Önündeki manzarayı gördükten sonra, Xu Qian aklını kaybetti ve bağırdı, "Bin adım, bin adım, biri bunu gerçekten yaptı! Mistik Ruh Tarikatı'nın sayısız dahisinin başaramadığı adımı o başardı!"
O anda, bir Dövüş İmparatoru olmasına rağmen, Xu Qian zeminini tamamen kaybetmişti.
Bu gerçekten onun hatası değildi. Karşısındaki manzara fazlasıyla şok ediciydi.
Çığlıkları duyduktan sonra tüm öğrencilerin ağızları sonuna kadar açıldı, suskun kaldı.
Daha önce Qin Nan ile alay etmeye devam etmişlerdi, ama sonunda, gerçekler onların yüzlerine büyük bir tokat atmakla kalmadı, aynı zamanda Qin Nan, Mistik Ruh Tarikatı tarihinde Mistik Ruh Tarikatı'nda bin adıma ulaşan ilk kişiydi. Çok Yönlülük Denemeleri.
Bu onların bir şeyi merak etmelerine neden oldu, Qin Nan'ın Dövüşçü Kalbi ne kadar güçlüydü?
Ling Zixiao, Xiao Yunhe ve diğer dahiler, yüzlerinde boş ifadelerle oracıkta kök salmıştı.
Özellikle zihni tamamen boş olan Ling Zixiao.
Huang Long'u yendikten sonra, kimsenin onunkinden daha sıkı bir Dövüş Kalbi olduğuna inanmazdı.
Qin Nan'ın Ling Zixiao'nun gözünde her zaman bir karınca gibi önemsiz olduğundan bahsetmiyorum bile.
Ancak önündeki manzara, güneşli bir günde Ling Zixiao'yu sunağından yüksek bir yere vuran gök gürültüsü gibiydi.
Qin Nan'ın Dövüşçü Kalbi sadece onunkinden daha güçlü olmakla kalmadı, aynı zamanda Mistik Ruh Tarikatının önceki tüm dahilerini yendi - kesinlikle eşsizdi ve onu zirveye yerleştirdi.
Bu arada, nadir görülen bir olayın gerçekleştiği Zihin Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanlarında, Qin Nan kendini ormanın en derin yerinde, yüzünde bir gülümsemeyle ayakta buldu.
Bin adım atarak, ekimi yalnızca sekizinci katman Vücut Temperleme Alemine yükselmekle ve gücü rafine edilmekle kalmadı, Dövüşçü Kalbi bir monolit gibi daha da güçlendi ve sağlamlaştı.
"Bu Zihin Baştan Çıkaran Kadim Bambu Ormanı aslında tarikat tarafından tüm yeni öğrencileri eğitmek için kullanılıyor; biri onun baskısına dayanabilirse, büyük faydalar sağlayacaktır."
Qin Nan, ayağını yere basmadan ve Zihin-Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanı'ndan çıkmadan önce zihninde haykırdı.
Qin Nan çıkışa doğru yürürken çarpıcı bir manzara meydana geldi; Tüm bambu filizleri canlanıp Qin Nan için açık bir yol oluşturduğundan, Zihni Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanları'nın ender oluşumu sakin durumuna geri döndü.
Herkes, gözleri geniş açıkken, patikayı yavaş bir şekilde kullanarak ormandan çıkarken Qin Nan'a baktı.
Qin Nan görüş alanına girdiğinde, Xiao Leng düşüncelerini topladı ve ağzından kaçırdı, "Kardeş Nan, yaptın mı... gerçekten bininci adıma, tarihi başarıya ulaştın mı?"
Xiao Leng'in yanında gözleri parıldayan Chu Yun duruyordu.
İkisi de şoktan kurtulmuş olsalar da, onlar için hala bir rüya gibiydi. Qin Nan tarih yazdı ve Ling Zixiao'yu böyle mi yendi?
Qin Nan hiçbir şey söylemeden ikisine gülümseyerek başını salladı. Ardından yüzündeki gülümsemeyi geri çekerken Xu Qian'a döndü ve "Kıdemli Kardeş Xu Qian, seni tekrar hayal kırıklığına uğrattığım için özür dilerim. Yanlışlıkla Ling Zixiao'yu geçtim."
Bunu söyledikten sonra, Qin Nan kalabalığa baktı ve alçakgönüllü bir ses tonuyla, "Millet, çok üzgünüm. Yanlışlıkla bin adıma ulaştım."
PA!
Xu Qian da dahil olmak üzere olay yerindeki herkes, yüzlerine büyük bir tokat yemiş gibi hissetti ve bu da bir yanma hissine neden oldu.
Bu iki cümleyi duymak gerçekten çok acı vericiydi.
Buna rağmen kimse reddetmeye cesaret edemedi; kimse onunla alay etmeye cesaret edemedi.
Qin Nan, şu anda tarih yaratarak bin adıma ulaşmıştı. Onunla alay etmeye devam etmelerinin bir anlamı yoktu, değil mi?
Üstelik bu şekilde utandırıldıktan sonra bile herkes artık tedirgin hissetmiyordu.
Başlamak için hepsi kendi suçuydu; Qin Nan'a tepeden bakmazlarsa, neden onları utandırarak ve suratlarına sert bir tokat atarak geri ödesin ki?
Qin Nan, daha fazla alay etmeden kalabalığa baktı; sonra sakince Xu Qian'a dedi ki, "Kıdemli Kardeş, şimdi sonuçları açıklamanın zamanı gelecek mi? Her kim bin adım atarsa yirmi Mavi Ejderha Rozeti ve tarikattan büyük bir ödül alacağını söylediğini hatırlıyorum."
Sözleri duyan herkes anında nefesini kesti.
Daha önce Qin Nan'in tarih yazmasına tanık olmanın şokuna dalmışlardı ve önemli bir şeyi unutmalarına neden oldular.
Qin Nan bin adım attığından, bu onu Çok Yönlülük Denemelerinde ilk kişi yapmadı mı?
Xu Qian derin bir nefes almadan önce bir an tereddüt etti.
Daha önce, Ling Zixiao'ya yaltaklanma ve Qin Nan'a küçümseyici davranma kararı almıştı; hatta Qin Nan ile sözlü olarak alay etmişti.
Qin Nan, inanılmaz Dövüşçü Kalbini sergilediğine göre, Xu Qian artık Qin Nan'in sadece çöp olduğunu varsaymıyordu. Tam tersiydi, çünkü sadece kısa bir süre sonra öne çıkıp Ling Zixiao'nun düşüncelerini dikkate almadan haykırdı: "Kurallara göre, bugün bin adım atarak tarihi bir eylem yaratan Qin Nan birinci sırada yer alıyor. bu testte. Yirmi Mavi Ejderha Rozeti alacak!"
Bunu söyledikten sonra Xu Qian elini salladı; yirmi parlak rozet daha sonra Qin Nan'a doğru uçarken göründü.
Bunlar söz verildiği gibi yirmi Mavi Ejderha Rozetiydi.
O anda herkesin bakışları Qin Nan'in elindeki Mavi Ejderha Rozetlerine kilitlendi. İçlerinde şehvet alevleri tutuştukça, nefesleri içgüdüsel olarak hızlandı.
Bunlar yirmi Mavi Ejder Rozetiydi. Onlarla birlikte, herkes büyük avantajlarla gelen Çok Yönlülük Denemelerinde ilk sırada yer alacaktı!
"Küçük Kardeş Qin Nan, tarikattan gelen ödüle gelince, sonuçlar büyüklere rapor edilene kadar beklemen gerekecek." dedi Xu Qian.
"Teşekkürler, Kıdemli Kardeş Xu."
Qin Nan yumruklarını bir araya getirdi.
Xu Qian daha önce sözlü olarak onunla alay etse de, Qin Nan zaten geri ödemesini yaptığından ve Xu Qian'ın ona karşı tutumu değiştiğinden, Qin Nan'in affedici olmasına gerek yoktu.
Ancak, o anda, öldürücü niyetle dolu bir ses aniden patladı, "Qin Nan!"
Sesin kaynağı Ling Zixiao'dan başkası değildi.
Ling Zixiao'nun yüzünde tamamen çarpık bir ifade görülebiliyordu, vücudu inanılmaz bir öldürücü aurayla kaplıydı; gözlerinde güçlü bir nefret duygusu görülebiliyordu.
O anda, Ling Zixiao tamamen delirmişti; artık eskisi gibi sahte beyefendi görünümüne sahip değildi.
Bunun nedeni, daha önce Beceri Kitaplığındayken-Dövüş Yetenek Savaşında Qin Nan'a yenildikten sonra-hayatının geri kalanında Beceri Kitaplığına girmesi yasak olduğu için sessizce ayrılmak zorunda kalmasıydı. Şimdi, sonunda en büyük rakibi Huang Long'u yenmeyi başarmış olsa da, bir kez daha Qin Nan'a kaybetmişti.
Qin Nan olmasaydı, bu yirmi Mavi Ejderha Rozeti ona verilecekti.
Qin Nan olmasaydı, spot ışığında o olurdu!
Ancak, her şey Qin Nan tarafından çalındı. Nasıl kızmazdı?
Ling Zixiao'nun şu anki ifadesini gördükten sonra herkesin kalbi atmaya başladı.
Tarafından önerildi
İletişim - Hizmet Şartları - Site Haritası
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...