Bölüm 43: Şaşırmış, Sarsılmış, Sarsılmış

477 65 0
                                    


Yaşlı Shan tarafından söylenen sözler, kütüphanenin birinci katında yeni işe alınan tüm öğrencilerin dikkatini çekti.

White Jade Dojo'da Ling Zixiao ve Qin Nan arasındaki çatışmaya zaten tanık olmuşlardı.

Gerçek şu ki, yeni öğrencilerin hiçbiri Qin Han'ın kazanması konusunda iyimser değildi.

"Tsk, tsk, bu Qin Nan böyle bir bahse girmek için oldukça cesur, ha? Güveni nereden geliyor?”

"Bence, bu Qin Nan tamamen aklını kaçırmış durumda."

"Ben de öyle düşünüyorum. Ling Zixiao, dokuzuncu sınıf Huang Dövüş Ruhu derecesine sahip süper bir dahidir; Qin Nan'ın Dövüş Becerisi yeteneği onunkiyle nasıl kıyaslanabilir?”

"Görünüşe göre Qin Nan, hayatının geri kalanında Beceri Kütüphanesine girmesine izin verilmediği için sert bir şekilde düşmek üzere."

“HAHA, ona doğru hizmet ediyor.”

“……”

Etrafındaki konuşmaları duyan Ling Zixiao'nun yüzü, bu Dövüş Yetenek Savaşı'nı kazanacağından eminmiş gibi daha da kibirli bir hal aldı.

Öte yandan, Qin Nan'ın yüzü, insanların onunla alay ettiğini duymamış gibi, su yüzeyi gibi sakindi.

Yaşlı Shan kalabalığa bir bakış attı ama tek kelime etmedi; sonra elini salladı ve birdenbire devasa bir kaya ortaya çıktı.

Kaya, tıpkı deniz gibi okyanus mavisi rengiyle bir insan boyundaydı; kayanın ortasında, ayın deniz yüzeyindeki yansımasına benzeyen bir hilal vardı.

Herkesin gözleri şaşkınlıkla doluydu.

Kayanın kendisine şaşırmalarının yanı sıra, hepsinin daha şok edici bir sorusu vardı, bu kaya nasıl ortaya çıktı?

Qin Nan'ın yüzü bile kafa karışıklığı gösterdi.

Bu Yaşlı Shan sadece aniden ortaya çıkmayabilir, aynı zamanda bir kayayı birdenbire ortaya çıkarabilirdi. Bu nasıl bir büyüydü? Gerçek kimliği neydi?

Yaşlı Shan, kalabalığın şaşkın ifadelerinden etkilenmedi; sakince gülümsedi ve "Bu kaya daha önce bahsettiğim kayadır: Ocean Crescent Boulder. Avucunuzu kayanın üzerine koyduğunuzda, bu Ocean Crescent Boulder, Dövüş Becerisi yeteneğinize bağlı olarak farklı türde ışıklar yayacaktır. Dövüş Yetenekleri Savaşı başlamadan önce, Ocean Crescent Boulder'dan yayılan ışıkların kırmızı, turuncu, sarı, yeşil, mavi, çivit mavisi, menekşe - yedi renk - en düşük derece olmak üzere sınıflandırıldığını şimdiden söylemek isterim. vesaire, en yüksek not olarak menekşe ile!”

Olay yerindeki yeni öğrenciler, anladıklarının bir göstergesi olarak sırasıyla başlarını salladılar.

Tabii ki, bunu kanıtlamanın hiçbir yolu yoktu, ama ayrıca böylesine güçlü bir insan onlara neden yalan söylesin ki?

Yaşlı Shan, Qin Nan ve Ling Zixiao'ya baktı ve "İlk kim?" diye sordu.

"Tabi ki ben." Kalabalığı taramadan önce Ling Zixiao'nun yüzü gururla doldu ve Yaşlı Shan'a saygıyla selam verdi. O küçümseyici bir şekilde sırıtırken bakışları Qin Nan'da durdu, "Qin Nan, gözlerini aç ve Dövüş Becerisi yeteneğimin derecesini yakından izle; sahip olduğu renge bakın!”

Bunu söyledikten sonra, Ling Zixiao aşırı bir güvenle elini uzattı ve avucunu Ocean Crescent Boulder'ın üzerine koydu.

Avucu dev kayaya dokunur dokunmaz Ocean Blue Boulder bir vızıltı sesi çıkardı. Hemen ardından mavi renkli ışık ışınları tüm alanı doldurdu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin