O anda herkes daha da gerginleşti, kalpleri şiddetle çarpıyordu.
Hem Childe Gloomy Rage hem de Qin Nan, Dövüş Ruhları sekizinci sınıf Huang rütbesine ulaşan ünlü üst düzey dahilerdi.
Bu nedenle, kesinlikle savaşın sonucuyla ilgileneceklerdi.
O anda ortalık tamamen sessizdi; herkes nefesini tuttu ve vizyonlarını ormana odakladı, figürün yavaş yavaş ortaya çıkmasını bekledi.
Onları takip eden herkesin gözleri fal taşı gibi açıldı.
Ormandan çıkan kişi Qin Nan'dan başkası değildi.
Qin Nan kalabalığa yaklaştı, cesedi omzundan yere attı ve sakince, "Bunun için üzgünüm; Korkarım burada birçoğunuzu hayal kırıklığına uğrattım.”
Sözler, içgüdüsel olarak bakışlarını yerdeki cesede çevirdiğinde kalabalığı şoktan uyandırdı.
Bir bakışla, Xiao Leng, Chu Yun ve tüm öğrenciler dahil herkesin zihinlerinde bir patlama hissetti ve bu onların boş kalmasına neden oldu.
Yerdeki ceset Childe Gloomy Rage'e aitti!
Ortalık bir kez daha sessizleşti; herkesin nefesi ve kalp atışı o anda durdu. O kadar sessizdi ki, bir iğnenin düştüğünü duyabiliyordu.
Uzun bir süre sonra, düşüncelerini ilk toplayan Xiao Leng oldu, ancak gözlerinde hala şaşkın bir ifade görülebiliyordu. Titreyen bir sesle, "Qin Nan... Childe Gloomy Rage... onu öldüren siz misiniz?" dedi.
Qin Nan sakince ona baktı ve "Neden? Garip mi?”
garip mi?
Bu kesinlikle inanılmaz!
Xiao Leng tükürüğünü yuttu; Tüm öğrenciler arasında Qin Nan'in bir tür kozu olacağını bilen tek kişi olmasına rağmen, ünlü Childe Kasvetli Öfke'nin daha zayıf bir yedinci katman Vücut Temperleme Alemi yetişimcisi olan Qin Nan tarafından öldürülmesini beklemiyordu.
Bu, Qin Nan'ın gücünün daha yüksek bir seviyeye ulaştığı anlamına mı geliyor?
O anda, öğrenciler sonunda şoktan kurtuldular; hepsi soğuk bir nefes aldı.
Şu anda, Qin Nan hakkındaki görüşleri tamamen değişmişti; şimdi ona, bir krala bakıyormuş gibi, onu gücendirme niyeti olmadan bir miktar saygıyla bakıyorlardı.
Güçlü Childe Gloomy Rage bile katledildiyse, onlara Qin Nan'ın önünde kendini beğenmiş olma hakkını veren neydi?
Bu arada, Qin Nan yeni öğrenci kalabalığına baktı ve ani bir düşünce aklına geldiğinde sakince konuştu, "Çoğunuzun beni avlamak için Ling Zixiao ile birlikte çalıştığını biliyorum. Bunun yanı sıra, Childe Gloomy Rage'e karşı savaşırken hepinizin benimle alay ettiğini de biliyorum..."
Bu sözler tüm öğrencilerin kalbinin aniden burulmasına neden oldu.
Qin Nan ne demeye çalışıyordu? Hepsine zarar vermeyi mi planlıyordu?
Qin Nan'ın gözleri soğudu, “Ben oldukça intikamcı bir insanım; Hepinize bir şans vereceğim, ya burayı hemen terk edin ya da benimle dövüşmeye hazırlanın!”
Bu sözleri duyan herkes şaşkına döndü; ardından - sanki ölüm cezaları yeni kaldırılmış gibi - öğrencilerin hepsi, öğrendikleri hareket tekniklerini uygulayarak tereddüt etmeden olay yerinden hızla kaçarken sahne karmakarışık oldu.
Kısa bir süre içinde yirmiden fazla yeni öğrenci kalmaya karar vermedi.
Qin Nan'ın kısa sözleri, mürit kalabalığının hayatlarını kurtarmak için umutsuzca kaçmasına neden olmuştu.
Bu görkemli bir uyarıydı.
Qin Nan'in Childe Gloomy Rage'in cesedini tüm yolu geri taşımasının nedeni de buydu.
Herkes Dövüş dünyasında, Dövüş Sanatçılarının çoğunun ağırlıklarını etrafa, özellikle de zayıf olanlara verme eğiliminde olduğunu biliyordu. Qin Nan ve Ling Zixiao arasındaki çatışma nedeniyle, daha önce tüm öğrencileri gücendirmişti; Başa çıkamayacakları kadar çok düşman oldukları için - ve hepsini tek tek öldürmek imkansızdı - Qin Nan, Childe Gloomy Rage'in cesedini kullanarak onlara bir uyarı vermeye karar verdi.
Örneğin, bu yirmiden fazla mürit, bugünden sonra Qin Nan'ı gücendirmeye cesaret edemezdi.
"Küçük Kardeş Qin Nan." O anda, başlangıçta büyük bir şoka giren Chu Yun konuşmaya başladı; gözleri su damlamış gibi titriyordu ve sesi yatıştırıcıydı, “Bu kadar güçlü olmanı beklemiyordum; Childe Gloomy Rage bile sana karşı uyumsuzdu. O kadar çok şey sakladın ki, bu beni endişelendiriyor."
Chu Yun'un çekiciliğini görünce, Qin Nan öksürürken kalbi tekledi ve ciddi bir tonda konuştu: "Kıdemli Kız Kardeş Chu Yun, eğer onu kendi başıma kovalamaya cüret edersem, bu kendi gücüme güvendiğim anlamına gelir. ”
Chu Yun başını salladı ve nazikçe, "Haklısın. Sana çok az güvendiğim için benim hatamdı."
Bu sözler Chu Yun'un dürüstlüğüydü.
Daha önce Qin Nan'dan gerçekten çok az umudu vardı.
Önemli bir ipucunu kaçırdı; Kıdemli Kardeş Gong Yang, Qin Nan'a bu kadar düşkünse, Qin Nan nasıl kolayca yenilebilirdi?
"Kıdemli Kız Kardeş Chu Yun, Kardeş Yang ile oldukça yakın olduğunuz için bana karşı bu kadar kibar olmanıza gerek yok." Qin Nan, Chu Yun'un fiziğine kısa bir bakış attı ve "Kıdemli Kız Kardeş Chu Yun sakıncası yoksa, Üç Yapraklı Altın Zambak aramak için bizimle gelebilirsin."
Sözleri duyduktan sonra Chu Yun rahat bir nefes aldı.
Üç Yapraklı Altın Zambak inanılmaz derecede değerliydi; Qin Nan'in gücüne karşı tamamen eşsiz olduğu açık olduğundan, Qin Nan'in ona özel olarak sahip olmayı planladığı konusunda endişeliydi.
"Teşekkürler, Küçük Kardeş Qin Nan." Chu Yun sevimli bir şekilde kıkırdadı ve "Bu arada, bana Kıdemli Kız kardeş deme, sadece bana Kız Kardeş Yun de" dedi.
"Ah, elbette, Rahibe Yun." Qin Nan alaycı bir gülümseme bıraktı; o aptal değildi ve Chu Yun'un onu gizlice baştan çıkarmaya niyetli olduğunu hissedebiliyordu.
Ancak, Qin Nan bu tür şeyler hakkında çok az deneyime sahipti; bu nedenle, bununla nasıl başa çıkacağına dair hiçbir fikri yoktu.
O anda, bir kenara bırakılan Xiao Leng aniden bağırdı, "Kan Bariyer Sisi gitti!"
Bunu duyunca, Qin Nan ve Chu Yun biraz şaşırdılar ve ileriye baktılar.
Gölü çevreleyen Kan Bariyer Sisi, bilinmeyen bir güç tarafından emiliyordu, bu da sisin bir ejderha şeklini almasına ve uzaktaki ormana doğru uçmasına neden oldu. Sonunda gölün gerçek görünümü ortaya çıktı.
Üçünün önünde kocaman bir göl belirdi.
Bütün göl tamamen açıktı; Suda yüzen renkli balıklar görülüyordu. Gölün yüzeyi, sanki göl Qi'den yapılmış gibi ince bir Qi tabakasıyla kaplandı.
Gölün ortasında bir mağara vardı; mağaranın girişinde, rüzgarda sallanan altın bir ışık yayan bir zambak görülüyordu; ışık sanki göksel bir zambakmış gibi göz alıcıydı.
Bunu gördükten sonra üçü soğuk bir nefes aldı; Önlerinde bu zambak sapının değerli Üç Yapraklı Altın Zambak olduğuna hiç şüphe yoktu!
Zambak önlerinde olmasına rağmen, üçünün anında hareket etmeye niyeti yoktu.
Tahminlerine göre, Kan Bariyer Sisi iki gün içinde gitmiş olacaktı... ama o anda, gelmelerinin üzerinden sadece yarım gün geçmişti.
Selam Canlar ve Arkadaşlar Discord sunucumuz açılmıştır Benimle İletişime geçmek konuşmak veya Sohbet etmek isterseniz Discord sunucumuza bekliyorum Linkler profilmde Duyuru ve Konuşmalar kısmında bulabilirsiniz Kanla ve Kaosla Kalın canlarım:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...