C189 - Dört Büyük Klan

355 47 0
                                    



Bir an sonra, Qin Nan'ın dönüşüyle ​​ilgili haberler, Linshui Şehri boyunca Qin Klanı arasında yayıldı ve büyük bir şokla sonuçlandı.

Qin Nan kimdi?

Qin Klanından veya daha geniş Linshui Şehrinden herkes onu iyi tanırdı.

Gençliğinden beri efsanevi bir yetenek sergiledi ve Linshui Şehrinin en büyük dehası olarak anıldı. Dövüş Ruhu Uyanış Töreninde, birinci sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu uyandırdı ve itibarının hızla düşmesine ve 'çöp' unvanını taşımasına neden oldu. Bunu takiben, Mistik Ruh Tarikatı öğrenci toplamak için geldi ve Qin Klanı yıkımla karşı karşıyayken Fang Klanı üstün görünüyordu ve tam zamanında, Qin Nan öne çıktı ve sekizinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu'nu serbest bıraktı. , ve anında gelgitleri tersine çevirdi, Qin Klanını kurtardı ve Mistik Ruh Tarikatının bir öğrencisi oldu!

Herkes hikayeyi biliyordu ve ona karşı son derece saygılıydı.

Hal böyle olunca kalabalık Qin Nan'ın geri döndüğü haberini duyunca hemen Qin Klanına yöneldi ve Qin Klanının girişinin insanlarla dolup taşmasına neden oldu.

...Bu arada, Qin Klanında, Konferans Salonunda...

Kısa bir şaşkınlığın ardından yaşlılardan Konferans Salonu'nu terk etmeleri istendi.

Salonda sadece Qin Tian ve Tie San kaldı.

"Qin Nan, şimdi söyle bana, uygulaman hangi aşamaya ulaştı?" Tie San, Qin Nan'a yukarıdan aşağıya baktı. Yarı Xiantian Aleminin bir uygulayıcısına kesinlikle ait olmayan, vücudunun içinde gizlenmiş olan korkunç bir gücü hissedebiliyordu.

"Altıncı katman Xiantian Alemi."

Qin Nan, gerçeği saklama niyeti olmadan bir gülümseme bıraktı.

"Ne?"

Qin Tian ve Tie San yüzlerinde şaşkın ifadeler vardı.

Altıncı katman Xiantian Alemi mi?

Qin Nan şimdi altıncı katman Xiantian Aleminde mi?

Ne de olsa Qin Nan'in yetiştirme üssü, Qin Klanından ayrıldığında yalnızca altıncı katman Vücut Temperleme Alemindeydi. Bu, gelişiminin sadece üç aylık bir süre içinde altıncı katman Xiantian Alemine yükseldiği anlamına mı geliyordu? Sekizinci sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu olsa bile, bu kadar şok edici olmamalıydı!

Bununla birlikte, Qin Tian ve Tie San, Qin Nan'ın Dövüş Ruhu'nun artık Xuan seviyeli bir Dövüş Ruhu olduğu hakkında hiçbir fikirleri yoktu.

Sadece bu da değil, Qin Nan'ın adı ilk dört tarikat arasında iyi biliniyordu, çünkü artık gerçek bir süper dahi olarak kabul ediliyordu ve sayısız gelişimcinin dikkatini çekiyordu.

Gerçeği bilselerdi, kesinlikle akıllarını kaybederlerdi.

“Oğlumdan beklendiği gibi güzel, hoş, çok hoş!” Qin Tian yüksek sesle gülmeden edemedi.

Her baba, çocuklarının parlak bir geleceğe sahip olduğunu görmek isterdi. Şimdi oğlundan böylesine büyük bir başarı gördüğüne göre, nasıl mutlu olamazdı!

"Bu arada, Qin Nan, bu..." Qin Tian, ​​Qin Nan'in yanında duran Prenses Miao Miao'ya baktı ve gözleri şaşkınlıkla doluydu. Prenses Miao Miao sadece küçük bir kız olmasına rağmen, ondan doğal, zarif bir aura hissedebiliyordu. Yaşına rağmen yüz hatları fazlasıyla çekiciydi ve herkesin dikkatini çekecek kadar güzeldi.

Böyle muhteşem bir küçük kız, Qin Nan'in gelecekteki gelişim partneri mi?

"Ah, söylemeyi unuttum." Qin Nan alnına bir tokat attı ve "Bu, Prenses Miao Miao adında Mistik Ruh Tarikatının Saygıdeğer Yaşlısı. Yetiştirmesi, Tarikat Lideri ve Mistik Ruh Tarikatının Büyük Yaşlısı ile eşit."

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin