C193 - Şimdiye Kadarki En İyi Duygu

370 58 0
                                    

Buz Zırhlı Antik Böcekler sürüsü arasında, birdenbire beş çığlık sesi duyuldu; bu, görünüşte çılgın bir duruma girmiş olan ve gözleri ışıl ışıl parıldayan Buz Zırhlı Antik Böceklerden beşinin çıkardığı sesler olduğu ortaya çıktı. Beş uçan antik kılıçla çarpışmak için kendilerini ileri fırlatırlarken kırmızı bir ışık yandı.

BANG! BANG! BANG!

Bir dizi patlama duyuldu. Buz Zırhlı Kadim Böceklerin sahip olduğu sağlam savunmaya rağmen, beş antik kılıç tarafından parçalara ayrıldılar.

Öte yandan, beş antik kılıç durdu. Kısa bir süre içinde, kalan Buz Zırhlı Kadim Böcekler, sanki bunu uzun süredir uygulamışlar gibi, beş antik kılıcı atlatmak için her yöne uçarak hemen tepki verdiler.

Qin Nan'ın yüzünde sert bir bakış belirdi.

Buz Zırhlı Antik Böceklerin bu kadar acımasız olmalarını, daha fazla Buz Zırhlı Antik Böceklerin hayatta kalmasını sağlayarak durumu korumak için yoldaşlarından beşini feda etmelerini beklemiyordu.

Yönlere doğru uçan Buz Zırhlı Antik Böcekler, önceki beş Buz Zırhlı Antik Böcekten oluşan intihar ekibinin ölümlerine tanık olduktan sonra aşırı derecede öfkelendiklerinden, bu sadece bir başlangıçtı. Havada bölünmeye başladılar ve tek bir sürü yerine on beş böcek bulutu halinde birleştiler.

Sonuç olarak, hedefinin alanı anında genişledi ve Qin Nan'in saldırılarını doğru bir şekilde kilitlemesini yasakladı.

"Tsk! tsk! tsk!"

Bu onların eylemlerinin sonu değildi. Vızıldayan bir ses çıkarırken, Buz Zırhlı Kadim Böceklerden oluşan on beş bulut, Qin Nan'ı öldürmek için içine hapsetmek amacıyla bir tür oluşum oluşturuyor gibi görünen Qin Nan'ın yönünde yükselmeye başladı.

"Hmm?"

Qin Nan'ın ifadesi anında değişti.

Buz Zırhlı Kadim Böceklerin bu kadar zeki olmasını beklemiyordu, düşmanlarıyla başa çıkmak için oluşumları nasıl kuracaklarını biliyordu.

İlahi Savaş Ruhu Gözlerinin oluşumun zayıflığını tespit etme yeteneğine sahip olmasına rağmen, şu anki gücü, iki yüzden fazla Buz Zırhlı Antik Böcekten oluşan on beş canavar müfrezesiyle yüzleşmek için ideal değildi.

"Buz Zırhlı Kadim Böceklere karşı Cennetsel Biriken Saldırı bile etkisiz, şimdi bunu yapmanın tek bir yolu var!"

Qin Nan'ın gözleri, savaş şehvetinin tutuşturduğu alevler içindeyken inanılmaz derecede keskinleşti.

Ben Göklere ve Yere savaş açan İlâhi Savaş Ruhu'nun taşıyıcısıyım, onun savaşmadığı ve yenemeyeceği yoktur. Bu sadece Buz zırhlı Kadim Böcekler tarafından nasıl yenilebilirdi?

"Öldürmek!"

Qin Nan, elinde tuttuğu iki eski kılıçla şok edici öldürücü darbeler indirmeden önce İlahi Savaş Ruhunu tamamen serbest bırakırken uzun bir çığlık attı.

BANG! BANG! BANG! BANG! BANG!

Hemen büyük ölçekli bir savaşın başlangıcını işaret eden bir dizi patlama meydana geldi.

Süreç boyunca Qin Nan, İlahi Savaş Ruhunun Gözlerinin yardımıyla durumu dikkatle gözlemledi ve kılıçlarıyla Buz Zırhlı Kadim Böcekleri öldürmeye devam etti.

Ancak, henüz bir savaş tanrısı olarak kabul edilmedi. Tüm gücüyle bile, vücuduna yağmur damlaları gibi inen sayısız saldırı vardı.

Yüz nefesten kısa bir süre içinde, Qin Nan şimdi darmadağınık bir durumdaydı. Giysilerinde çeşitli büyüklüklerde delikler görülebiliyordu, içlerinden akan kan ona trajik bir görünüm veriyordu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin