Başlangıçta Qin Nan, Qin Yu'ya kin beslemiyordu, ancak Qin Yu'nun onunla alay edeceğini ve onunla alay edeceğini düşünmemişti. Bu nedenle, doğal olarak karşı tarafın duygularını önemsemiyordu.
Küçük kardeşime mi saldırdın? Qin Yu uğursuz bir bakışla sorguladı.
"Doğru," diye cevapladı Qin Nan kayıtsız bir şekilde, "Küçük kardeşiniz eski ilişkimizi tamamen göz ardı etmekle kalmadı, aynı zamanda mahkeme kapımı da yıktı ve beni küçük düşürdü. Bana saldırdı ve İksirimi almaya teşebbüs etti. Bu yüzden ona hafif bir dayak attım. "
Ona hafif bir dayak mı verdi? Qin Yu öfkelendi, "Qin Nan, peki ya küçük kardeşim İksirini çaldıysa? Sizin gibi hiçbir işe yaramayan bir Elixir'i kullanırsa, bu sadece kaynaklarımızın israfı olur!
Qin Nan'ın ifadesi soğudu, Qin Yu'nun bu kadar utanmazca konuşacağını hiç düşünmemişti.
Karşı tarafın herhangi bir saygı belirtisi göstermemesi nedeniyle, Qin Nan da giderek kaba davrandı, "Kabul etmek gerekir ki, hem siz hem de kardeşiniz aynı ahlak ve davranışa sahipsiniz, ikiniz de utanmaz ve ahlaksızsınız. Beni hasta ediyorsun."
"Ne dedin!?"
Qin Yu patlak verdi, bu israfın bu kadar küstah olmaya cesaret edeceğini hiç düşünmemişti. Qin Yu hemen haykırdı, "Ölüme kur yapıyorsun!"
Kelimeler ağzından çıkarken, Qin Yu büyük adımlar attı ve birinci katman Vücut Temperleme Bölgesi'nin Qi'si patlak verdi. Dövüş Ruhunu kanalize etti ve patlayıcı kuvvetle Qin Nan'a doğru saldırırken sırtından sarı ışınlar titremeye başladı.
Şu anda, Yaşlı Ying'in sert sesi ikinci katta yankılandı, "Dövüş Beceri Pavyonu savaşları yasaklıyor. Qin Yu, eğer bugün kuralları çiğnersen, o zaman Dövüş Beceri Pavyonu'na yarım adım bile girmen sonsuza kadar engellenir! "
Yaşlı Ying'in sözleri, Qin Yu'nun başından aşağı soğuk su dökülmüş gibi hissetmesine neden oldu.
Yaşlı Ying, özür dilerim. Bu öğrenci kesinlikle Dövüş Beceri Pavyonu'nun kurallarını ihlal etmeyecek, "dedi Qin Yu öfkesini bastırırken yüksek sesle söyledi.
Yaşlı Ying'in şaka yapmadığını biliyordu. Qin Klanının bir numaralı dehası olsa da, kuralları ihlal etse bile, yine de bir tür cezaya maruz kalırdı. Dövüş Becerileri Köşkü'ne girişi sonsuza kadar engellenirse, bu bir israf olur.
Özrünün ardından Qin Yu arkasını döndü ve öfkeyle Qin Nan'a baktı, "Bugün şanslısın. Seni bir daha görmeme izin verme yoksa dört uzvunu da kırarım, Dantianını yok ederim ve seni çöpe atarım! "
"Gerçekten?" Qin Nan'ın yüzü en ufak bir korku belirtisi göstermedi, bunun yerine soğuk bir şekilde karşılık verdi, "O zaman aynı kelimeleri tekrar edeceğim, benimle karşılaşmasan iyi edersin. Üstelik o zaman, önümde diz çökmesen iyi edersin. Senin kadar utanmaz ve ahlaksız birini kesinlikle affetmeyeceğim! "
"Sen ... sen ... .."
Parmakları Qin Nan'ı işaret ederken Qin Yu'nun tüm vücudu titredi. Yüzü kızardı ve sözleri ağzından çıkamadı.
Dördüncü sınıf Dövüş Ruhunu uyandırdığından beri, ailenin yaşlıları ve havarileri ona saygılı davranıyor ve ona iyilikler yapmaya çalışıyorlardı. Buna rağmen, yalnızca birinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhunu uyandıran bir atık tarafından defalarca aşağılanıyordu."Sadece bekle!"
Qin Yu bir anlığına kendini tuttuktan sonra dönerken kül rengi bir surat taktı ve daha fazla tedirgin olma korkusuyla bir dakika daha kalmayı reddediyordu. Qin Nan'ın ifadesi kayıtsızdı, Qin Yu'nun tehdidini ciddiye almadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
Viễn tưởngCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...