Tam olarak Qin Nan'in gözlemlediği gibiydi; Elder Bai Heng'in ekimi Xiantian krallığına ulaşmıştı ve onu bir Dövüş İmparatoru'ndan sadece bir adım uzakta bırakmıştı.
Aurası, sanki büyük bir kaya onlara baskı yapıyormuş gibi kalabalığa doğru patladı ve onlara boğucu bir his verdi.
Herkesin ifadesi biraz değişti, Elder Bai Heng'e bakarken gözleri korkuyla doldu.
Kıdemli Bai Heng hiçbir ifade göstermedi; "Fang Rulong'un dediği doğru mu?" derken Qin Nan'a bakmadı bile.
Bu birkaç kelime ile alışılmadık derecede büyük bir baskı yaratıldı.
Qin Klanının insanları korkunç ifadeler giydi, gözleri Qin Nan'a saygısız bir şey söyleyeceğinden korkmuş gibi bakıyorlardı.
Sonuçta, onlar bile Qin Han ile büyük bir çatışma yaşıyorlardı.
Qin Nan, Elder Bai Heng'i öfkelendirecek olsaydı, tek sonuç ölüm olurdu, ama aynı zamanda Qin Klanını da kendisiyle birlikte ölüme sürükleyebilirdi.
Qin Nan, ölmek istiyorsan yalnız ölmelisin. Neden hepimizi yanında sürüklüyorsun?
Bu özel anda, Qin Klanının müritleri, diyakozları ve yaşlıları, Qin Nan'a karşı nefretle doluydu, ancak bunu ortaya çıkaracak kadar cesur değillerdi.
Qin Nan'ın ifadesinde hiçbir değişiklik görülmedi, sanki Elder Bai Heng'den gelen aura onun üzerinde hiçbir etkisi olmadı.
Herkesin bakışları altında, Qin Nan ayağa kalktı ve Kıdemli Bai Heng'e bir selam verdi, ardından samimi bir tonla, "Kıdemli Bai Heng, intikam alma niyetim yok. Genç Efendi Fang Rulong'un bir yanlış anlaşılma olduğuna inanıyorum. Genç Efendi Fang Rulong'u rahatsız ettiysem, lütfen özrümü kabul edin."
Qin Nan bu cümleyi bitirdikten sonra, Fang Klanının yönünde başka bir selam verdi.
Elder Bai Heng'in ifadesi özürden sonra sakinleşti. Qin Nan başını eğdiğinde bile bir tatmin duygusu hissetti. Elini salladı ve “Merak etme; çöp olmana rağmen hala biraz terbiyen var. Unutalım ve düellolara devam edelim.”
Kıdemli Bai Heng'in aurası azaldıkça herkesin nefesi nihayet normale döndü.
Qin Klanının Genç Efendisi Qin Nan'i, Linshui Şehri'nin eski dehası olan ve artık en büyük çöplük olan Qin Nan'i başını eğip özür dilediğini gördükten sonra, Fang Klanı çok sevindi, yüzleri heyecandan kıpkırmızı oldu.
Öte yandan, Fang Rulong'un yüzündeki küçümseme daha da büyüdü.
Uygulamanız beşinci seviye Vücut Temperleme Alemine ulaşmış olsa ve 'Kılıçlı Bir'in 'Daha Büyük Başarı Aşamasında' ustalaşmış olsanız bile, ne olmuş? Ben—Fang Rulong—başını eğmeni istiyorsam, yapmalısın.
Buna karşılık, Qin Klanı rahatlamış hissediyordu.
Öğrenciler, diyakozlar ve yaşlılar Qin Nan'a sevimli bir bakış attılar.
Bu özellikle, başlangıçta Qin Nan'in bu kritik anda kirli bir numara oynayacağını ve onu ölüme sürükleyeceğini düşünen Qin Changkong için geçerliydi. Ancak -beklenmedik bir şekilde- Qin Nan sorumluluk aldı ve hemen özür diledi, bu da Elder Bai Heng'i memnun etti.
"Planımı değiştirmem gerekiyor gibi görünüyor. Mistik Ruh Tarikatı'na katıldığımda, onun canını almak yerine, sadece gelişim tabanından kurtulacağım. Qin Nan'in hayatını bağışladığım için bana teşekkür edeceğine inanıyorum…” Qin Changkong, doğrudan Qin Nan'ın cezasını azaltan kendi kendine düşündü.
Hemen ardından düello turnuvası devam etti.
Ne zaman sıra Qin Changkong'a gelse - Fang Klanından rakipleri sadece birinci seviye Vücut Temperleme Aleminin yetiştirme üslerine ve ikinci seviye Huang seviye Dövüş Ruhlarına sahip olsalar bile - Qin Changkong son derece kibar olurdu ve ciddi şekilde yaralanmak istemezdi. düellolar sırasında.
Bu davranış, Fang Clan'ın daha da ukala olmasına neden oldu.
Bunu gördüklerinde, Qin Klanı ve Qin Chankong hiç rahatsız olmadılar. Peki ya kendimizi kandırıyorsak? Her şey Elder Bai Heng'i kızdırmaktan ve geleceğimizi mahvetmekten iyidir.
Turnuva tüm hızıyla devam ediyordu. Nihayet yirmi sekizinci maçta sıra Qin Nan'a geldi.
Qin Nan'ın çıkışı herkesin dikkatini çekti; Linshui Şehrindeki tüm öğrenciler arasında en yüksek gelişim tabanına sahip olduğundan, herkesin odak noktası olması bekleniyordu.
Qin Nan'ın rakibi ortaya çıktı - Fang Klanından biriydi.
Qin Fan'ın karşısında, yüzü gururla dolu genç bir delikanlı duruyordu. Adı Fang Yu'ydu - Linshui Şehrinde oldukça ünlüydü.
Dördüncü sınıf Huang Dereceli Dövüş Ruhu ve ikinci katman Vücut Temperleme Aleminin yetiştirme üssü ile tanınırdı. Ayrıca, Fang Yu Dövüş Becerilerinde yetenekliydi; çok sayıda yüksek sınıf Dövüş Becerisinde ustalaşmıştı ve Fang Klanında Fang Rulong'dan sonra en iyi ikinci kişi olarak kabul edildi.
Fang Yu sahneye çıkarken başını kaldırdı ve küçümseyen bir ifadeyle Qin Nan'a baktı. Sonra kendini beğenmiş bir tonda, "Qin Nan, teslim olmalısın. Sen sadece birinci sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu çöpüsün. Hiç şansın yok. Teslim olmak için inisiyatif alırsan, en azından senin için hala biraz onur var…”
Fang Yu, daha önce Qin Nan ile karşılaşsaydı, umutsuzluk hissinden kafa derisinde iğneler ve iğneler olurdu.
Ancak -şimdi- Fang Yu, Qin Nan'dan hiç korkmuyordu.
Elder Bai Heng, Fang Klanından yanaydı. Sana -Qin Nan, bir çöp parçası- benim gibi bir dahiyi diskalifiye etme hakkını ne verdi?
Fang Klanı bu sahneyi şaka olarak görüyordu. Ancak, sadece Qin Klanının insanları kendilerine nasıl davranıldığından utanmıyorlardı, aynı zamanda Qin Nan'a teslim olmasını söylermiş gibi gözleri titriyordu!
Buna rağmen, Fang Yu cümlesini bitirme şansına bile sahip değildi - hem Qin Klanı hem de Fang Klanı bunu fark etmeden edemedi.
Aniden, son derece keskin bir kılıç aurası -bir gök gürültüsü sesiyle birlikte- sahneden duyuldu.
Fang Yu'nun gözleri içgüdüsel olarak fal taşı gibi açıldı ama daha tepki veremeden korkunç bir güç vücudunu ikiye böldü.
Fang Yu'nun tüm vücudu sadece bir darbeyle ayrıldı ve onu tamamen öldürdü!
Alan tam bir sessizliğe büründü. Kalabalık hala olay yerinden şaşkındı.
Çünkü her şey çok hızlı gerçekleşti; tek bir nefesten daha kısa sürede gerçekleşti - beyinlerinin tepki vermesi için çok hızlı.
Beyinlerinde tek bir düşünce vardı: Fang Yu öldü. İşler çığırından çıkıyordu!
Sahnede duran Qing Nan, Kara Demir Kılıcını yavaşça kaldırdı. Sakin bir yüzle gözleri Fang Rulong'a doğru bakarken, "Benim fikrim Genç Efendi Fang Rulong'unkiyle aynı. Bu dünyada yaşamak için çöpe gerek yok. Ayrıca, kimi seveceğim ve kimden nefret edeceğim konusunda her zaman netim. Biri bana yumruk atacak olsaydı, o kişiye iki yumruk verirdim. Bu nedenle, size açıkça söylüyorum ki, karşılaşacağım herhangi bir Fang Clan öğrencisi için..."
Bunu söyledikten sonra, Qin Nan durdu, yüzünde vahşi bir ifade belirdi.
"Hepsini öldüreceğim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...