Qin Nan, kendisini gücendirmeyenlere karşı her zaman cahil olmuştu. Acımasızca davranan ve ilk karşılaşmalarında müzayedeye katılmasını yasaklamayı planlayan bu Nangong Ershao ile daha önce hiç karşılaşmamıştı.
Bu nedenle, Qin Nan hiç merhamet göstermedi.
Nangong Ershao biraz şaşırmıştı. Mystic Spirit Sect'e geldikten sonra ilk kez “s*keyim” deniyordu.
Etraflarındaki dış öğrenciler, birbirleriyle konuşmaya başlamadan önce şok oldular.
"Bu adam çok cesur, Nangong Cheng'in Nangong Ershao'nun kardeşi olduğunu bilmiyor mu?"
"Hmm? Bu adam tanıdık geliyor, onu daha önce görmüş gibi hissettim, hatırlamama izin verin… Doğru, o Qin Nan. Çok Yönlülük Denemesi'nde birinci oldu, Zihin Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanlarında bin adıma ulaşan kişi!"
"Ne? Bu o?"
Öğrenci kalabalığı, Qin Nan'ın kimliğini keşfettikten sonra daha da heyecanlandı.
"Tsk, tsk, kim Nangong Ershao'nun Qin Nan ile bir çatışma yaşamasını beklerdi."
“Hehe, bu Qin Nan hakkında epey hikaye duydum. Bugün burada güzel bir gösteri olacak gibi görünüyor.”
“Nangong Ershao'yu gücendirdiği için bu Qin Nan'ın talihsiz olacağını hissediyorum; sıradan insanlar sonuçlarla yüzleşemezdi.”
……
Öğrencilerden birçoğu, Qin Nan'in hiç şansı olmayacağını düşündükleri için başlarını sallamaya ve alay etmeye başladı.
Çok Yönlülük Denemesinde meydana gelen olaylara tanık olmadılar; hakkında sadece bazı söylentiler duymuşlardı.
Nangong Ershao, "Qin Nan, sen..." diye bağırırken gururlu yüzü öfkeyle kızarırken düşüncelerini hızla topladı.
"Ben?" Qin Nan, gözlerinde soğuk bir ifade görülebildiği için hemen sözünü kesti, "Nangong Ershao, seninle hiçbir şekilde çatışmadım ve müzayedeye katılmamı engellemeyi planlıyorsun. Sence ben böyle zorbalığa uğrayacak biri miyim? Seninle vakit kaybetmek istemiyorum, eğer cesaretin varsa, Yaşam ve Ölüm Salonunda benimle dövüş!"
Qin Nan, ağzından çıkan bir dizi kurşun gibi hızla konuştu.
Mürit kalabalığı ve Nangong Ershao bunu duyduktan sonra tamamen afalladı ve konuşma yeteneğini kaybetti.
Nangong Ershao soğuk bir ifadeyle tepki vermeden önce ne kadar zaman geçtiğini kimse bilmiyordu ve "Yetiştirme açısından rakibiniz olmadığımı itiraf etmeliyim. Ancak, mevcut durumu anlayamadıysanız, müzayedeye katılmanızı engellemek için etkimi görmenize izin vereceğim!”
Bunu söyledikten sonra Nangong Ershao boş bir kahkaha attı ve sağ elini salladı. Uzun süredir bekleyen siyah cüppeli yaşlı bir adam hemen yanlarına geldi ve onu selamladı.
“Yönetici, bu adam acımasızca konuşan, buradaki düzeni bozan adamdı. Bence bu çöp müzayedeye katılmamalı.” dedi Nangong Ershao. Onun sözleriyle, Qin Nan affedilmez bir suçluya dönüşmüş gibi hissediyordu.
"Ne? Bu adam o mu?”
Yaşlı adam işbirliği yaparak iyi bir iş çıkardı, şok olmuş bir ifade bıraktı ve soğuk bir tonda söylemeden önce Qin Nan'a döndü, “Ben Hazine Kasasının birinci katından sorumlu kişi benim. Şimdi müzayedeye katılmanızı ve bir ay içinde Hazine Kasasına girmenizi yasaklıyorum; Aksi takdirde, mezhebin kurallarına göre cezalarla yüzleşmek zorunda kalacaksınız.”
Öğrenciler bunu gördükten sonra patladılar.
Aptal değillerdi; Nangong Ershao'nun, Qin Nan'la anlaşmak için sorumlu kişiyle gizli anlaşma yaptığı açıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...