Bölüm 134: Koruyucu Prenses

363 56 0
                                    

Qin Nan, zihninden bir dizi düşünce geçerken derin bir nefes aldı.

O ve Mo Li, su ve ateş gibi birbirlerine karşı hoşgörüsüzdüler, Mo Li'yi dört Salon Liderinin yardımıyla Disiplin Salonunda on yıl hapse gönderdiğinden bahsetmiyorum bile.

Mo Qing'in Mo Li'nin babası olarak bu kadar kolay gitmesine izin vermesi imkansız olurdu.

Durumu analiz ettikten sonra, Qin Nan sakin bir ifadeyle öne doğru bir adım attı ve yumruklarını bir araya getirmeden önce, "Yaşlı Mo'nun ilgisini çekmek benim için bir onur."

Öğrenci kalabalığının yüzlerinde tuhaf bir ifade vardı. Qin Nan ve Mo Qing arasındaki çatışma hakkında hiçbir fikirleri olmasa da, ikisi arasındaki tuhaf atmosferi kolayca hissedebiliyorlardı.

"Hump." Mo Qing çarpık bir ifadeyle tersledi ve "Onur mu? Kıçımı onurlandır! Qin Nan, oğlum Mo Li'nin seninle hiçbir ilgisi yok; sadece birkaç kelime söyledi ve siz onu on yıl hapsettiniz. İç öğrencilerin üçüncü büyüğüne saygınız var mı?”

Mo Qing'in sözleri gök gürültüsü gibi geldi, bu da öğrencilerin çoğunun beyinlerinin uğuldadığını hissetmesine neden oldu.

O anda herkesin yüzü şaşkınlıkla doldu.

Qin Nan'in iç öğrencilerin üçüncü büyüğü ile bu kadar kişisel bir çatışma yaşamasını beklemiyorlardı.

Qin Nan'in ifadesi, Mo Qing'in azarlanması karşısında değişmeden kaldı, sakince cevapladı: "Kıdemli Mo, bir iç öğrenci büyüğü olarak, sözlerine dikkat etmelisin. Disiplin Salonunun Mo Li'yi hapsetme kararının lideriydi; benimle alakası yok!"

İç etki alanı öğrencileri bunu duyduktan sonra heyecanlandılar.

Söylentilere göre, Qin Nan ne Göklerden ne de Yer'den korkmuyordu; Biri gelip onu rahatsız ettiğinde tereddüt etmeden geri püskürtüyordu.

Qin Nan ile iç öğrencilerin üçüncü büyüğü arasındaki gerginliğe kendi gözleriyle tanık olma şansına sahip olmaktan nasıl heyecan duymazlardı?

"Evet evet evet. Haklısın! Seninle bu konu üzerinde zamanımı boşa harcamayacağım.” Mo Qing'in ifadesi sakinleşmiş gibiydi, sanki hiç kızgın değilmiş gibi. Ancak bir sonraki an, sesi anında değişti, "Qin Nan, bir Atavistik Gelişimci olarak, yetişiminiz çok hızlı gelişti; Uygulamanızın zıvanadan çıkabileceğinden endişeleniyorum. Bu nedenle, Dövüş Serendipity Köşkü'ne gitmeden önce sana Dövüş Becerilerini nasıl kullanacağını öğreteceğim!"

Bunu takiben, Mo Qing ayağını yere vurdu ve parmağını Qin Nan'a doğrulttu; Dövüş İmparatoru Alemi'nin gücü olmasa bile, aurası korkutucuydu.

O anda, her öğrenci şaşkına döndü.

Elder Mo Qing'in halkın önünde Qin Nan'a saldırmak için bu kadar acımasız olacağını asla beklemiyorlardı.

Önceki Dış Alan Denemesinde, dört Salon Lideri bile, dış alanın ilk büyüğü ve Disiplin Salonunun lider yardımcısı Qin Nan'a zarar vermeye çalıştığında öfkeliydi. Elder Mo Qing, Qin Nan'a doğrudan saldırma güvenini nereden aldı?

Sadece öğrenciler şaşkına dönmekle kalmadı, Qin Nan bile kendini yere yığılmış buldu.

Qin Nan, Mo Qing'in burada onu seçeceğini tahmin etmişti ama Mo Qing'in bunu hemen yapacağını düşünmemişti.

Mo Qing, davranışlarını kontrol edemediği için çok sinirlenmiş olabilir mi?

Gelişimi Dövüş İmparatoru Alemine ulaşan iç öğrencilerin üçüncü büyüğü; Böyle bir şey yüzünden mantığını kaybeder miydi?

Qin Nan'ın zihni farklı düşüncelerle dolduğunda, güçlü parmak omzuna indi ve onu deldi ve ondan kurtulma şansı bırakmadı.

"Gülüş..."

Qin Nan'in yüzü titredi; omzundan gelen muazzam ağrı alnının soğuk ter tabakasıyla kaplanmasına neden oldu.

“Gücümün sadece onda birini kullandım ve sen ondan kaçamıyor musun? Tepki verme süreniz çok yavaş, daha fazla pratiğe ihtiyacınız var!" Mo Qing'in gözleri soğuk bir şekilde titredi; ayağını tekrar yere vurdu, "Dikkatle izle!"

Mo Qing tekrar saldırıya geçti ama bu sefer bir parmak değil, toplam üç parmaktı.

Parmaklar, Qin Nan'in bacaklarını ve Dantian'ını hedefliyordu!

Bu üç parmak Qin Nan'ın üzerine düşerse, hayatı tehlikeye girmese bile ciddi şekilde yaralanır ve iyileşmesi bir aydan fazla sürer.

Qin Nan'ın ifadesi büyük ölçüde değişti; daha önce hiç hissetmediği ve tüm vücudunun gerginleşmesine neden olan tehlike hissi; Mistik Sekiz Adımı maksimuma çıkararak hızını sınıra kadar artırdı ve kenara çekildi.

Ancak, sonuncusu Qin Nan'ın sol bacağına indiği için saldırılardan yalnızca ikisini atlatmayı başardı.

"Gülüş..."

Qin Nan'ın yüzü bembeyaz oldu; omuzundan ve sol bacağından gelen ağrıya bile dayanamadı.

Bu Elder Mo Qing'in acımasız bir tavrı vardı ve bu iki saldırıya garip bir güç ekledi.

Bu garip güç, vurulduktan sonra Qin Nan'ın vücudunda serbestçe dolaşıyordu ve bu da acıyı en az on kat arttırıyordu!

Öğrenci kalabalığı bunu görünce hayretler içinde kaldı.

Şimdi, Elder Mo Qing'in, Qin Nan'ı kendi elleriyle ağır bir şekilde dövmek için burada olduğunu anladılar!

Qin Nan, gözleri güçlü bir öldürücü niyet yayarken dişlerini sıktı, "Neden benim uygulamamı umursuyorsun? Mo Qing, beni hedef almak istiyorsan söylemen yeterli! Size söylüyorum, ben, Qin Nan, kibar biri değilim. Eğer bugün beni öldürmezsen intikamımla yüzleşmeye hazırlan!'

"İntikam? Sorun nedir? Bu kadar acıya bile dayanamıyor musun? Bir Atavistik Gelişimci olduktan sonra, uygulamanız çok hızlı gelişti ve sizde çok fazla kusur bıraktı! Eğer durum buysa, gelecekte büyük potansiyele sahip bir dahi olduğunuza göre, bugün Dantian'ınızı yok edeceğim ve tekrar sıfırdan başlayabilmeniz için onu haplarla yeniden inşa edeceğim!"

İleriye doğru büyük bir adım atan, tüm aurasını toplayan ve avucuyla Qin Nan'ın yönüne saldıran Mo Qing'in yüzünde korkunç bir gülümseme belirdi!

Bu sefer Qin Nan'ın Dantian'ını parçalara ayırmayı planladı!

Huang Long'un dört kişilik grubu bunu görünce afalladı; Ancak yardım etmek isteseler de buna güçleri yetmedi.

Solgun bir yüzle, Qin Nan'in gözleri, Mo Qing'in ona yaklaşmasını izlerken öfke alevleri yaydı, "Mo Qing, cüret edebilirsin!"

Mo Qing'in gözleri küçümsemeyle doluydu.

Aslında, Yaşlı Shan'ın Qin Nan'dan yüksek beklentileri olduğunu biliyordu. Ancak artık arkasında birinin desteği vardı; bu yüzden korkacak bir şeyi yoktu.

Ancak o anda aniden buz gibi bir ses duyuldu, “Hizmetçime zorbalık etmeye cüret mi ediyorsun?”

Atavistik ve vahşi bir canavarın gelişi gibi güçlü bir aura hissedilebiliyordu.

Prenses Miao Miao gelmişti!

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin