Daha fazla uzatmadan, Bai Heng'in gözetimi altında, Fang Klanı ve Qin Tieba'nın grubu insanları uygulamalarını kaybetti ve Lingshui Şehrini terk etti.
Bunu takiben, Mistik Ruh Tarikatı Müritlerini Kabul Töreninde meydana gelen olaylar dizisiyle ilgili haberler Lingshui Şehrinde yayıldı.
Bütün şehir patladı.
Ünlü bir numaralı çöp Qin Nan, çöp yerine efsanevi sekizinci sınıf Dövüş Ruhu dereceli bir Dövüş Ruhu olan üst düzey bir dahi miydi?
En iyi iki klandan biri olan Fang Klanı, Qin Klanını Lingshui Şehri'nin gerçek gücü yaparak yok edilmiş miydi?
Her sonucun herkesi şok ettiğine şüphe yoktu; bütün şehir şok oldu.
...Üç saat sonra, Qin Klanının Konferans Salonunda...
Qin Tian, yanında Xiao Qingxue ve Bai Heng ile ana koltuktaydı. Altlarında Qin Klanının kalan öğrencileri ve Qin Nan vardı.
Qin Tian'ın yüzü, sanki aşırı sarhoşmuş gibi, tamamen kırmızıydı, "Kim düşünebilirdi ki... benim, Qin Tian'ın dahi bir oğlum olduğunu kim düşünebilirdi..."
Tie San ve öğrenciler bundan rahatsız olmadılar; yüzlerindeki heyecan kaybolma belirtisi göstermiyordu.
Onlara göre, bugün olanlar sanki hepsi bir rüyadaymış gibi gerçek dışıydı.
Başlangıçta, Qin Tian, Tie San ve öğrenciler, Qin Klanının düşüşünü ve kendi ölümlerini beklediler. Beklentilerinin ötesinde, Qin Nan'in bir İlahi Savaş Tanrısı gibi aniden ortaya çıkması, masaları tersine çevirmişti!
Sadece bu da değil, Qin Klanını nasıl bir geleceğin beklediği hayal bile edilemezdi.
Kenarda oturan Xiao Qingxue, sözleri duyduktan sonra hafifçe gülümsedi. Sonra -ona bir şey geldikten sonra- merakla sordu, "Ah doğru, Qin Nan, Dövüş Ruhunun sadece birinci sınıf Huang dereceli olduğundan bahsetmediler mi? Gerçekten neler oluyor?"
Xiao Qingxue'nin sorusu Bai Heng, Qin Tian, Tie San ve diğerlerinin kulaklarını dikip Qin Nan'a heyecanla bakmalarına neden olmuştu.
Xiao Qingxue'nin merak ettikleri aynı soruyu sorduğu belliydi.
Qin Nan, birinci derece Huang dereceli bir çöpten sekizinci dereceli Huang dereceli bir dahiye nasıl dönüştü?
Qin Nan - bunun için bir bahane bulduğu için - bir gülümseme bıraktı ve dedi ki, "Gençken bana bir yıldırım çarptı. Bu olduğunda, aklımda özel bir teknik belirdi. Bu tekniğin Dövüş Ruhu derecemi gizlemekten başka bir faydası yok. Bu nedenle, Dövüş Ruhu Uyanış Töreni sırasında gördükleri Dövüş Ruhu, birinci sınıf bir Huang Dereceli Dövüş Ruhu gibi görünüyordu!
"Bir Dövüş Ruhu derecesini gizlemek mi?"
Kalabalık şaşırtıcı bir şekilde daha fazla şüphe duymadan bir anlayışa vardı.
İyi şans diye bir şey vardı ve bu dünyada keşfedilecek birçok gizemli şey vardı. Yıldırım çarpmasından sonra böyle özel bir teknik bulmak hiç de imkansız değildi.
Üstelik bunun dışında bir açıklama da getirememişlerdir.
Seviyesini biraz daha yükseltme kabiliyetine sahip olan gökten sahipsiz İlahi Savaş Ruhu düşüşünü bulmak son derece inanılmazdı.
"Bu, uygulamanızın herhangi bir özel durum nedeniyle gelişmediği, uygulamanızın bir sonucu olduğu anlamına mı geliyor?" Qin Tian aniden sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...