Bölüm 155: Bir Anahtar

386 55 0
                                    


Qin Nan'in gözünde Potansiyel Taş'ın sırlarını keşfetmek hiçbir yerde özel ödül kadar çekici değildi.

Yaşlı adam artık sapkın bir şekilde hareket etmeyen veya zaman kaybetmeyen tamamen farklı bir insan gibi hissediyordu. Elini salladı ve “Bunlar ilk rauntta ilk on katılımcının ödülleri. Her biriniz bir Güç Meyvesi alacaksınız ve kazanan üç tanesini alacak!”

Yumruk büyüklüğünde kristal gibi meyveler kalabalığın eline düştü.

"Ha? Gücün Meyvesi mi?”

Qin Nan hemen İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini serbest bıraktı ve elindeki üç meyve parçasına baktı.

Bir bakışın ardından yüzü şaşkınlıkla doldu.

Bu üç meyve parçasını saf, mistik bir güç doldurdu ve bu, birinci katman Xiantian Realm yetiştiricisindeki Spiritüel Qi miktarına eşdeğerdi.

Kalabalığın şaşkın bakışlarını gördükten sonra yaşlı adam sakince, “Bu Güç Meyvesi, bir kez tükettiğinizde bir sonraki katmana geçebilirsiniz. Sadece Xiantian Aleminde etkilidir. Ayrıca, yalnızca ilk kez tüketiyorsanız çalışır. Onu ikinci kez tükettiğinizde, size hiçbir şey kazandırmaz!”

Sözlerini duyunca herkes şaşırdı.

Atavistik Gelişimciler olmayanlar için Xiantian Aleminde bir sonraki katmana ulaşmak nispeten zordu.

Bu nedenle, kişinin gelişimini bir katmanla anında geliştirme yeteneğine sahip bu Güç Meyvesi inanılmaz derecede değerliydi.

Sonra herkes, Güç Meyvesinden üç parça aldığı için kıskançlıklarını gizleme niyeti olmaksızın Qin Nan'a odaklandı.

Güç Meyvesi sadece ilk tüketildiğinde faydalı olmasına rağmen, kalan iki parçayı satarak yine de büyük bir servet kazanabilirdi.

Qin Nan kalabalığın bakışlarını hemen görmezden geldi ve Güç Meyvesinin üç parçasını saklama çantasına yerleştirdi. Daha sonra beklenti dolu bir tonda sordu, "Yaşlı, benim özel ödülüm nedir?"

Güç Meyvesi gerçekten paha biçilemezdi ama Qin Nan'in kalbinin atmasını sağlayan şey, yaşlıların bahsettiği özel ödüldü!

Bu özel ödül büyük olasılıkla Güç Meyvesinden daha değerli, değil mi?

"Bu senin özel ödülün."

Yaşlı adam parmağını salladı ve hemen eski görünümlü bir anahtar Qin Nan'ın eline düştü.

Anahtar zifiri karanlıktı ve anlaşılmaz ve gizemli bir duyguya sahipti.

Qin Nan'in yüzü şok olmuş görünüyordu, "Anahtar? Bu anahtar ne için?”

"Sonraki iki raundu geçebilirseniz, anahtar Martial Serendipity Pavilion'un dördüncü katmanına geçmenize izin verecek." Yaşlı adam sakince, "Tabii ki, sonraki iki rauntta da başarısız olursanız, anahtar kendiliğinden kaybolur!" dedi.

"Savaşçı Serendipity Köşkü'nün dördüncü katına geçelim mi?"

Qin Nan'ın kullanımını anlaması zor değildi ama dili tutulmuştu. Anahtarın yalnızca bu faydaya sahip olmasını beklemiyordu.

Görünüşe göre bu özel ödül, Güç Meyvesinin üç parçasını kazanmanın birincilik ödülünden daha kötüydü!

"Ne? Bu anahtar, birinin dördüncü tura geçmesine izin veriyor mu?”

Qin Nan'in tepkisinin aksine, Wei Hao, Huang Que ve diğerlerinin hepsinin yüzünde şaşkın bir ifade vardı.

Wei Hao bile düşüncelerini tamamen kaybetti. Kendini tutamadı ve mırıldandı, "Dövüş Serendipity Köşkü'nün her biri farklı bir turu temsil eden toplam beş katı var. Savaşçı Serendipity Köşkü keşfedildiğinden beri, sayısız dahi denemelerde yer aldı ama hiçbiri üçüncü raundu geçemedi Arka arkaya üç raundda birinci olanlar bile Savaşçı Serendipity Köşkü'nün dördüncü raunduna giremedi! Ama bu anahtar kişinin dördüncü tura ulaşmasını sağlar!”

Bunu takiben, Wei Hao kıskanç gözlerle Qin Nan'a baktı.

Wei Hao'nun sözlerini duyduktan sonra diğerleri yanan gözlerle Qin Nan'ın elindeki anahtara baktılar.

Herkesin bildiği gibi, Martial Serendipity Pavilion'un her denemesini geçmek muazzam ödüller getiriyor. Sadece ilk üç tur olsa bile, ödüller inanılmaz derecede büyüktü.

Örneğin Gong Yang, Martial Serendipity Pavilion'da arka arkaya üç tur atmıştı ve bu da gelişimini üç kat artırmıştı!

İlk üç turun faydaları zaten bu kadar inanılmazdı. Biri daha önce kimsenin ulaşamadığı dördüncü raundu geçseydi, ödüller ne kadar çılgın olurdu?

Bu arada, Sonbahar Dağı'nın zirvesinde, yaşlıların sözlerini duyunca herkesin yüzünde şok bir ifade vardı.

"Ne? Savaşçı Serendipity Köşkü'nün dördüncü katına geçme şansı mı?"

"Vay canına, Martial Serendipity Pavilion dördüncü katı daha önce hiç kimse için açmamıştı. Sonunda bu sefer açılacak mı?”

“Marial Serendipity Pavilion inanılmaz bir varlık. Bir Savaşçı Ata Alemi bile, ölümü aramadığı sürece oraya zorla giremezdi. Dördüncü raundun neye benzediğini merak ediyorum?”

……

Düzensiz Alevler Tarikatının yaşlısı ve Qing Nu Tarikatının yaşlısı Elder Fang, gözlerinde bir miktar kıskançlık belirtisi gösterdi.

Anahtarı alması dördüncü katmana ulaşacağı anlamına gelmese de, bunun düşüncesi herkesi çıldırtmaya yetmişti!

Zhang Taiyi anında afalladı. Sadece sekizinci sınıf bir Huang Dövüş Ruhu olan Qin Nan'a dördüncü tura geçmesine izin verecek anahtarın verilmesini hiç beklemiyordu.

Qin Nan, Martial Serendipity Pavilion'da tekrar mucizeler yaratacak olabilir mi?

Kıdemli Fang gülmeden önce derin bir nefes aldı ve "Bu anahtarı almak kesinlikle dördüncü tura çıkacağınız anlamına gelmiyor. Dördüncü tura ulaşmak için en azından sonraki iki turu geçmeniz gerekir. Qin Nan'ın sonraki iki raundu geçeceğini kim garanti edebilir?"

Birçoğu bunu duyduktan sonra başlarını onaylayarak salladı.

Anahtarı almasına rağmen, Qin Nan'in Dövüş Ruhu sadece sekizinci sınıf Huang derecesinde olduğu için sonraki iki raundu geçmesi son derece zor olurdu!

...Bu arada, Martial Serendipity Pavilion'un ilk katmanında...

Yaşlı adam kalabalığı taradıktan sonra elini tekrar sallayarak, "Başarısız olanlar Martial Serendipity Köşkü'nü terk edecekler. Geçenler ikinci tura geçecek!”

Yaşlı adamın sözlerini takip eden Qin Nan, etrafındaki sahnenin sanki şimdi kaybolmuş bir illüzyonmuş gibi hızla döndüğünü hissedebiliyordu.

Kalabalık sadece önlerinde karanlığı görebiliyordu ve bir sonraki bildikleri şey, farklı bir yere varmış olmalarıydı!

Kimse tepki veremeden buz gibi bir ses duyuldu, “Bu, davanın ikinci raundu. Bu tur, gücünüze odaklanır - saf güç! Turun ilk beşi, ödüllerle bir sonraki tura geçecek! Diğer beşi Martial Serendipity Pavilion'dan ayrılmak zorunda kalacak!"

Qin Nan, sesin sahibine bakmadan önce bu sözleri duyduktan sonra düşüncelerini hemen sakinleştirdi.

Antrenman sahasında duran gaddar bir erkek görülebilir. Yüzü ifadesizdi, bir çift buzlu gözle, ona duygusuz bir heykel görünümü veriyordu.

Qin Nan'in kalbi titredi. İlahi Savaş Ruhu'nun Gözlerini kullanmadan bile, bu acımasız adamın, denemenin ilk turundaki yaşlı adamdan daha güçlü olduğunu söyleyebilirdi.

"Duruşma şimdi başlıyor!"

Acımasız adam eliyle havayı yakaladı. Küçücük bir dağ büyüklüğünde devasa bir kaya ortaya çıkardı ve onu antrenman sahasına yerleştirdi ve tüm yerin şiddetle sallanmasına neden oldu.

Büyük kaya, Potansiyel Taş'tan farklıydı. Yerin rengine benzer şekilde sarı renkteydi. Uzaktan bakıldığında, son derece ağır ve hareket etmesi zor görünüyordu.

"Bu kaya, Kuvvet Kayası olarak bilinir. Tüm gücünle kayaya saldır ve o senin saldırının gücünü ölçsün!” Asık suratlı adam kalabalığa baktı ve "İlk kim?" diye bağırdı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin