Qin Nan, Wei Hao ve diğerleri arasında hiç kimse konuşmaya cesaret edemedi.
Bunun ana nedeni, sahneye aşina olma şansları olmadan sadece ikinci katmana gelmiş olmalarıydı. Asık suratlı adamın hızlı hareket ettiğini ve kalabalığa tepki gösterecek zaman bırakmadığını söylemeye gerek bile yok; dolayısıyla kimse gönüllü olmadı.
Acımasız adam, katılımcılardan birini işaret etmeden önce iki nefes kadar durdu ve "Önce siz!" Diye talep etti.
Seçilen kişi, isteksizce öne çıkmadan önce bir an afalladı.
Martial Serendipity Pavilion'daki kalabalık zamanında tepki verememekle kalmayıp, Sonbahar Dağı'nın zirvesindeki haydut kültivatörler ve yaşlılar da hala düşüncelerinde kaybolmuşlardı.
Acımasız adamın, duruşmaya ilk giren kişi olduğunu gösteren sert adamın sahnesine kadar, kalabalık sonunda şoktan kurtulamadı.
Trading Aliiance'ın tahtırevanındaki beyaz gömlekli bayan konuşmaya başladı, “Duruşmanın ikinci turu şimdi başlıyor. Tur bizi şaşırttıkça, bahsin kuralları değişti. Qin Nan'a bahis oranları bire iki, Huang Que'ye bahis oranları bire bir ve Wei Hao'ya bahis oranları bire üç…”
Beyaz gömlekli bayanın sözlerinin ardından, kalabalık arasında bir anda büyük bir gevezelik patladı.
"Tsk, tsk, Qin Nan'a bahis yapma oranları çok hızlı arttı!"
"Kesinlikle. Qin Nan'in bir Atavistik Gelişimci olduğundan bahsetmişti. İkinci tur kişinin gücünü vurgular, Wei Hao bile ondan üstün olur.”
"HAHA, ikinci turda Qin Nan'a bahse gireceğim."
……
Düzenbaz kültivatörlerden oluşan kalabalık, bahislerini çabucak koydu; ilk dört tarikatın büyükleri bile bunu yaptı.
Bu sefer, Zhang Taiyi, Qin Nan'a beş bin Dövüş İmparatoru Hapı bahse girmek konusunda açık sözlüydü. Bunun nedeni, Qin Nan'in gücüne aşina olmasıydı.
Qin Nan ikinci turda birinci olamasa bile, Zhang Taiyi ilk turda zaten beş bin Dövüş İmparatoru Hapı kazandığı için bahsi kaybetme konusunda herhangi bir acı hissetmeyecekti.
"Qin Nan kesinlikle bu raundu geçecek ve üçüncü raundu geçmeyi başarırsa, Qin Nan gizemli dördüncü katmana girme şansına sahip olacaktı..." Zhang Taiyi'nin gözleri sürekli titredi. Qin Nan'a olan güveni birdenbire arttı.
O anda, hiçbir yerden gelen hoş bir ses duyuldu, "Ben, Prenses, Qin Nan üzerine bir milyon Dövüş İmparatoru Hapına bahse girerim!"
Sonbahar Dağı'nın zirvesi ölüm sessizliğine gömüldü.
Haydut yetiştiriciler ve yaşlılar gözlerini sonuna kadar açtılar ve başlarını sesin kaynağına çevirdiler.
Sadece, narin, küçük eli sürekli saklama çantasına uzanan ve hap gibi kristaller çıkaran ve onları çiğneme ağzına koyan sevimli bir küçük kızı görebiliyorlardı. inanılmaz lezzetli.
Bu manzara karşısında herkes donakalmıştı.
Tek seferde bir milyon Dövüş İmparatoru Hapı bahsine giren bu sevimli küçük kız tam olarak kim?
Qin Nan burada olsaydı, bu küçük kızın Prenses Miao Miao'dan başkası olmadığını kolayca anlayabilirdi.
Zhang Taiyi, Prenses Miao Miao'yu görünce şok oldu. Başlangıçta Prenses Miao Miao'ya karşı korkmamasına rağmen, birkaç gün önce Sonbahar Dağı'nın zirvesinde meydana gelen korkunç savaş fikrini tamamen değiştirdi. Savaşın görüntüsünü hatırladığında kalbi hala atıyordu ve hemen öne çıkıp "Prenses, buradasın..." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...