Işık huzmesi altın rengindeydi ve inanılmaz derecede parlaktı. Sanki ışığın içinde başlarını kaldıran ve gökleri ve Dünyayı sallayan bir kükreme salan ondan fazla eski ejderha varmış gibi geldi.Buna tanık olan yaşlı adam, saldırısının ortasında yıldırım çarpmış ve kaskatı kesilmiş gibi hissetti.
Yaşlı adam, Martial Serendipity Pavilion'daki dahiler ve Sonbahar Dağı'nın zirvesini izleyen haydut yetiştiriciler ve yaşlıların hepsi o anda şok olmuş bir ifadeye sahipti.
Ne oluyor?
Potansiyel Taş neden bu kadar güçlü bir ışık yayar?
Tek bir kişinin düşünceleri, önlerindeki manzarayı açıklayamazdı.
On nefes sonra, yaşlı adam sonunda iyileşti. Gözleri Potansiyel Taş'a dik dik baktı ve gürleyen bir sesle bağırdı, "Bu nasıl mümkün olabilir? Önceki altı seferde hiçbir şey olmadı. Potansiyel Taş neden yedinci kez bir Hakim Işık yayarak tepki verdi?”
Yaşlı adamın sesi Martial Serendipity Pavilion'daki dahilerin yüzlerini ve Sonbahar Dağı'nın zirvesindeki kalabalığı şaşkınlıkla doldurdu.
Ne oluyor?
Önceki altı seferde Potansiyel Taş'ın hiç tepki vermediği açıktı. Qin Nan, yedinci seferde Hakim Işığı nasıl tetikledi?
Bu, Qin Nan'in gelecekteki başarısının Wei Hao'yu geçeceği ve Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanı olacağı anlamına mı geliyor?
Bu arada, yaşlı adamın sorusuyla karşı karşıya kalan Qin Nan'ın yüzünde nazik bir gülümseme belirdi. Yumruklarını bir araya getirdi ve "Yaşlı, emin değilim ama bence Potansiyel Taş yalan söylemez. Artık Egemen Işığını tetikledim, bu da gelecekte Dövüşçü Dominatör Alemine ulaşabileceğimi gösteriyor. Bu, davanın ilk turunu kazandığım anlamına mı geliyor?”
Yaşlı adam şaşkına dönmüştü. Yumuşak bir tonda ilan etmeden önce Qin Nan'a kafası karışmış bir ifadeyle baktı, "Tam olarak ne olduğundan emin olmasam da haklısın. Hakim Işık'ı tetiklediğin ve diğerlerini geride bıraktığın için, ilk turun galibi sensin!”
Qin Nan, sanki raundda birinci olmak hiç de gurur duyulacak bir şey değilmiş gibi sakin bir ifadeyle yumruklarını tekrar bir araya getirdi.
Martial Serendipity Pavilion'daki dahiler ve Sonbahar Dağı'nın zirvesindeki haydut yetiştiriciler kalabalığı, içlerinde bir saçmalık hissinin yükseldiğini hissetti.
Bir an önce, Qin Nan, İmparator Işığını bile tetikleyemeyen bir aşağılıktı. Göz açıp kapayıncaya kadar Hakim Işığı tetikleyerek onu rauntta ilk sıraya yerleştirmişti. Onuncu seviye Huang Seviye Dövüş Ruhlarına sahip olan Wei Hao ve Huang Que bile ona karşı uyumsuzdu.
Değişimin gerçekleşmesi çok hızlı değil mi?
"İmkansız!" O anda, Huang Que düşüncelerini topladı ve yüksek sesle bağırdı, "Sen sadece sekizinci sınıf Huang Dövüş Ruhu dereceli pisliğisin, Hakim Işığı nasıl tetikleyebilirsin? Potansiyel Taşı manipüle etmek için bir numara kullanmış olmalısın!"
Wei Hao turda birinci olursa, Huang Que kendini iyi hissetmezdi ama yine de kaybını kabul edebilirdi.
Ama şimdi Qin Nan, sadece sekizinci sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu ile aniden durumu tersine çevirdi ve Hakim Işık'ı tetikledi, bu da gelecekte Dövüşçü Dominatör Alemine ulaşma şansına sahip olduğunu gösterdi. Bunu nasıl kabul edebilirdi?
Bunu sadece Huang Que hissetmedi. Sesi cehennemden geliyormuş gibi öldürücü olan Wei Hao'nun gözlerinden buzlu bir aura yayıldı, "Saçmalık, bu çok saçma! Bunun imkansız olduğunu herkes biliyor. Onuncu seviye bir Huang dereceli Dövüş Ruhu, Dövüş Hâkimiyeti Alemine ulaşmak için zorunludur! Gerçeği kabul etme şansın var ve yapmazsan bunu hayatınla ödeyeceksin!”
Huang Que'nin sözleri sorgulanırken, Wei Hao bunun yerine şiddet kullanmaya karar verdi.
Wei Hao'nun görüşüne göre, Düzensiz Alevler Tarikatının Genç Efendisi ve onuncu sınıf Huang olarak konumu, Dövüş Ruhu ve inanılmaz Dövüş Becerisi Yeteneği, gelecekte Dövüş Hükmü Alemi'ni elde etmesinin nedenleriydi. Sadece sekizinci sınıf Huang Dövüş Ruhu derecesine sahip Qin Nan'in gelecekte daha iyi bir başarıya sahip olması nasıl mümkün oldu?
Wei Hao, tek açıklamanın Potansiyel Taş'ın Qin Nan tarafından bilinmeyen bazı yöntemlerle manipüle edilmiş olması olduğunu varsayıyordu.
Değilse, Potansiyel Taş neden önceki altı denemede tepki vermedi?
Huang Que ve Wei Hao'nun sözlerini dinledikten sonra, diğer dahiler ve Sonbahar Dağı'nın zirvesindeki herkes içgüdüsel olarak başlarını salladı. Herkes Qin Nan'in gelecekte Dövüş Hakimiyeti Alemine ulaşacağına inanmakta zorlanıyordu!
Bunun nedeni, Canglan Kıtasında, yalnızca onuncu seviye Huang dereceli Dövüş Ruhu olanların Dövüş Hükmü Alemi uzmanı olma şansının az olmasıydı!
Canglan Kıtasının kurallarıydı - eski zamanlardan beri var olan kurallar!
Qin Nan, Huang Que ve Wei Hao'ya baktı. Aniden güldü ve “Siz ikiniz haklısınız; Gerçekten Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanı olmayacağım…”
Huang Que, Wei Hao, diğer dahiler ve Sonbahar Dağı'nın zirvesindeki kalabalık şaşkına dönmüştü.
Qin Nan az önce bu kadar kolay hile yaptığını kabul etti mi?
Sonra Qin Nan'ın tonu anında değişti ve güçlü bir aura ile dedi ki, "Çünkü başarım Dövüşçü Dominatör Aleminde durmayacak!"
Qin Nan'ın sözleriyle birlikte Potansiyel Taş bir kez daha şiddetle titredi. Altın ışık anında cehennemden geliyormuş gibi hissettiren siyah bir ışığa dönüştü - her rengi yutabilecek saf siyah bir ışık.
Siyah ışığın içinde atavistik bir baskılayıcı aura toplandı ve her şeyi fethedebilecek gibi görünüyordu; Bir Dövüş Dominatörü yetişimcisi bile ondan önce bir karınca gibi görünüyordu!
Siyah renkli ışık, Majesteleri Işık!
Potansiyel Taşın tahminine göre, Qin Nan gelecekte Dövüş Yüksekliği Alemine ulaşma şansına sahipti!
"Bu..." Yaşlı adam bir çift açık gözle ve yüzünde inanılmaz bir ifadeyle baktı.
Önceki kibirli Huang Que ve Wei Hao'nun gözleri fal taşı gibi açılmıştı; zihinlerinde oluşan büyük bir patlama onları düşünme yetilerinden yoksun bırakmıştır.
Martial Serendipity Pavilion'daki diğer dahiler ve Sonbahar Dağı'nın zirvesindeki kalabalığa gelince, hepsi bu ağızları açık bırakan manzaraya tanık olduklarında tamamen şok oldular, tek bir kelime söyleyemediler.
Bu nasıl mümkün olabilir?
Qin Nan, Majesteleri Işığını tetiklemişti; Bu, gelecekte efsanevi Martial Highness Realm'e ulaşabileceği anlamına mı geliyor?
"Turun başında siz üçünüz, Wei Hao, Huang Que ve Wang Ruoling benimle alay ediyordunuz. Şimdi, gerçek pislik kim? Asıl çöp kim?” Qin Nan şok olmuş kalabalığa baktı ve yavaş bir tempoda konuştu, "Hepinize karşı dürüst olmak gerekirse, Dövüş Yüksekliği Alemine ulaşmak gurur duyulacak bir şey değil çünkü bu benim geleceğimin sonu olmayacak!"
Onun sözlerini takiben, simsiyah Potansiyel Taş bir kez daha şiddetle titredi ve korkunç siyah ışık bir kez daha değişti.
Tüm kalabalık, yalnızca siyah ışığın ortasında yayılan saf bir kutsal ışığı görebiliyordu. Siyah ışığa nüfuz etti ve onu tamamen saf beyaz bir ışığa dönüştürerek yuttu.
Işık, sanki bu dünyaya ait değilmiş gibi kutsal ve her şeyi aşan güçlüydü.
Saf ışık, Kutsal Işıktan başkası değildi!
Bu, Qin Nan'in gelecekte Savaş Kutsal Alemine ulaşabileceği anlamına geliyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...