Bölüm 111 - Dış Etki Alanı Denemesi

390 60 0
                                    


Qin Nan, memnun olduğunu gösteren yüzünde bir gülümsemeyle evine döndü.

Derste bilgisini artırmakla kalmamış, Kıdemli Rahibe Li Hong'dan aniden bir rozet aldı ve en önemlisi, Beş Zalim Kaplan ve Nangong Ershao'dan seksen yedi yeşim kavanozu Xiantian Hapı aldı. kırıldı!

Mevcut Qin Nan için seksen yedi kavanoz Xiantian Hapı büyük bir servetti.

“Geçen sefer bir kazaydı; Bu sefer bir daha haplarımı yemene izin vermeyeceğim." Qin Nan, odasının köşesinde oturan beyaz yeşim ginseng'e baktı ve soğuk bir gülümseme bıraktı, "Gücümü geliştirene kadar bekle; Seni kesinlikle kıracağım ve içinde ne saklandığını göreceğim.”

Bunu söyledikten sonra, Qin Nan bacak bacak üstüne atarak oturdu ve kendini Savaşçı Kalbini yerleştirmeye hazırlamak için nefesini ayarladı.

Ancak, nadir bir olay gerçekleşti!

Köşede oturan beyaz yeşim ginseng, Qin Nan'in sözlerine kızmış gibi, vızıldayan bir sesle titremeye başladı.

Bunu takiben, ginseng'den Qin Nan'ı içine alan kör edici bir ışık yayıldı.

Sezgisel olarak elini göğüs cebine doğru uzatan Qin Nan'ın yüzünde boş bir ifade belirdi.

Bir dokunuşla, ifadesi büyük ölçüde değişti.

Az önce elde ettiği Xiantian Hapları gitmişti!

"Seni sikeyim!"

O anda, Qin Nan yıkıcı bir kükreme çıkardı, Yedi Büyük Günah'ı geri çekerken aurası tamamen patladı ve sanki ele geçirilmiş gibi çılgınca beyaz yeşim ginseng'e saldırdı.

BANG BANG BANG BANG!

Qin Nan'ın evinden bir kez daha bir dizi patlama duyuldu.

Beyaz yeşim ginseng, saldırılar altında zarar görmedi. Bunu takiben aynı toy kız sesi yine gururlu bir tonda belirdi: "Hmph, seni böyle perişan halde gördükten sonra haplarını çalmak istemedim. Bana meydan okumaya cesaret edeceğini kim bilebilirdi, bu yüzden ceza. Bunun yanında, acele et ve bana daha fazla hap bul. Aksi takdirde, gazabımı alacaksınız!”

Bunu duyduktan sonra, Qin Nan beyaz yeşim ginsengi kesme hareketini durdurdu ve ifadesi hızla değişti.

Bu şey tüm haplarımı yedikten sonra beni cezalandırmaya cüret mi ediyor?

Bütün o hapları çaldıktan sonra benden daha fazla hap istemeye cüret mi ediyor?

Qin Nan'in göğsü inip kalkmaya başladı ve kalbinde öfke alevleri patlamanın eşiğine yaklaşırken yükseldi.

Dövüş Ruhunu uyandırdığından beri, rakiplerini yendikten sonra haplarını soyan hep o olmuştur. Ne zamandan beri bu kadar çaresiz ve öfkeli olmuştu?

Buna rağmen evinin dışından tanıdık bir ses duyuldu, “Kardeş Nan, geri döndük!”

Sesin sahibi Xiao Leng'den başkası değildi.

Qin nan öfkesini bastırmak için derin bir nefes aldı. Dışarı çıkmadan önce beyaz yeşim ginseng'e öfkeyle baktı.

Chu Yun da onunla birlikte geldiği için Xiao Leng tek ziyaretçi değildi.

Qin Nan, daha güçlü auralarından, tarikattan uzakta görevlerini yaparken eğitimlerinden büyük faydalar elde ettiklerini söyleyebilirdi.

"Fena değil." Qin Nan, ikisinin güçlerini geliştirdiğini anladıktan sonra bir gülümsemeyle gülümsedi, "Uygulamanızla ikiniz çok yakında ilk ona gireceksiniz."

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin