Ling Zixiao'nun arkasında muazzam bir güç toplandı; Dokuzuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu'nun buyurgan aurası herkesin göğüslerinde ani bir baskı hissetmesine neden olarak nefes almalarını engelledi.
“Dokuz Katmanlı Pagoda Şeytanı Bastıran Melodi!”
O anda, Ling Zixiao büyük bir çığlık attı; Arkasındaki Ateşli Flüt Dövüş Ruhu parlak bir şekilde parladı, sürekli alevler ve melodiler yaydı.
Ölümcül niyetle dolu alevler, yavaş yavaş dokuz katlı bir pagodaya dönüştü. Bıçakların rezonansı gibi sonsuz melodi, alevli pagodaya girdi ve etrafa sıçradı, sonunda yuvarlanan alevlerle birlikte gökyüzüne fırladı!
O anda, olay yerindeki herkesin yüzlerini bükmesine ve derin nefes almasına neden olan güçlü bir aura yayıldı.
"Böyle korkunç bir güç, dokuzuncu sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu'ndan beklendiği gibi. Korkarım bu güç, yarı Xiantian durumuna ulaşmış birine eşdeğer!”
"Tsk, bununla yüzleşme şansım yok."
"Sen? Onuncu katman Vücut Temperleme Alemi yetişimine sahip biri bile anında yok edilir!”
……
Öğrencilerin dışında Xiao Leng ve Chu Yun da tamamen afallamıştı. Huang Long bile bunu gördükten sonra yüzünü düzeltti.
Üçü içgüdüsel olarak nefeslerini tuttu ve yumruklarını sıktı; vücutlarındaki güçler birikmişti, en güçlü saldırılarıyla saldırmaya hazırdı!
Bu arada, Ling Zixiao'nun Ateşli Flüt Dövüş Ruhu ile Dokuz Katmanlı Pagoda İblisi Bastıran Melodiyi infazından yayılan güçlü aura ile, Gizem Alemine ulaşmış olan Qin Nan bile her an yutulacakmış gibi küçücük görünüyordu. .
İkisinin gücü arasındaki fark anında ortaya çıktı.
Xiao Yunhe, Duan Muyang ve daha önce soğuk görünen diğer dahiler bunu gördükten sonra heyecanlı görünüyorlardı; Bir kez daha Qin Nan'a bakışları küçümsemeyle doluydu.
"HAHAHA, en güçlü saldırı, bu Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'nun en güçlü saldırısı. Qin Nan—şimdi o kadar kendini beğenmiş değilsin, değil mi?”
"Humph, Arcane Realm'e ulaştıktan sonra yenilmez olduğunu mu düşünüyorsun? Güçlü olduğunu kabul ediyorum ama Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'nun saldırısından önce hâlâ karınca gibisin!"
“Hehe, çok küçümseyici ve kendinle dolu; Bu sefer ne kadar gururlu olduğunu görmek istiyorum!”
……
Bu dahiler bir coşku duygusuyla canlandılar.
Dahilerin sözlerini duyduktan ve önlerindeki manzaraya tanık olduktan sonra, öğrenciler acınası bakışlarla Qin Nan'a bakmaktan kendilerini alamadılar.
"Ah, Qin Nan bu sefer kesinlikle öldü, burada ölmek çok büyük bir yetenek."
"Evet, Xiao Yunhe bile yeteneğinden üstün."
"Kendisiyle bu kadar dolu olmasaydı, Ling Zixiao ve Huang Long'dan biraz daha zayıf olmasına rağmen, kesinlikle ilk on dahi arasında ilk sırada olabilirdi."
"Yardım edemem. Her şey, kendini nasıl gizleyeceği konusunda hiçbir fikri olmadığı için çok ukala olduğu için geldi. Hepsi kendi suçu."
……
Bu dahilerin aksine, bu öğrenciler onunla alay etmediler. Qin Nan'ın daha önce sergilediği güç onların saygısını kazanmıştı. Sonuç olarak, Qin Nan gibi bir dahinin burada ölmesine üzüldüler.
Xu Qian bile bunu gördükten sonra başını sallamaktan kendini alamadı ve kalbinden bir iç çekti.
Bir Dövüş İmparatoru uzmanı olarak, Ling Zixiao'nun saldırısının ne kadar güçlü olduğunu kolayca söyleyebilirdi. Bununla Qin Nan öleceğinden emindi; Dövüş Ruhu ile bile savaşın gidişatını değiştirme şansı olmazdı.
“HAHAHA, Qin Nan, şimdi görüyor musun?” Ling Zixiao kalabalığın yorumlarını duyduktan sonra kahkahayı patlattı, "Dövüş Becerisi Yeteneğin ve Dövüşçü Kalbin benimkini geçse bile, başından beri aramızda hala büyük bir fark var. Dokuzuncu derece Huang dereceli Dövüş Ruhu olan bir süper dahi, yalnızca sekizinci dereceli bir Huang dereceli Dövüş Ruhu ile sizin saygısızlık edebileceğiniz biri değildir! Şimdi öl!"
Ling Zixiao son cümleyi haykırmak için tüm gücünü kullanıyormuş gibi görünüyordu; yüzen Dokuz Katmanlı İblis Bastırma Melodisi anında Qin Nan'a çarptı.
Herkesin öğrencileri, sanki koca bir dağ küçücük bir karıncayı eziyormuş gibi buna tanık oldular!
Buna rağmen, Qin Nan ani bir kahkaha attı; kahkahası acımasızdı ve zengin bir savaş niyetiyle doluydu, "Çok etkileyici, bu gerçekten de dokuzuncu sınıf Huang seviye Dövüş Ruhu'nun en güçlü saldırısı! Sadece senin en güçlü saldırın beni heyecanlandırmaya, bu yeteneği kullanmamı sağlamaya yeter!”
Parmağı gökyüzünü işaret ederken Qin Nan'ın tüm aurası kahkahasıyla birlikte değişti.
“Göksel Biriken Grev!”
Qin Nan bir kükreme çıkardı, parmağının ucunda Qin Nan'ın tüm kılıç niyetini toplayan ve bir başparmak büyüklüğünde hafif bir nokta oluşturan gizemli bir emici güç belirdi.
“Dahası, bu yeterli değil!”
Qin Nan'in saçları çılgınca dans etmeye başladı; kükremesini takiben parmağının ucundaki ışık noktası sekizinci katman Vücut Temperleme Alemi gelişimini, Gizem Alemi Niyeti'ni ve tüm enerjisini ve gücünü iyice topladı.
Buna rağmen, o anda herkes tamamen şaşkına döndü ve yerinde şok oldu.
Qin Nan'ın parmağının ucundaki küçük ışık noktasının korkunç bir güç yaymaya devam ettiğini söyleyebilirlerdi; Henüz özel bir şey olmamasına rağmen yaydığı aura Ling Zixiao'nun en güçlü saldırısını bastırmaya yetmişti.
Ling Zixiao'nun yüzündeki gülümseme aklını kaybederken kayboldu ve "İmkansız! Bu nasıl mümkün olabilir? En güçlü saldırımı bastırabilmek için ne tür bir beceri kullanıyorsun…”
Ling Zixiao cümlesini tamamlayamadan, kalbinden ölüm duygusu yükselirken yüzü büyük ölçüde buruştu ve gözleri korkuyla doldu.
Herkesin bakışları altında, minik ışık noktası ateşlendi.
BANG!
Işık noktasının ateşlendiği an, büyük bir güç patladı ve bu güç, yuvarlanan dalgalarla öfkeli bir okyanusa dönüşerek Ling Zixiao'nun figürünü anında yuttu.
Bunu takiben, bir kasırga gibi her yöne doğru uçsuz bucaksız rüzgarlar patladı ve bu da herkesin saçlarının çılgınca dans etmesine neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...