Şu anda Qin Clan, Konferans Salonu.
Qin Tian, yüzü sakin bir şekilde bağdaş kurup oturdu. İnsanlar onun ne düşündüğünü tahmin edemiyorlardı.
Onun altında Yüce Yaşlı Qin Tieba'nın yanı sıra İkinci Büyük ve Üçüncü Yaşlı da vardı. Bu süre zarfında, Qin Clan'ın üç büyüğü, özellikle Qin Tieba olmak üzere çok çirkin yüzler taktılar. Ten rengi kül gibiydi ve gözleri belli belirsiz bir öldürme niyetini parladı.
Üç Büyük'ün altında Qin Klanının katılımcıları vardı; toplamda 30 kişi vardı.
Konferans Salonundaki hiç kimse tek bir söz söylemedi. Atmosfer ağırdı.
Orada bulunanlar, birkaç gün önce Qin Klanında olanların sebebin olduğunu anladılar. Qin Klanının Patriği Qin Tian yüzünden artık Qin Ailesinden herhangi bir uygulama kaynağı almadı. Bunun yerine, beş yüz Vücut Temperleme Hapını geri çekti ve hepsini Qin Nan'a verdi.
Bu tam bir beş yüz Vücut Temperleme Hapıydı! Bu, Qin Klanındaki tüm öğrencilerin aldıklarının beş ayına eşittir! Qin Nan hala eski bir numaralı dahi olsaydı, bu farklı bir hikaye olurdu. Ancak, şu anki Qin Nan kimdi? O, Qin Klanının bir numaralı israfıydı!
Bir israfa beş yüz Vücut Temperleme Hapını vermek çok çirkindi!
"Qin Klanımız ayda bir Klan Toplantısı başlatacak," dedi Qin Tian nihayet yüzü ifadesizken, "Klan Toplantısı, meydana gelen tüm küçük ve büyük sorunları bildirmek ve ardından herkesin fikirlerini belirtmesini sağlamaktır. onları. Patrik olarak neden kimsenin rapor edecek bir şeyi olmadığını anlamıyorum? Kimse bir şey rapor etmeyecekse Klan Toplantısının sonunu ilan edeceğim! "
Katılımcılar bunu duyunca, her biri şaşkına döndü. Qin Klanı, Linshui Şehrinin ikinci sıradaki Klanı haline geldiğinden beri, Klan Toplantısının erken sona ermesi benzeri görülmemişti.
"Söyleyecek bir şeyim var!" o anda soğuk bir ses yankılandı.
Herkesin bakışları hemen konuşan kişiye baktı. Qin Changkong oldu!
Qin Klanının geçmiş düzenlemelerine göre, müritlerin Klan Toplantılarına katılmalarına izin verilmedi. Ancak, Qin Changkong, Qin Klanının bir numaralı dehası haline geldi, bu yüzden doğal olarak katılmak için gerekli niteliklere sahip olacaktı.
Bir dereceye kadar, Qin Changkong'un statüsünün son derece önemli olduğu da söylenebilir.
Şu anki Qin Changkong, yukarıdan aşağıya beyaz giysiler giyiyordu, manşetleri altınla işlenmişti ve insanlara onun hakkında bir ihtişam izlenimi veriyordu. Ek olarak, Qin Changkong'un vücudundan çıkan aura, uygulamasının Vücut Temperleme Bölgesi'nin üçüncü katmanına ulaştığını belirtti!
Kişi yalnızca Huang sıralamasında beşinci sınıf Dövüş Ruhunun yeteneğine güvenecek olsaydı, bu duruma on gün kadar bir süre içinde ulaşmak imkansız olurdu. Bununla birlikte, Qin Changkong bir numaralı dahi ve uygulama kaynakları doğal olarak bol miktarda bulunuyordu. Bu uygulama kaynaklarına güvenerek Qin Changkong, mevcut durumuna hızla ulaşabildi.
Vücut Temperleme Bölgesi'nin üçüncü katmanı, Qin klanı içinde özel bir şey değildi, ancak Qin Changkong'un bu uygulama aşamasına on gün kadar bir süre içinde ulaştığını da anlamak gerekiyordu!
Biri bunun hakkında düşünürse, Qin Changkong'un gelecekte hangi seviyeye ulaşacağını bilmek imkansız olurdu.
Konferans Salonundaki katılımcılar aynı anda bu gerçeğe ulaştılar. Her biri saygı ve hayranlıkla bakan bakışlarıyla Qin Changkong'a baktılar ve hatta bazıları onunla iyilik yapmak isteyenlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...