Bölüm 118: Muazzam Bir Servet

374 58 1
                                    

Tüm dojo ölüm sessizliğine gömüldü.

Az önce olanlar, herkese bir rüya gibi geldi.

Tarikatta nispeten yeni olan bir dış öğrenci olan Qin Nan, Hap Simyasında o kadar büyük bir yeteneğe sahipti ki, bir Hap Simyası uzmanının yaptığı hatayı keşfedebildi ve cevabı düzeltti!

Uzun bir aradan sonra, ölü sessiz kalabalık yüksek sesle tezahürat yaptı.

"Lanet olsun, bu harika, bu gerçekten harika. Dış öğrenci olarak geçirdiğim iki yılda hiç bu kadar harika birini görmemiştim!”

“HAHAHA, bu bir uzmanın tanımıdır. Herkesin şüphesi altında, ilk büyüğün hatasını keşfederek durumu tersine çevirmeyi başardı ve doğru cevabı verdi; ona karşı kim eşleştirilebilir?”

"Tsk, Qin Nan ile karşılaştırıldığında, Nangong Cheng'in Hap Simyasındaki yeteneği tamamen değersiz!"

"Bu, Kıdemli Kardeş Qin Nan'ın Hap Simyası standartlarının bir Hap Simyacısının uzman seviyesine ulaştığı anlamına mı geliyor?"

……

O anda herkes Qin Nan'a hayranlıkla ve kalplerinde bir miktar saygıyla baktı.

Bunun nedeni, Qin Nan'in gözlerinde hayal edilemez bir şey başarmış olmasıydı!

"Ben... ben... ben..."

Nangong Cheng ağzı genişçe açılmış halde baktı. İçindeki öfke tamamen geçmiş, yerini yüzünde boş bir ifade almıştı.

kaybettim mi?

Hap Simyası becerisiyle ilgili olarak, gerçekten Qin Nan'a kaybettim mi?

Bileşenleri ve hapları tanımlamanın ilk turu özellikle benim için tasarlandı. Neden alkışlanan Qin Nan?

...Bu arada, yaşlıların oturma alanında...

Öğrenciler gibi ihtiyarlar da inanılmaz derecede şok oldular. Ancak, istekleri daha katı olduğu için, öğrencilerin aksine, Qin Nan'ı anında dile getirmediler ve övmediler.

Bununla birlikte, yaşlıların Qin Nan'a bakışları, kalın bir ücretsiz doğa duygusuyla doluydu.

Yaşlılar olarak, kimsenin Hap Simyası açısından Nangong Cheng'i geçmesini beklemiyorlardı ve hatta ilk yaşlıya meydan okuyacak seviyeye bile sahiplerdi!

Ancak, Qin Nan onların yanıldığını kanıtladı!

Herkesten sadece sorumlu yaşlı, ilk yaşlıya bakarken çaresiz bir ifade takındı.

Qin Nan'in eylemleri Ejderha Anka Hapı'nın yarı yarıya yok edildiğini kanıtlamıştı; yani bu, Qin Nan'in yüz puan aldığını ilan etmesi gerektiği anlamına mı geliyor, bu da onu rauntta birinci sıraya yerleştirecek mi?

Sorumlu yaşlı, Qin Nan'ın ilk olması gerektiğini varsaysa da, ilk büyüğün onayını beklemek zorunda kaldı.

Cheng Biao, yaşlının bakışını fark ederek şoktan kurtulmasına neden oldu. Acı bir tonla söylediği gibi artık öncekinden gelen buyurgan auraya sahip değildi, "Tıpkı Qin Nan'in söylediği gibi, Ejderha Anka Hapı gerçekten de yarı yok edildi; dolayısıyla son sorunun cevabı yanlıştı. Sonuç olarak, Qin Nan… bu turda birinci oldu.”

İlk ihtiyarın sözlerini duyduktan sonra, sorumlu ihtiyar ayağa kalktı ve yüksek sesle ilan ederken daha fazla tereddüt etmedi, "Bu dış alan denemesinde, ilk tanımlama bileşenleri ve haplarda, Qin Nan yüz tane elde etmişti. işaretleri, onu bu turda ilk sıraya koyuyor. Nangong Cheng doksan dokuz puan alarak ikinci oldu. Mo Zishan bu turda üçüncü sırada…”

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin