C191 - Buz Zırhlı Kadim Böcek

343 51 0
                                    

Sanki gözleri alev almış gibi, İlahi Savaş Ruhu'nun Gözlerinden aniden bir yanma hissi geldi.

"Bu…"

Qin Nan'in yüzü şokla doluydu.

İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini uyandırdığından beri böyle bir durumla ilk kez karşılaşıyordu.

Bu yanma hissi uzun sürmedi, çünkü gözleri kabaca on nefeslik sürenin ardından sakin durumuna geri döndü. Bununla birlikte, Qin Nan'in düşünceleri hala inanılmaz derecede sarsılmıştı.

"Garip, bu çok garipti. İlahi Savaş Ruhu'nun Gözleri neden birdenbire bu kadar ısındı? İlahi Savaş Ruhu'nun Gözleri Cennete ve Dünyaya bakma yeteneğine sahiptir, göremeyecekleri hiçbir şey yoktur - son derece güçlüdürler. Bu yanma hissinin arkasında bir sebep olmalı. Garip davranış Longhu Fenomeni ile ilgili olabilir mi?”

Qin Nan'ın yüzü sert bir bakışla doluydu.

Daha önce Longhu Sıradağlarında yıldırım çarpmış ve ona İlahi Savaş Ruhu vermişti.

Başlangıçta bunun bir tesadüf olduğunu varsaymıştı, ancak biraz önceki yanma hissi ve Longhu Fenomeni'nin ortaya çıkışı, muhtemelen İlahi Savaş Ruhu ve Longhu Sıradağları'nın bazı gizemli bağlantıları paylaştığına dair ipuçlarıydı.

"Lanet olsun, Prenses Miao Miao'nun görevlerini tamamlamaya odaklanmalıyım. Bunu yaptıktan sonra, İlahi Savaş Ruhunun Gözlerinin garip davranışlarının sırlarını keşfederken özgürce canavarları avlayabilirim!”

Qin Nan bir an düşündü ve Dağ Sırasının daha derinlerine inmeden önce hızla kararını verdi.

……

……

"Üç yüz metre batıya gidin."

"Güneye üç yüz adım ilerleyin ve orada üç eski ağaç olacak."

Üç yüz metre kuzeybatıya gidin ve nehri geçin.”

“……”

Qin Nan haritayı elinde tutarken ilerledi.

Yolculuk sırasında birçok hayvana rastladı, ama onlar sadece Vücut Temperleme canavarlarıydı, bu yüzden onlarla hiç ilgilenmediği için onları hemen atladı.

"Sadece iki mil kaldı, çok yakında geleceğim." Qin Nan kendi kendine mırıldandı.

Bunu takiben, figürü bulanıklaştı ve hızla parladı. Yaklaşık on nefeslik sürenin ardından sonunda Uçurum Taşı'nın bulunduğu yere geldi.

Qin Nan'dan çok uzak olmayan bir yerde, üzerinde sayısız leke bırakan, bilinmeyen sayıda yıl boyunca havaya maruz kalması nedeniyle yabani otlarla kaplı küçük bir tepe vardı. Bazen, kısa bir dinlenme için tepeye inen devasa uçan canavarlar görülebilir.

Küçük tepe hakkında özel bir şey yoktu.

"İlahi Savaş Ruhunun Gözleri!"

Qin Nan'in gözleri, küçük tepeyi anında delip geçen gizemli bir ışık yaydı.

Bir bakışla, Qin Nan'ın yüzü bir sürprizle doldu.

Onun görüşüne göre, sıradan görünen küçük tepenin içinde büyük miktarda enerji vardı. Parlak bir nilüfer tahtını andıran renkli ışıklarla temsil edilen enerjinin merkezden yayıldığı görülebiliyordu.

Lotus tahtına benzeyen ışığın içinde başparmak büyüklüğünde mor bir taş vardı.

Taş şüphesiz olağanüstüydü, küçük tepeden toprağa nüfuz eden, köklerini yayan bir ağaç gibi, sürekli olarak topraktan gücün özünü emen muhteşem bir güç akışı yayardı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin