Xiao Qingxue gülümsemesini eliyle kapattı ve "Bai Heng ile iddiaya girdim. Dövüş becerisini on bir saat içinde öğreneceğine bahse girerim; yirmi dört saat bahse girdi. Bahis yüz Xiantian Hapıydı ve görünüşe göre ben kazanmışım.”"Yüz Xiantian Hapı mı?" Qin Nan kaşlarını çattı.
Xiantian Haplarının değerini biliyordu ama onları daha önce hiç görmemişti.
Onu şok eden şey, bahsin yüz Xiantian Hapı olmasıydı - sadece Xiao Qingxue ve Bai Heng arasındaki bir bahis için bu kadar yüksek bir bahis.
"Kıdemli Kız Kardeş Xiao, bunlar haplar." Kasvetli Bai Heng, içinde yüz Xiantian Hapı bulunan küçük bir yeşim kavanozu çıkardı.
Qin Nan hemen ona baktı; Xiantian Hapları, Vücut Temperleme Haplarından beş kat daha küçük görünüyordu. Küçük, berrak kristallere benziyorlardı. Bu hapların içerdiği Qi miktarının Vücut Temperleme Haplarından en az on kat daha fazla olduğunu söyleyebilirdi.
Bunun dışında, Qin Nan hapların içinde özel bir güç hissedebiliyordu.
"Yüz Xiantian Hapı tüketseydim, İlahi Savaş Ruhu hangi seviyeye yükselirdi?" Qin Nan'ın aklına ani bir düşünce geldi.
Bai Heng ise kalbinin kan damladığını hissetti. Qin Nan'a baktığında öfkesini kontrol edemedi ve "Qin Nan, Mistik Sekiz Adımı sadece beş saat içinde öğrendin. Neden bize göstermiyorsun? Mistik Sekiz Adım adını daha önce duymuştum ama henüz kendim şahit olmadım.”
Sözlerinde yanlış bir şey olmamasına rağmen, ses tonunun şüphelerle dolu olduğu açıktı.
Qin Nan, onunla tartışmaya niyeti olmadığı için nazikçe gülümsedi. Vücudu hareket etmeye başladı.
Sanki vücudunun ana hatları bulanıklaşmaya başladı. Attığı her adımda yeri değişirdi; geldi ikinci adım, üçüncü adım ve dördüncü adım… Her adımda mistik bir his vardı ve adımların hepsi farklıydı. Her adıma bir rüzgar dalgası eşlik ediyordu, sanki Qin Nan zaman zaman bir hayalete, bir şimşeke, bir aleve dönüşüyordu - tam yerini belirlemek zordu.
Qin Nan'in hareketi nihayet yüzüncü adımda durmuştu ve bu kişi, sanki hiç hareket etmemiş gibi ilk konuma gelmişti.
Mistik Sekiz Adım buydu.
Dövüş becerisi, birbiriyle ilgisiz görünen yüz farklı ayak işini içeriyordu; ama aslında aralarında saptanamayan bir bağlantı vardı. Beceri geliştikçe adım sayısı azalıyordu; kişi bu beceride ustalaştığında geriye yalnızca sekiz adım kalırdı.]
Adım sayısı azaldıkça, dövüş becerisinin gücü arttı.
Bunu görünce Bai Heng bilmeden ağzını kapattı - daha fazla bir şey söylemeye cesaret edemedi.
Ancak, Qin Nan onu bırakmayı planlamadı; Ani bir düşünceyle gülümseyerek, "Kıdemli Kardeş Bai Heng ve Qingxue arasındaki bahis oldukça ilginçti. Kıdemli Kardeş Bai Heng benimle bahse girmek ister mi?”
"Başka bir bahis mi?" Bai Heng hafifçe sarsıldı ve yüzünde biraz korkunç bir ifade vardı. Bahsedilen 'bahis' kelimesinden rahatsız olmaya başlamıştı.
"Evet." Qin Nan sakince söyledi. "Mistik Sekiz Adımı uygulamak için zamanı değerlendirebileceğim Mistik Ruh Tarikatı'na ulaşmamıza dokuz gün kaldı. İddiamız, kalan dokuz gün içinde bu Mistik Sekiz Adımda ustalaşıp ustalaşmayacağımı görmek olacaktır.”
Sadece Bai Heng şok olmadı, Xiao Qingxue bile şok oldu, "Qin Nan, Mistik Sekiz Adımda ustalaşmak için dokuz gün, aklını mı kaçırdın?"
Onuncu sınıf bir süper dahi olan Huang için bile, bir aydan daha kısa bir sürede nihai bir dövüş becerisinde ustalaşmanın imkansız olduğu biliniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...