Dong Yuehao, Dong Klanının Patriğinin oğlu olarak yalnızca yedinci sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu'na sahip olsa da, diğer üç klandan herkes onu daha önce duymuş olurdu.Dong Yuehao ve Dong Klanının diğer öğrencileri bu yüzden şok oldular.
Dong Yuehao'yu hiç duymadın mı?
Bu genç adam diğer üç klandan değil mi?
"Sen Dört Büyük Klandan değilsin!" Dong Yuehao, Qin Nan'a dik dik bakarken hızlı tepki verdi ve sert bir tonda konuştu, "Tam olarak sen kimsin? Bilgin olsun, Longhu Sıradağları Dört Büyük Klan tarafından işgal ediliyor. Herhangi bir yabancının girmesine izin verilmez. İhlalin, Dört Büyük Klanın otoritesine meydan okumak olarak görülecek!"
O anda, Dong Yuehao'nun kasvetli ifadesinin yerini öfke alevleri aldı ve Qin Nan'ın uyarısını tamamen görmezden geldi.
Qin Nan sakince ona baktı ve "Ne büyük konuşma, bu Longhu Sıradağları doğanın bir ürünü. Dört Büyük Klan, tüm bu dağ silsilesini işgal ettiklerini iddia etmek için hangi haklara sahip? Kim olduğuma gelince, hepinizin bilmeye hakkınız olmadığını söylemiştim!"
Dongy Yuehao ve Dong Klanının öğrencileri şaşkına dönmüştü.
Çok küçümseyici!
Bu adam çok kibirli!
Dört Büyük Klanın ne hakkı var?
Bilmeye hakları yok mu?
Eğer deneyimli uygulayıcılar olsaydı, Qin Nan'ın küçümseyici tavrını gördükten sonra kesinlikle korkutulacaklardı.
Bununla birlikte, Dong Klanının Patriğinin oğlu olan Dong Yuehao, gençliğinden beri iyi bakılmıştı ve dış dünya hakkında hiçbir deneyimi yoktu. Arka arkaya birkaç kez zorlandıktan sonra, alnında damarlar göründüğü ve göğsünde öfke alevleri alev aldığı için daha fazla tutamadı.
"Kahretsin!"
Dong Yuehao, Qin Nan'ın yönünde bir yumruk atmadan önce Qi'sini serbest bırakırken bir kükreme çıkardı.
Yumruk sıradan bir şey değildi, hafifçe bir ejderhanın çığlıklarını yayan, Silahla Bir'in Daha Büyük Başarı Aşamasından Yumruk Niyetiyle dolu, insanı parçalara ayırabilecek yıkıcı bir darbe.
Buna rağmen, bu Dövüş Becerisi Mistik Ruh Tarikatının öğrencilerinden önce hiçbir şey değildi, rakibinin Qin Nan olduğundan bahsetmiyorum bile.
"Bu çok cesurca."
Qin Nan'in yüzünde buz gibi bir gülümseme belirdi. Bu Dong Yuehao'nun inisiyatif alıp ona saldırmasını beklemiyordu, elini kaldırıp Dong Yuehao'nun yüzüne sertçe salladı.
PA!
Dong Klanının diğer yedi öğrencisinin şaşkın bakışları altında yüksek bir patlamayla, Dong Yuehao tokat tarafından uçarak gönderildi ve rakibi tarafından tamamen geride bırakılarak bir ağacın gövdesine çarptı.
"Sen... Sen..."
Dong Yuehao bir ağız dolusu kan kustu, korku dolu bir bakışla Qin Nan'a bakarken öfkesi tokatla sönmüştü.
Bu adam beni bir tokatla mı yendi?
Böyle korkunç bir güce sahip olmak için bu adamın gelişimi nedir?
Dong Klanının diğer öğrencileri kendilerini titrerken buldular. Sonunda, Dong Yuehao'yu sadece bir tokatla uçurabilen bu küçümseyici genç adamın kesinlikle müthiş bir geçmişe sahip olduğunu, büyük ihtimalle ilk dört tarikattan süper bir dehaya sahip olduğunu anladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...