Bağırışla birlikte, korkunç bir aura eşliğinde siyah cüppeler giymiş dört yaşlı adam ortaya çıktı.
Arkalarında, gümüş zırhlı sekiz savaşçı, senkronize adımlarla yürüyen ve yüksek sesle gümbürtüler çıkararak yaklaştı. Dev bir tahtırevan taşıyorlardı ve muhteşem bir manzara yaratıyorlardı.
Dört zirve Dövüş İmparatoru Alemi uzmanı öncülük ediyor ve sekiz Dövüş İmparatoru Alemi uzmanı tahtırevanı taşıdı!
İlk dört tarikatın büyükleri bile böyle bir girişi görünce şaşırdı.
Dövüşmeye hazır olan Düzensiz Alevler Tarikatının yaşlıları ve öğrencilerine gelince, bu korkutucu insan grubu ortaya çıkınca anında dondular.
Her yer bir süre sessizliğe büründü, ardından haydut yetiştiriciler kalabalığı yüksek sesle gevezelik etmeye başladı.
"Tanrım, bu sefer Ticaret İttifakından gelen grup gerçekten muhteşem!"
"Hehe, Ticaret İttifakının girişi, ilk dört tarikatın aurasını anında geride bıraktı."
"Onlar umurumda değil. Kahretsin, bu yaklaşan bahiste bir servet kazanmalıyım!”
……
Haydut yetiştiricilerin yüzlerinde bir heyecan ifadesi belirdi.
Öte yandan, ilk dört tarikatın öğrencileri bu sözleri duyduktan sonra yüzlerinde şaşkın bir ifade vardı.
Ticaret İttifakı mı?
Bu fraksiyonu neden daha önce duymadık?
O anda, Uçan Kılıç Tarikatından Elder Fang derin bir nefes aldı ve öğrencilere açıkladı: "Ticaret İttifakı kıtamızın aşağı bölgesinde güçlü bir gruptur. Bölünmesi aşağı bölgenin her ülkesinde bulunabilir, bu nedenle ona hayal edilemez bir etki verir. İlk üç kutsal yer bile onları gücendirmeye cesaret edemezdi. En önemlisi, Ticaret İttifakı Dövüş Dünyası'ndaki işletmelere asla müdahale etmedi. Odaklandıkları şey müzayedeler, kumarhaneler ve benzeri şeylerdir.”
Bunu söyledikten sonra Yaşlı Diş yumruklarını bir araya getirdi ve "Ticari İttifak'tan tahtırevanda oturan saygıdeğer kişinin adını öğrenebilir miyim?" dedi.
Orta yaşlı kadın Zhang Taiyi ve Düzensiz Alevler Tarikatı'nın yaşlısı da yumruklarını bir araya getirdi.
Sözler ve önlerindeki manzara, Qin Nan da dahil olmak üzere her öğrencide şok bir yüze neden oldu.
Sadece Luohe Krallığı'ndaki ilk dört mezhebin varlığını biliyorlardı. Sadece ticaretleri yönetmeye odaklanan bu gizemli Ticaret İttifakını hiç duymamışlardı!
Buna rağmen, Qin Nan'ın kafası hala karışıktı. Trading Alliance'ın burada olmasının nedeni nedir? Bu haydut uygulayıcılar neden bu kadar heyecanlı? Ticaret İttifakı, Düzensiz Alevler Tarikatı'nın saldırmasını neden durdurdu?
Qin Nan'ın düşüncelerini biliyor gibi görünen Zhang Taiyi anında konuştu, "Her iki yılda bir, Savaşçı Serendipity Köşkü açık olduğunda, Ticaret İttifakı büyük bir bahse girmek için buraya bir grup insan gönderir. Bu büyük bahis, Martial Serendipity Pavilion'da ilk dört tarikatın öğrencileri arasında kimin galip geleceğini tahmin etmektir. Sonuç olarak, Martial Serendipity Pavilion her açıldığında, birçok haydut gelişimci burada toplanır.”
Qin Nan ve diğerleri anında anladı.
Savaşçı Serendipity Köşkü'ne katılamasalar bile, haydut gelişimcilerin burada toplanmasına şaşmamalı; büyük bahis için buradalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...