Bölüm 135: Akılsız

370 53 4
                                    

Mo Qing'in eylemleri sertleşti; Dövüş İmparatoru Aleminin zirvesine ve zengin savaş deneyimlerine ulaşmış biri olarak, içgüdüsel olarak yaklaşan büyük bir tehlikeyi hissetti.

Saldırısını durdurmamayı seçerse, hayatı büyük tehlikede olacaktı.

O anda, hiç tereddüt etmeden Mo Qing'in figürü şiddetle titredi ve bakışlarını davetsiz misafire çevirmeden önce saldırısını tamamen geri çekti.

Kimin kendisi için böylesine büyük bir tehdit oluşturabildiğini merak ediyordu.

Bir bakışla Mo Qing şaşkına döndü.

Mo Qing sadece şaşırmakla kalmadı, tüm kalabalık da şaşkına döndü.

Bunun nedeni, araya giren kişinin saf görünüşlü küçük bir kız gibi görünmesiydi.

On iki on üç yaşlarında görünen küçük bir kız; Elder Mo Qing'in eylemlerini durdurmak için cesaretini nereden aldı?

Qin Nan'in kalbi, Prenses Miao Miao'yu gördükten sonra gevşedi, derin bir nefes aldı ve “Burada olanların seninle hiçbir ilgisi yok; Ben kendim halledeceğim."

Qin Nan, Prenses Miao Miao ile bir ortaklık ilişkisi kurmuş olmasına rağmen, Prenses Miao Miao'nun ona yardım etme zorunluluğu yoktu. Ayrıca, Qin Nan ona bir iyilik borçlu olmak istemediği için onun yardımını da istemiyordu.

Prenses Miao Miao, Qin Nan'a bakmadı bile; bunun yerine, buzlu yüzündeki bir çift çekici göz, Mo Qing'e bir miktar öfkeyle baktı.

Mo Qing bunu ciddiye almadı ve onun yerine düşünceleri sakinleşti.

Başlangıçta Tarikat Liderinin Qin Nan'ı kurtarmak için şahsen geldiğini düşündü, ancak küçük bir kız olduğu ortaya çıktı.

O sadece küçük bir kız, neden korkayım ki?

Mo Qing daha sonra tehditkar bir düşmanın varlığını algılama içgüdüsüne güldü; Küçük bir kız ne tür bir tehdit oluşturabilir ki? Bu bir hata olmalı.

"Bunun kimin çocuğu olduğu umurumda değil, şimdi evine dön ve bunun üzerinde durmayacağım." Mo Qing, Prenses Miao Miao'ya küçümseyici bir tavırla baktı.

"Emin misin?"

Prenses Miao Miao birdenbire güldü; Minicik bedeni ileriye doğru büyük bir adım atarken, çiçeklerin açması gibi çekiciydi.

O anda, Savaş Ataları Alemi'nin bastırma aurası, gökyüzüne doğru süzülen bir ejderha gibi yayıldı!

Kalabalığın ifadesi tamamen değişti; üzerlerine korkunç bir şekilde çöken dev bir dağ varmış gibi geldi!

Mo Qing'in ifadesi anında sertleşti, gözleri bir korku ipucuyla doldu ve vücudunun şiddetle titremesine neden oldu.

Neler oluyor?

Dövüş Ataları Alemi aurası yayan küçük bir kız mı?

On iki yaşında bir görünüme sahip bu sevimli küçük kız, korkunç bir Dövüş Ataları Alemi uzmanı mı?

“Sen… Sen… Sen…” Mo Qing'in yüzü, parmağıyla Prenses Miao Miao'yu işaret ederken, bir iç öğrencinin üçüncü büyüğünün veya Dövüş İmparatoru Alemi uzmanının görgü kurallarını tamamen kaybederken şokla doluydu; tek bir cümle söyleyemeden mırıldanmaya devam etti.

“Ne 'sen'? Çeneni kapat!" Prenses Miao Miao öfkelendi ve elini salladı.

PA!

Mo Qing bir çığlık attı; yüzüne bir canavar çarpmış gibi hissetti, bu inanılmaz derecede acı vericiydi ve beyninin vızıldamasına neden oluyordu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin