Bir iç öğrenci olan Xu Qian bile, Qin Nan'ın sözleriyle şaşkına döndü.Sekizinci seviye bir Huang seviye Dövüş Ruhu olan ve sekizinci seviye Vücut Temperleme Aleminin bir gelişim üssü olan bir kişinin, dokuzuncu seviye bir Huang ile onuncu seviye bir Vücut Temperleme Alemi süper dehasına meydan okumak için inisiyatif aldığını ilk kez görüyordu. Dövüş Ruhu.
Şu anki eylemleriyle intihar etmesi arasında ne fark var?
Büyük bir gevezelikle patlamadan önce her yer kısa bir süre sessiz kaldı.
"Aman tanrım, bu Qin Nan çılgın mı, Ling Zixiao'ya doğrudan meydan okuyor mu?"
"Tsk, şimdi gerçekten küçümseyici ve acımasız olmanın ne demek olduğunu öğrendim. Qin Nan oldukça iyi bir örnek!”
"Lanet olsun, Qin Nan hayatını umursamıyor mu? Onunla Ling Zixiao arasındaki fark çok büyük, neden ona böyle meydan okusun ki?"
"Sekizinci katman Vücut Temperleme Alemi dehası, onuncu katman Vücut Temperleme Alemi süper dehasına meydan okuyor - bununla intihar etmek arasındaki fark nedir?"
……
Öğrencilerin dışında Chu Yun, Xiao Leng ve Huang Long bile tamamen afallamıştı.
İlk tepki veren Chu Yun oldu, "Küçük Kardeş Qin Nan, pervasız olma..." dedi.
Konuşmasının ortasında durdu ve Xiao Leng ve Huang Long ile bakıştılar; gözlerinde bir çaresizlik belirtisi görebiliyordu.
Qin Nan ile kısa süre önce tanışmış olmalarına rağmen, kararını verdikten sonra kimsenin kararını değiştiremeyeceğini açıkça biliyorlardı.
Üçü sadece derin bir nefes alabildi ve kalplerinde bir şeyler ters giderse Qin Nan'ın öldürülmesini önlemek için müdahale etmeye karar verdiler.
Bu arada, Ling Zixiao, doğrudan Qin Nan tarafından meydan okunduktan sonra yüzünde boş bir ifadeyle orada durdu.
Kalbindeki nefret o kadar genişlemişti ki, hiç kimse onu Qin Nan'ı öldürmekten alıkoyamayacaktı. Buna rağmen, Qin Nan'in ona önceden meydan okumasını hiç beklemiyordu.
Bu adam beni yenecek özgüvene sahip olabilir mi?
"Neden seninle teke tek dövüşeyim?" Ling Zixiao derin bir nefes aldı ve soğuk bir ifadeyle, "Burada elliden fazla dahim var ve sende sadece dört tane var. Savaş çıkarsa öleceğinizden emin olabilirsiniz. Seninle tek başıma savaşmak gibi bir niyetim yok. Elimdeki daha büyük miktarla hepinizi ezmeyi planlıyorum.”
Bu sefer Ling Zixiao, Qin Nan'in meydan okumasını hemen kabul etmemeyi seçti.
Qin Nan'a arka arkaya iki kez kaybetmişti; her seferinde kendini kazanan olarak gördü ama sonunda kaybeden kendisi oldu.
Ling Zixiao'nun sözleri kalabalığı şaşkına çevirmeye devam etti.
Ling Zixiao'nun Qin Nan'ın meydan okumasıyla uğraşırken bu kadar dikkatli olmasını hiç beklemiyorlardı.
Öte yandan, Qin Nan bu sözleri duyduktan sonra gülümsedi ve "Meydan okumamı reddetmeni bekliyordum. Hem Dövüş Becerisi Yeteneğinde hem de Dövüş Yüreğinde yenildin. Bu düelloda tekrar yenilmekten korkmanız mantıklı.”
Açıkçası, bu sözler açık bir teşvik görevi gördü.
Buna rağmen, herkes şu anda Ling Zixiao'nun yüzünün tamamen büküldüğünü görebiliyordu.
Sözler kalbindeki yara izine dokunmuştu.
"İyi iyi iyi." Ling Zixiao gözleri öldürücü bir niyetle dolduğunda boş bir şekilde güldü, "Qin Nan, madem beni dürttün, dileğini yerine getireceğim. Yetersiz ekiminle beni nasıl yenmeyi planladığını görmek isterim!”
Bunu söyledikten sonra, Ling Zixiao öne çıktı ve dokuzuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu ile kalabalığa doğru baskıcı aurayı serbest bıraktı.
Öğrenciler buna tanık olduktan sonra suskun kaldılar.
Ling Zixiao, Qin Nan'in tek başına savaş meydan okumasını reddetti, ancak Qin Nan onu kabul etmesi için teşvik etmeyi seçti; kendini öldürmeye mi çalışıyor?
Qin Nan, Zihinleri Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanlarında bin adım atarak tarih yazdıktan sonra, şimdi yenilmez olduğunu gerçekten düşünüyor mu?
Martial Heart ve xiulian aynı kavramlar değildir!
Bunu gören Xiao Yunhe, Duan Muyang ve diğer dahiler şoklarından kurtuldu; Özellikle Xiao Yunhe alaycı bir kahkaha attı ve "Qin Nan, Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'yu bu şekilde kışkırtma cesaretini sana kim verdi? Mevcut uygulamanızla, benim rakibim bile değilsiniz; Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'ya meydan okuma güvenini nereden aldın?"
Diğer dahiler alaycı bir şekilde gülerek fikirlerini dile getirdiler.
"Yalnızca sekizinci sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu ve sekizinci katman Vücut Temperleme Aleminin bir ekimi ile kendisi ile bu kadar dolu olmaya cüret ediyor!"
"Hehe, bence bu Qin Nan bin adım attıktan sonra kendisiyle fazla gurur duyuyor."
"Bahse girerim Kıdemli Kardeş Ling Zixiao, Qin Nan'ı sadece üç hamlede yenebilir!"
……
Bu dahiler arasındaki tartışmayı dinledikten sonra, Chu Yun'un üçlü grubu hoş görünmedi ve Qin Nan'ın fikrini nasıl değiştirecekleri konusunda hiçbir fikirleri olmadığı için kalplerini bir çaresizlik duygusu doldurdu.
Yapabilecekleri tek şey, önlerindeki savaşa tamamen odaklanmak ve işler ters gittiğinde Qin Nan'ı zorla kurtarmaktı.
O anda kalabalığın odak noktası olan Qin Nan, Ling Zixiao'ya bakarken bir kahkaha patlattı ve "Ling Zixiao, seni utanmaz, sahte, kötü ve küçümseyen biri olarak düşünsem de şu anki kararın. en etkileyici olanıdır. Saçmalamayı bir kenara bırakıp bana neyin olduğunu gösterelim!”
Bunu söyledikten sonra, ifadesinden heyecanı görülebildiği için Qin Nan'in savaş niyeti anında yükseldi.
İlahi Savaş Ruhu'nun etkisiyle, düşünceleri sürekli olarak rafine edildi ve dönüştü, özellikle ondan daha güçlü olanlara karşı güçlü bir savaş şehvetine sahip olmasına neden oldu. Korkutulmak yerine son derece heyecanlanacak ve ona daha güçlü bir savaş niyeti verecekti.
"Bunu ye!"
Qin Nan'ın tavrını görünce, Ling Zixiao öfke alevleri tarafından tüketildi, figürü anında yıldırım hızında atıldı, Qin Nan'a yaklaşırken yumruğunu ona doğru savurdu.
Yumruğa korkunç bir güç ve şoke edici bir niyet eşlik etti.
Güç, onuncu katman Vücut Temperleme Aleminin gücüydü; niyet, Silahla Bir'in Mükemmellik Aşamasından yayıldı!
O anda, her bir öğrencinin ifadesi büyük ölçüde değişti.
Sadece Ling Zixiao'nun yumruğunun o kadar güçlü olduğunu hissedebiliyorlardı ki, sanki bir dağa nüfuz edebilirmiş gibi; içerdiği güç onların hayal gücünün çok ötesindeydi.
Sadece bir yumruktan gelen aura, kalplerini titretmeye yetmişti. Bu, yumruğun ne kadar korkunç olduğunu gösteriyordu.
"Tanrım, çok korkunç. Bu Ling Zixiao'nun gücü!"
"Onunla yüzleşecek olsaydım, bu Yumruk Niyetine karşı koyacak gücüm bile olmazdı."
"Tsk, savaş daha yeni başladı ve Ling Zixiao en güçlü saldırısını çoktan gerçekleştirmişti. Korkarım Qin Nan'in bu sefer hiç şansı yok!"
"Dokuzuncu tabakadan bir Vücut Temperleme Aleminin en üst dehası bile buna dayanamazdı. Qin Nan bu sefer kesinlikle ölecek.”
……
Herkes başını iki yana sallarken, kalabalık birdenbire patladı; onların görüşüne göre, Qin Nan yumrukla karşı karşıya kaldığında hayatta kalma şansı yoktu.
Ancak, o anda, Qin Nan sonunda hareket etti!
Selam Canlar ve Arkadaşlar Discord sunucumuz açılmıştır Benimle İletişime geçmek konuşmak veya Sohbet etmek isterseniz Discord sunucumuza bekliyorum Linkler profilmde Duyuru ve Konuşmalar kısmında bulabilirsiniz Kanla ve Kaosla Kalın canlarım:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...