Qin Nan şimdi Ling Zixiao'yu 'öldürülmesi gereken' bir hedef olarak listelemeyi amaçlıyordu.Başlangıçta, kendisi ve Ling Zixiao arasında kişisel bir çatışma yoktu. Buna rağmen, Mo Li'yi emmek için sürekli olarak Qin Nan'i rahatsız etti ve alay etti. Mistik Ruh Tarikatının kurallarının kısıtlamaları olmasaydı, bu Ling Zixiao ona bile saldıracaktı.
Ancak Qin Nan soğukkanlılığını kaybetmedi.
Ling Zixiao'nun dokuzuncu seviye bir Huang dereceli Dövüş Ruhu'na ve sekizinci seviye Vücut Temperleme Aleminin bir yetiştirme üssüne sahip olması nedeniyle, Qin Nan onun gücüne hiçbir yerde yetişemiyordu.
Rakibiyle yüzleşemeyecek kadar zayıf olmasına rağmen, Qin Nan düşmanlarına asla sözlü olarak merhamet göstermezdi. Hemen arkasını döndü ve alaycı bir gülümsemeyle, "Ling Zixiao, yapabileceğin tek şey başkalarına zorbalık yapmak mı? Huang Long sana onunla savaşmaya cesaret ettiğinde, bir sıçan kadar ürkek susmayı seçtin. Xiao Qingxue öfkesini serbest bıraktığında, korktuğunuz için buna kayıtsız kalmayı seçtiniz. Bir korkak olarak beni yargılamaya ne hakkınız var?”
Qin Nan hızla konuştu; Ling Zixiao'nun vücuduna ateş eden bir langırt akışı gibiydi.
Bunu duyduklarında, Ling Zixiao ve ekibi yüzlerini buruşturdu.
Qin Nan'in ağzından bu kadar sert eleştiriler geleceğini asla beklemiyorlardı.
Bu özellikle göğsünde yükselen bir nefret dalgası hisseden, ancak nasıl karşı çıkabileceğini bilemeyen Ling Zixiao için böyleydi; düşmanlığını ıstırap içinde tutarken yüzü soğudu.
"Qin Nan..." Bir süre bu düşmanlığı içinde tutmaya çalıştıktan sonra, sonunda Ling Zixiao'nun ağzından bir kelime döküldü, ardından ölümcül bir aurayla dolu derin bir kükreme çıkardı, "Sen sadece bir çöp parçasısın. gözlerim. Benimle böyle konuşma cesaretini sana kim verdi?”
Ling Zixiao gerçek yüzünü tamamen göstermişti ve yumruklarını o kadar sıkmıştı ki parmak eklemlerinin çatırdadığı duyulabiliyordu; bu acımasız Qin Nan'a saldırmak ve onu hemen öldürmek için can atıyordu.
Ancak, Mistik Ruh Tarikatının katı kurallarıyla, öfkeli Ling Zixiao bile hiçbir şey yapmaya cesaret edemedi - sadece buna dayanabilirdi!
"Beceri Kitaplığı'nda gürültüye izin verilmez." O anda, Ling Zixiao ve ekibinin şok olmuş ifadeler geliştirmesine neden olan muhteşem bir ses duyuldu.
Ses konuşmayı bitirdiğinde, herkes gözlerini kısa bir süreliğine kör etmiş gibi hissetti; sonra birdenbire önlerinde beliren yaşlı bir adam gördüler.
Bu yaşlı adam Beceri Kütüphanesi'nin girişini koruyan kişiydi; o, öğrencilerin girişlerini kaydetmekten sorumlu olan Yaşlı Shan'dı.
Yaşlı Shan, sakince söylemeden önce Qin Nan, Ling Zixiao ve diğerlerinin şok olmuş yüzlerini kısaca taradı, "Birbirinizle herhangi bir çatışmanız varsa, ikiniz arasında kazananı belirlemek için bir Dövüş Yetenek Savaşı yapmayı seçebilirsiniz. Dövüşçü Yetenek Savaşı yapmayacaksanız ve daha fazla gürültü yapmaya devam ederseniz, kuralları çiğnemiş gibi davranılacak ve Beceri Kitaplığından atılacaksınız.”
Herkesin yüzünde hala boş ifadeler vardı. Hiç şüphe yok ki, Yaşlı Shan'ın aniden ortaya çıkışı karşısında tamamen şaşkına dönmüşlerdi.
Qin Nan da afallamıştı ama Yaşlı Shan'ın sıradan bir adam olmadığını zaten bildiği için şoktan daha çabuk kurtuldu ve hemen, "Yaşlı Shan, bu hatayı bir daha tekrarlamayacağım" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...