalacaklardı.

O anda, üç adam güçlü bir cinayet niyeti yaydı, içlerinden biri korkunç bir gülümseme bıraktı ve "Genç delikanlı, cennete giden yol yerine cehenneme giden yolu seçtin; Eğer ölümü bu kadar umutsuzca arıyorsan, sana bahşetmişizdir herhalde..."

Adam daha sözlerini bitiremeden, aniden bir kılıç yansıması belirdi.

Ani eğik çizgi herkesi şaşırttı ve hepsi zamanında tepki veremedi. Düşüncelerini topladıklarında konuşan adam yarı yolda kalmıştı.

"Bu..."

O anda kadın şaşırdı. Diğer iki adam şaşırmıştı.

Yarı Xiantian Realm gelişimcisi, birinci katman Xiantian Realm gelişimcisini öldürüyor. Bu genç adamın gelişim temeli tam olarak neydi?

"Sen..." Diğer iki adam başlarını kaldırdı ve Qin Nan'a baktı. İçgüdüsel olarak bir şeyler söylemek istediler ama herhangi bir kelime bulamadılar.

"Hemen ayrıl!"

Qin Nan ikisine baktı ve büyük bir çığlık attı.

İki adam, sanki rüyalarından yeni uyanmış gibi şoktan anında kurtuldular ve olabildiğince hızlı bir şekilde olay yerinden ayrıldılar.

Bunun nedeni, ölümün kokusunu alabilmeleriydi, bu da bir miktar terörle sonuçlandı. Kalırlarsa, hiç şüphesiz öldürüleceklerdi.

Yeşil giyimli bayan boş bir ifade takındı. Sonbahar Dağı'nın güçlü ve ürkütücü Üç Zorbası'nın kısa sürede nasıl bu kadar yoğun bir şekilde yenildiğini hala anlayamıyordu.

"Ağabey, sen..." Kadın bir şeyler söyleyecekti. Sonunda tepki verdi, gözleri minnettarlıkla doldu ve patladı, "Ağabey, teşekkür ederim. Çok teşekkür ederim. Eğer yardımın olmasaydı, korkarım..."

Qin Nan ona baktı ve o konuşmayı bitirmeden önce, figürü bir titremeyle ormanda kayboldu.

Bayan hayrete düştü; Qin Nan'in bu kadar çabuk ayrılmasını beklemiyordu.

"Ağabey, bir dahaki sefere nezaketinin karşılığını vermek için seni kesinlikle tekrar göreceğim!"

Yeşil giyimli bayan yumruğunu sertçe sallamadan önce bir an tereddüt etti ve yırtık elbisesini tutarak beceriksizce oradan ayrıldı.

Ancak, sözlerinin gerçeğe dönüşmesini beklemiyordu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin