Bölüm 105: Dış Etki Alanı Dağı

382 48 0
                                    

Dış alan müzayedesi nihayet sona erdiğinde, Qin Nan ve Bai Heng Hazine Kasasından çıktı.

Hazine Kasasının ana girişinde dururken, Qin Nan'a her şey hala bir rüya gibi geliyordu. Mor Ejderha Rozeti ile üç nadir hazine parçasını ücretsiz alabileceğini hiç düşünmemişti; değerleri toplam sekiz yüz bin Xiantian Hapıydı.

"Genç Efendi Qin Nan, arkanıza bakın..." dedi Bai Heng aniden.

Qin Nan bu sözleri duyunca arkasını döndü ve girişte sıra halinde duran Hazine Kasası'nın birkaç birinci kat yaşlısını buldu, hepsi de yüzlerinde alaycı gülümsemelerle Qin Nan'a baktı.

Belli ki, yaşlılar Qin Nan'a eşlik etmek için buradaydı.

Eğer biri olağanüstü bir vizyona sahip olsaydı, kişi yaşlıların yüzlerindeki gülümsemenin sertleştiğini söyleyebilirdi.

Bunun nedeni, Hazine Kasası'nın yaşlıları olarak bile, Kızıl Dişli Mor Ejderha Rozeti'ni ilk kez görmeleriydi. Sadece bu da değil, inanılmaz değerde üç parça hazineyi verdiler, nasıl mutlu olacaklardı?

En önemlisi, birkaç yaşlı, Qin Nan'in gelecekte her müzayedeye gelerek Hazine Kasasını her gün ziyaret etmesinden korkuyordu.

Durum buysa, Hazine Kasası ne kadar zarar eder?

Bu düşünce üzerine, birkaç yaşlı, Qin Nan'in Hazine Kasası tarafından düzenlenen herhangi bir müzayedeye asla gelmemesini umarak kalplerinde dua etmeye başlarken titremeden edemedi.

Qin Nan, yaşlıların ona eşlik ettiğini görünce şaşırdı ve hemen yumruklarını saygıyla bir araya getirdi ve “Teşekkürler, büyükler. Bugün Treasure Vault'da çok mutluydum. Ayrıca gelecekte daha fazla müzayede olursa lütfen bana haber vermeyin. O zaman kesinlikle kendimi hazırlayacağım.”

Bunu duyduktan sonra, yaşlıların yüzleri buruştu ve dizlerinde ani bir güç eksikliği hissetti ve neredeyse yere yığılmalarına neden oldu.

Ancak reddetmeye cesaret edemediler; yüzlerinde sadece birkaç çirkin gülümseme vardı ve başlarını onaylarcasına salladılar.

……

……

Bai Heng'in rehberliğinde Qin Nan bir meydana geldi.

Meydan, Beyaz Yeşim Dojo'dan farklıydı; zemin eski mavi tuğlalarla inşa edilmişti ve altında birkaç muazzam oluşum faaliyetteydi ve bu da meydandaki Qi'nin üç kat daha bol olmasına neden oluyordu.

Şu anda, meydanda bacak bacak üstüne atmış oturan bazı dış öğrenciler vardı, Dövüş Ruhları arkalarında yüzerek özenle xiulian uyguluyordu.

"Burası dış alan eğitim alanı." Bai Heng, Qin Nan bir şey söylemeden önce konuştu, “Dış öğrenciler iç alan ve dış alan olarak sınıflandırıldı. Böylece iç alan ve dış alan eğitim alanlarına sahibiz. Bunun yanı sıra, Mistik Ruh Tarikatında, saflar arasında katı sınıflandırma ile iç öğrenci eğitim alanlarına da sahibiz.”

"Anlıyorum…"

Qin Nan hafifçe başını salladı ve kalbinden haykırdı, Mistik Ruh Tarikatı gerçekten de Luohe Krallığının ilk dört tarikatından biridir; eğitim alanları bile ayrıntılı olarak ayrılmıştır.

İkisi yolculuklarına devam ederken, kısa bir süre sonra önlerinde iki dağ belirdi.

Biri diğerinden daha yüksek ve ikisine de biraz daha yakın olan iki dağ, sisle kaplıydı ve onlara eterik bir his veriyordu. Dağlardan hâlâ uzakta olmalarına rağmen, öğrencilerin gevezeliğini bir şekilde duyabiliyorlardı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin