Bölüm 146: Köşke Girmek

369 56 0
                                    

Kalabalık birbirine baktı.

Bir an afalladıktan sonra ilk gülen kişi Wei Hao oldu, "Hahaha, Kardeş Qin Nan, Kutsal Altın Rozet tarafından sağlanan faydaların cazibesine direnmek gerçekten etkileyici. Senin yaptığını yapabileceğimi sanmıyorum. Gerçekten etkilendim!"

Qin Nan, tek bir söz söylemeden ona sakin bir bakış attı.

Wei Hao, görmezden gelindikten sonra rahatsız hissetti, ancak Qin Nan'ın kimliği nedeniyle, bir şey söylemek yerine yanındaki Wang Ruoling ile flört etti.

Bunu gören Huang Que rahat bir nefes aldı. Qin Nan, Wei Hao ile takım kuracak ve onu seçecek olsaydı, kesinlikle bir şansı olmazdı.

Fazla endişelenmiş gibiydi.

Bu arada, ilk dört tarikatın haydut uygulayıcıları ve öğrencileri uzaktan Sonbahar Yıldızı Okyanusu'na bakarken kendi aralarında sohbet etmeye başlayınca kalabalığın atmosferi canlandı.

O anda, Sonbahar Yıldızı Okyanusunda, muazzam bir dalga Martial Serendipity Pavilion'u Sonbahar Dağı'na yaklaştırmaya devam etti.

Yakmak için bir tütsü gereken süreden sonra, haydut bir kültivatör haykırdı, "Dövüş Serendipity Köşkü geldi!"

Bu sözler, kalabalığın dikkatini anında Sonbahar Yıldızı Okyanusu'na yönlendiren bir büyü gibi geldi.

Sonbahar Yıldızı Okyanusu'ndan yayılan yüz metre uzunluğundaki dalga, kalabalığın önünde tuhaf bir şekilde durdu. Kocaman bir perdenin açılması gibiydi.

Martial Serendipity Pavilion'a bu kadar yakın bir mesafeden bakıldığında, Qin Nan'in kalbi çarpmaya başladı.

Beş katlı yüksek köşk, bir dağ gibi dalganın üzerinde durdu. Tüm pavyon sayısız altın ışık ışını yaydı. İçinden gizemli bir güç geldi ve tüm pavyonu kapladı, ona buyurgan bir his verdi.

Burası Luohe Krallığı'nın yasak bölgelerinden biri olan Savaşçı Serendipity Köşkü!

Kalabalık Savaşçı Serendipity Köşkü'nü seyrederken, tüm bina aniden şiddetle titredi ve havaya beş ışık huzmesi fırlattı. Kalabalığın olduğu dağa iniş yapan rengarenk bir köprü oluşturdular.

Zhang Taiyi o anda bağırdı, "Bu rozeti al ve köşke girmek için köprüye acele et!"

Bunu söyledikten sonra elini salladı ve Qin Nan'ın grubunun ellerine beş antik rozet fırlattı.

Qin Nan, renkli köprüye doğru hızla ilerlerken hiç tereddüt etmedi.

Diğer üç tarikat da tepki vermekte hızlıydı. Müritleri eski rozetleri aldı ve köşke girmek için renkli köprüye doğru ilerledi.

İlk dört tarikattan her öğrenci köşke girdiğinde, şiddetle titredi. Savaşçı Serendipity Köşkü'nden yayılan altın ışınlar ve gizemli güç, sanki etkisiz hale gelmiş gibi tamamen ortadan kayboldu.

Zhang Taiyi ve üç büyük, dönüp Ticaret İttifakına baktıklarında rahat bir nefes aldılar.

Sadece onlar değil, tüm kalabalığın dikkatleri Ticaret İttifakının tahtırevanına odaklanmıştı.

Gizemli beyaz gömlekli bayan, insanın ruhunu arındırabilecek nazik ve hoş bir sesle konuştu: “Herkesin bildiği gibi, Ticaret İttifakı'nın 'Dövüş Aynası' olarak bilinen bir hazinesi var. Bu ayna sayesinde Martial Serendipity Pavilion'da neler olduğunu görebiliriz. Bu nedenle, Ticaret İttifakı bir bahis ayarlayabilir!”

"Şimdi size ilk dört tarikatın her dehasının ilgili bilgilerini anlatacağım. Daha iyi anladıktan sonra Dövüş Aynası etkinleştirilecek!”

Kalabalık, yüzlerinde bir heyecan belirtisi belirirken, başlarını salladı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin