Kalabalık beyaz gömlekli kadının sözlerini duyunca büyük heyecan yaşadı.
"Tanrım, Wei Hao'nun Dövüş Hakimiyeti Alemine ulaşma şansı olduğunu düşünmek. Potansiyeli ne kadar çılgın?”
"Tsk, bu çok korkutucu. Bu turda kesinlikle birinci olurdu!”
"Hahaha, Wei Hao'ya bahse girdim. Haha, bu raundu kazanacağım.”
……
Wei Hao'ya bahse girmeyenler de dahil olmak üzere haydut uygulayıcıların hepsi şok olmuş ama saygılı bir tonla konuştu.
Düzensiz Alevler Tarikatı'nın büyüğü, yumruklarını bir araya getirirken kahkahayı patlattı ve "Kardeş Fang, bunun için üzgünüm. Görünüşe göre Genç Efendi Wei Hao raundu kazanmak üzere!”
Elder Fang'ın dudakları seğirdi ama söyleyecek bir kelime bulamadı.
Huang Que'nin Dövüş İmparatoru Alemine ulaşma potansiyeli zaten güçlü olarak kabul ediliyordu. Wei Hao'nun Savaşçı Dominatör Alemine ulaşma şansının olacağını kim düşünebilirdi?
Kendini kötü hissetse bile, Wei Hao kaybını kabul etmek zorunda kaldı!
Qing Nu Tarikatının yaşlısına gelince, beş bin Dövüş İmparatoru Hapı kaybettikten sonra sakindi ve yüzünde bir gülümseme görülebiliyordu.
Wang Ruoling'in şimdi Wei Hao'nun kadını olması, Wei Hao'nun karısı olmasa bile Qing Nu Tarikatı için son derece faydalıydı.
Dört yaşlı arasında sadece Zhang Taiyi yüzünde donuk bir ifade vardı.
Duruşmadan önce Zhang Taiyi, Wei Hao'nun önce geleceğini tahmin etmişti, ancak kimliği nedeniyle, Qin Nan'a yalnızca beş bin Dövüş İmparatoru Hapı bahsine girebildi.
"Wei Hao üzerine bahse girmeme izin verilseydi, beş bin Dövüş İmparatoru Hapı kazanırdım. Sadece şimdi kazanamamakla kalmayacağım, kesinlikle beş bin Dövüş İmparatoru Hapı kaybedeceğim, bu on bin Dövüş İmparatoru Hapı kaybetmeye eşdeğer..." Zhang Taiyi kendi kendine söyledi yüzü çarpılırken.
Bir süre sonra kalabalık sessizleşmeye başladı ve diğer dahilerin nasıl performans gösterdiğini izlemek için odaklarını ekrana yönlendirdi.
Şimdi, farklıydı çünkü ilk dört tarikatın haydut uygulayıcıları ve yaşlıları, kalan katılımcılar için artık hiçbir umutları kalmamıştı. Wei Hao'nun ilk turda birinci olması bu aşamada bir gerçek olarak kabul edildi.
Sadece bundan sonra ikinci tura kimin geçebileceğini merak ediyorlardı.
...Bu arada, Martial Serendipity Pavilion'un ilk katında...
Olay yerindeki dahilerin çoğu, Wei Hao'nun sonucunu görünce şaşkınlıkla doluydu.
Özellikle Huang Que, kendisine yıldırım çarptığını hissetti. Yüzündeki gururlu ifade kayboldu ve inanılmaz derecede solgunlaştı.
Wei Hao birkaç gururlu kahkaha attı. Wang Ruoling'in yanına gitmeden önce yumruklarını yaşlı adama getirdi ve bir sırıtışla, "Bebeğim, bunu gördün mü? Adamın çok güçlü, Huang Que'den bile daha güçlü! Bana hizmet etme şansına sahip olduğun için ne kadar gurur duyman gerektiğini bilmelisin!”
Bunu söyledikten sonra, Wei Hao tombul elini Wang Ruoling'in elbisesine uzattı ve umursamazca ona dokundu.
Wang Ruoling, yüzü kızarırken inledi ve biraz cilveli bir tavırla tepki verdi.
Önceki tepkisi utanç verici olsa da bu sefer çok heyecanlıydı ve inisiyatifi ele aldı.
Aslında, çok minnettardı. Huang Que onu Wei Hao'ya hediye etmeseydi, onun kadını olma şansına sahip olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...