Çığlık, kalabalığı bir kasırga gibi süpüren korkunç bir güç içeriyordu.
Havariler, ifadelerinin büyük ölçüde değişmesine neden olan bağırıştan tamamen şaşkına döndüler; daha zayıf ekime sahip olanlar birkaç adım geriye atıldılar.
Dövüş İmparatoru Alemi de on katmana bölünmüştü; Lider Yardımcısı Zhao, Dövüş İmparatoru Alemi'nin sadece ikinci katındaydı. Ancak, bağırışın sahibi Dövüş İmparatoru Aleminin zirvesine ulaşmıştı.
Başlangıçta onu öldürmek için Qin Nan'a doğru koşan Başkan Yardımcısı Zhao, olduğu yerde durdu. Sonraki saniye, arkasından yaklaşan, paniğe kapılmasına neden olan ve onu geri çekilmeye zorlayan, Qin Nan'ı öldürmek için yeterli zamanı olmayan korkunç bir gücü hissedebiliyordu.
Buna rağmen, korkunç güç hala Lider Yardımcısı Zhao'nun vücuduna indi ve bu onun titremesine ve yüzünün solmasına neden oldu.
Cheng Biao ve Mo Li tamamen şok oldular; olayların bu şekilde olmasını beklemiyorlardı.
Bunu takiben, iki büyük çekiç taşıyan ve vahşi bir aura yayan kel kafalı bir adam ortaya çıktı. Sıradan insanlar onun görünüşünü görünce kesinlikle korkardı.
Lider Yardımcısı Zhao onun görünüşünü görme fırsatı bulamadan hemen ağzından çıktı, "Kim o, Disiplin Salonu şu anda kuralları uyguluyor. Eğer kaba kuvvete müdahale edecek olsaydınız… AH!”
Lider Yardımcısı Zhao başını çevirirken konuştu. Kel kafalı adamı görünce büyük bir şok yaşadı ve haykırdı, "Salon... Salon Lideri, neden... neden buradasın?"
Bir anda, Lider Yardımcısı Zhao'nun daha önce sahip olduğu vahşi aura, şok nedeniyle tamamen ortadan kayboldu.
Bunun nedeni, yeni gelenin Disiplin Salonu Liderinden başkası olmamasıydı!
Mistik Ruh Tarikatında, Salon Liderleri, Tarikat Lideri ve Ulu Elder'dan sonra otorite açısından bir sonraki sırada yer aldı; onlar büyük bir güce sahiptiler ve Mistik Ruh Tarikatı'nın en üst düzey yöneticilerinden biri olarak kabul ediliyorlardı.
Örneğin, Disiplin Salonunda, Lider Yardımcısı Zhao gibi en az yirmi Lider Yardımcısı vardı.
Cheng Biao ve Mo Li'nin yüzleri şaşkınlıkla doldu; Disiplin Salonu Liderinin burada olmasını beklemiyorlardı.
Diğer öğrencilere gelince, onlar zaten çenelerini düşürmüş ve gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Onlar için, Disiplin Salonu Lideri, onunla tanışmak son derece zor olduğu için efsanevi bir varlık olarak kabul edilebilirdi.
Disiplin Salonu Lideri konuşamadan, o anda, yukarıdan, bazıları uzaktan gelen ve anında kalabalığın dikkatini çeken başka bir güçlü aura hissedildi.
Orta yaşlı, ifadesiz bir kadın, havaya adım atarken yavaşça dojoya yaklaştı. Vücudundan korkunç bir basınç yayılıyordu; Disiplin Salonu Lideri'ninki kadar vahşi olmasa da, inanılmaz derecede akılda kalıcıydı, bu yüzden insan hayatının geri kalanında bir bakışla asla unutmayacaktı.
Bu arada, çenesi düşmüş kalabalıktan birçoğu şok edici bir şekilde ağlamaya başladı.
“O, Beceri Kütüphanesi Lideri; Onu bir yıl önce Tarikat Kongresi'nde görmüştüm. Tarikat Kongresi'nin Tören Ustasıydı!"
"Onu ben de gördüm. Tanrım, Disiplin Salonu Lideri burada; şimdi, Beceri Kütüphanesi Lideri bile burada!”
"Ne oluyor? İki Salon Liderini buraya getiren nedir!”
……
O anda, öğrenci kalabalığı, önlerindeki şok edici sahneyi anlayamadıkları için şaşkına döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...