Prenses Miao Miao'dan yayılan baskı, Ticaret İttifakının Savaşçı Ata Alemi uzmanından daha güçlü ve daha büyük olan eski bir vahşi canavar gibiydi.
Herkes, ikisi arasında kimin daha güçlü olduğunu kolayca söyleyebilirdi.
Bu, Qin Nan'ın güven kaynağıydı.
Başlangıçta, İlahi Savaş Ruhunun Gözleri aracılığıyla, Qin Nan tahtırevana baktı ve Savaşçı Ata Alemi uzmanının varlığını keşfetti ve kabaca onun yetiştirme gücünü tahmin etti.
Prenses Miao Miao'nun daha güçlü olduğunu fark ettikten sonra, Qin Nan artık Ticaret İttifakı tarafından korkutulmamıştı.
"Bu…"
Kalabalık tamamen şaşkındı. Bu sevimli küçük kız, Dövüş Ataları Alemi uzmanı olarak akıllarından geçen son kişiydi.
Sadece bu da değil, görünüşte sıradan Dövüş Ataları Alemi uzmanlarından daha güçlüydü.
Beyaz gömlekli bayan huşu içinde kaldı ve ciddi bir tonda konuşmaya başladı, "Senin aynı zamanda Qin Nan'ın ustası olan Mistik Ruh Tarikatının Saygıdeğer Yaşlısı Prenses Miao Miao olmanı beklemiyordum. Lütfen kaba davrandığım için beni bağışlayın.”
Başlangıçta havada süzülen yaşlı kadın ciddi bir ifade takındı ve Prenses Miao Miao'yu selamladı.
Prenses Miao Miao'nun kendi gücünden en az üç kat daha güçlü olan minik vücudunda güçlü bir gücü açıkça hissedebiliyordu.
"Bunlar senin hapların." Beyaz gömlekli bayan bir saklama çantasını Prenses Miao Miao'ya doğru fırlattı ve hoş bir ses tonuyla, "Burada olduğuna göre, Martial Serendipity Köşkü'nün sırlarını elde etme şansı yok gibi görünüyor. Ancak, Kardeş Qin Nan'dan Ticaret İttifakına sırları açıklamasını rica ediyorum ve yemin ederim ki sırlar diğer tarikatlara yayılmayacak. Hem sen hem de Kardeş Qin Nan aynı fikirdeyse, ikiniz için bir takdir göstergesi olarak harika hediyelerim olacak.”
Prenses Miao Miao'nun gücünü keşfettikten sonra, beyaz gömlekli bayan garip hissetmedi veya korkmadı, ancak teklifi reddetmek zor olacak kadar akıllıca bir şekilde telafi etmeyi seçti.
Zhang Taiyi bu sözleri duyduktan sonra neredeyse teklifi kabul edecekti çünkü Sırları Ticaret İttifakı ile paylaşmak herhangi bir zarar getirmeyecekti, ama aslında Mistik Ruh Tarikatı ile Ticaret İttifakı arasında iyi bir ilişki kuracaktı.
Bu arada, diğer üç yaşlının yüzleri anında sertleşti.
Ticaret İttifakı tarafından 'terkedildikten' sonra öfkeli olmaları mantıklı olsa da, Prenses Miao Miao'nun vücudundan gelen korkunç baskıyı gördüklerinde yüreklerinde bir korku duygusu yükseldi ve onları konuşmaya cesaret edemedi.
Şaka yapıyor olmalısın; Şimdi burada bir Dövüş Ataları Alemi uzmanı olduğuna göre konuşmaya ne hakları var?
Prenses Miao Miao sonunda üç yaşlıyı öldürse bile, tarikatları bazı tazminat talep etmekten başka onların intikamını almaya istekli olmayacaktı.
Prenses Miao Miao'nun sıradan bir Dövüş Ataları Alemi uzmanı olmadığından bahsetmiyorum bile.
Qin Nan bunu duyduktan sonra kaşlarını çattı ve teklifi reddetmek üzereydi ama önce Prenses Miao Miao konuştu.
Prenses Miao Miao, heyecanlı bir ifadeyle depoyu elinde tuttu. Sulu gözleri bir beklenti belirtisi gösterirken, yüzü çekici bir allıkla doldu, “Gerçek misin? Eğer Qin Nan sana sırları söylerse, Prenses için daha fazla hap olacak mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...