Qin Nan'in denemek istemesinin nedenleri; ilk olarak, Beceri Kütüphanesine serbestçe girmesine izin verecek rozeti almak; ve ikincisi, İlahi Savaş Ruhunun Dövüş Becerisi yeteneğini artırabileceğini biliyordu ve İlahi Savaş Ruhunun yeteneğine yeterince güveniyordu.
Ancak Qin Nan bunun böyle olacağını hiç beklemiyordu.
Sonunda, Ocean Crescent Boulder'ın nadir oluşumunu tetiklemekle kalmadı, aynı zamanda kayayı parçalara ayırdı mı?
Düşüncelerini topladıktan sonra, Qin Nan tükürüğünü yuttu ve İhtiyar Shan'ın durduğu yere dikkatle baktı.
Yaşlı Shan, Ocean Crescent Boulder'ın parçalarına bakıyormuş gibi görünüyordu; yüzü, hızlı bir yüz değiştirme numarası yapıyormuş gibi, soluk beyaz ve öfkeli kırmızı arasında değişiyordu.
Bu sahne Qin Nan'in kalbinin daha hızlı atmasına neden oldu.
Bu Yaşlı Shan, benden tazminat isteyecek mi?
Yaşlı Shan'ın yüzü seğirmeye devam etti.
Daha önce, Ocean Crescent Boulder'ı ele geçirmek için büyük bir bedel ödemişti.
O zamandan beri Ocean Crescent Boulder'a en değerli hazinelerinden biri gibi davranmıştı; Bazı uzman yetiştiriciler ilgilerini çılgın fiyatlarla ifade etseler bile, onu satmayı hiç düşünmemişti.
Ancak bugün -biraz önce- en değerli hazinesi paramparça olmuştu ve hem de çok gülünç bir şekilde.
Bu ona kalbinin kanadığını hissettiriyordu.
"Qin Nan..." Yaşlı Shan derin bir nefes aldı, sakin kalmak için elinden gelenin en iyisini yaptı ve "Az önce olanlar senin hatan değil. Sizden tazminat talep etmeyeceğim.”
Kendini sakin göstermek için elinden gelenin en iyisini yapmış olmasına rağmen, Qin Nan sözlerden bir cinayet niyeti sezebiliyordu.
Bu sözleri söyledikten sonra, Yaşlı Shan ani bir kavrayışa sahip görünüyordu - ifadesi, Qin Nan'a yoğun bir şekilde yanan bir bakışla bakarken anında değişti.
Ondan önce, Ocean Crescent Boulder'ın önünde paramparça olması onu en önemli sorudan uzaklaştırdığı için Yaşlı Shan'ın kalbi kırılmıştı.
Bu Qin Nan, ondan önce yalnızca beşinci katman Vücut Temperleme Aleminin bir ekimine sahipti; tüm enerjisini tüketmiş olsa bile, Ocean Crescent Boulder'ı paramparça etmek yine de imkansız olmalıydı.
Eğer öyleyse, Ocean Crescent Boulder neden birdenbire paramparça oldu?
Tek açıklama, Qin Nan Dövüş Ruhunu serbest bıraktığında, Dövüş Becerisi yeteneğinin Ocean Crescent Boulder'ın dayanabileceği sınırı aşmış olmasıydı.
Yaşlı Shan'ın bu bakışı, Qin Nan'ın ifadesinin değişmesine neden oldu, "Yaşlı Shan, bunu yapmak istemedim. Eğer telafi etmemi istersen, ileride yeterince param olduğunda sana öderim."
Bunu duyunca, Yaşlı Shan şoktan kurtuldu ve şaşkınlığını gizlemek için elinden geleni yaptı. Sakince, "Qin Nan, yanılıyorsun. Ocean Crescent Boulder için beni tazmin etmeniz için sizi zorlamayacağım. Tam tersi—Sana Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozeti vereceğim. Bu rozet ile bugünden itibaren Beceri Kitaplığı'nın her katına kendi takdirinize bağlı olarak girmenize izin verilir; İstediğiniz Dövüş Becerilerini seçebilirsiniz.
"Ha?" Qin Nan şaşırmıştı. Yaşlı Shan'a ne oldu? Beni suçlamak yerine bana böyle değerli bir hediye mi veriyor?
Qin Nan'in tepkisini gördükten sonra, Yaşlı Shan gülmeden edemedi ve "Qin Nan, sence Ocean Crescent Boulder neden birdenbire paramparça oldu? Tek bir olasılık var: Dövüş Becerisi yeteneğin Ocean Crescent Boulder'ın sınırını aştı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasíaCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...