Qin Nan, evine dönmeden önce Hap Salonuna gitti ve beş bin Xiantian Hapı ile takas etti.Ancak evine girerken tanıdık, kör edici bir ışık ona yaklaştı ve bu da yüzündeki gülümsemenin sertleşmesine neden oldu.
Qin Nan içgüdüsel olarak saklama çantasına baktı ve ifadesi anında soğudu, ardından yerini hoş olmayan bir bakış aldı.
Az önce aldığı beş bin Xiantian Hapı bir kez daha beyaz yeşim ginseng tarafından tüketildi.
"Sen sen Sen..."
Qin Nan önündeki ginseng'e baktı ve titreyen bir sesle konuştu; bedeni de titredi.
Haplarının saklama çantasına konduğunda bile tekrar tüketilmesini beklemiyordu; lanet olası beyaz yeşim ginsengin onları çalmasını engellemedi.
Bir süre sonra, Qin Nan yüzünde çaresiz bir ifadeyle yere oturdu.
Yaşadıklarına göre, bu beyaz yeşim ginseng sapının haplarını tüketmesini durdurmak imkansızdı. Sadece bu da değil, Qin Nan'in en güçlü saldırısı bile ginseng'e zarar verememiş ve onu intikam alma şansından mahrum bırakmıştı.
"Bir daha üzerime hap aldığımda, bu yere geri dönmeyeceğim."
Qin Nan derin bir nefes aldı ve bir karara vardı.
Beşinci konut Qi açısından zengin olmasına rağmen, haplar onun için daha değerliydi. Zaten ginseng tarafından üç kez soyulmuştu - daha fazla kaybı göze alamazdı.
Qin Nan'in xiulian uygulamasına dalmadan önce kalbindeki acıyı dizginlemesi bir saatini aldı.
Qin Nan sadece inzivada xiulian uygulamakla kalmıyordu, aynı zamanda herkes inzivaya girdiği için tüm dış alan dağı herhangi bir hareket olmadan ölü sessizdi.
Zaman hızla geçti; yedi gün göz açıp kapayıncaya kadar geçti.
Sekizinci günün sabahı, yükselen güneşten gelen ışık, tüm dış etki alanını kapladı ve parlak bir görünüme sahip olmasına neden oldu.
Bu arada, Qin Nan'ın gözleri nihayet o anda yavaşça açıldı.
Şşş! Şşş! Şşş!
O anda, Qin Nan'ın kanı bir okyanusun dalgaları gibi gürlemeye başladı, yüksek bir ses çıkardı ve çevresine güçlü bir güç saldı.
Yetiştirmesi nihayet onuncu katman Vücut Temperleme Alemine yükseldi!
Qin Nan artık Vücut Temperleme Aleminin zirvesine ulaşmıştı; eti, kasları, eklemleri, organları ve kanı inanılmaz derecede sertleşmiş, bir sınıra ulaşmış ve bu da vücudunun aşırı derecede güçlenmesine neden olmuştur.
"Sonunda onuncu katman Vücut Temperleme Alemi." Qin Nan gözlerini açtı ve bir nefes verdi. Yumruklarını sıktı, içindeki gürleyen gücü hissetti ve düşündü, "Şu anki gücümle, eğer Ling Zixiao ile tekrar yüzleşirsem, Cennetsel Biriken Saldırıyı veya Dövüş Ruhumu kullanmama bile gerek kalmayacak; Onu tek bir saldırıyla kolayca yenebilirdim... Ancak, eğer Xiantian Realm'deki bir rakiple karşılaşsaydım, kazanmakta biraz zorluk çekerdim."
Qin Nan'ın ifadesi ciddileşti, ekimini yükseltmekten herhangi bir sevinç belirtisi göstermedi.
Hesaplarına göre, Huang Long ve Nangong Cheng kesinlikle dış alan denemesine katılacaklardı ve ikisinin de Xiantian Alemi'ne ulaşmış olmaları son derece olasıydı.
Xiantian Alemine ulaşmayı gerçekten başarırlarsa, Qin Nan'ın denemede birinci olması büyük bir tehdit oluşturacaktı.
Qin Klanındayken, Qin Tian bir Xiantian Alemi uzmanıydı, bu nedenle Qin Nan buna oldukça aşinaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...