Bölüm 60: Üç Yapraklı Altın Zambak

396 59 0
                                    

Bunu gördükten sonra, Qin Nan rahat bir nefes verdi; bir süre sonra yorgunluktan yere yığıldı.

Gücünün çoğunu Wang Meng ile savaşırken tüketmişti ve ayrıca Yüz Basamak Yükselen Kılıcını kullanarak yedinci seviye Vücut Temperleme Alemindeki iki öğrenciyi avlamak zorunda kalması ve onun sınırına ulaşmasına neden olması gerçeği de vardı. vücudunda tek bir kuvvet izi kaldı.

Qin Nan'ın yanında duran Xiao Leng'e gelince, o hala şokun içindeydi, bu kadar kısa sürede toparlanamadı.

Xiao Leng, ilk on dahiden biri olmasına ve Xiao Qingxue'nin kardeşi olmasına rağmen, kolay kolay şaşırmasa da, bugün olanlar onu tam bir şok içinde bırakmıştı.

Qin Nan sadece şaşırtıcı bir şekilde Wang Meng'i öldürmekle kalmadı, aynı zamanda tek bir beceriyle kın ve kılıcıyla iki kaçan yedinci katman Vücut Temperleme Alemi öğrencisini anında yakalamayı başardı.

Dokuzuncu katman Vücut Temperleme Aleminde yetişen bir süper dahi bile bunu yapamazdı.

Xiao Leng, Qin Nan'a içgüdüsel olarak bakarken derin bir nefes aldı.

O anda, Qin Nan'a bakışı tamamen değişti.

Önceden, Xiao Leng'in Qin Nan'a bakışı küçümsemeyle doluydu; şimdi gözlerinde bir korku ve saygı iması görülüyordu.

Qin Nan, Wang Meng'i ve iki yedinci katman Vücut Temperleme Alemindeki öğrenciyi öldürebilirse, Qin Nan'a karşı ne şansım olabilir?

Xiao Leng bir kez daha derin bir nefes aldı ve temkinli bir tonda konuştu, "Qin Nan... Kıdemli Kardeş Qin Nan, o zaman kullandığın yetenek neydi? Düşmanları seksen metre öteden nasıl öldürebilir?”

Qin Nan ona sakin bir bakış attı; sorularına cevap vermek yerine, "Bana Kıdemli Kardeş Qin Nan deme, bana Kardeş Nan de" dedi.

Sözleri duyduktan sonra Xiao Leng'in yüzü kıpkırmızı oldu ve "Sırf onları yendin diye sana Nan Kardeş diyeceğimi düşünme..." dedi.

"Birine Dövüş Becerileri hakkında soru sormanın kibarca olmadığını bilmiyor musun?" Qin Nan sakince, "Şimdi orada durma. Git ve Mavi Ejderha Rozetlerini al; onları birer birer böleceğiz.”

Xiao Leng, Qin Nan'in sorularını yanıtlamaya niyeti olmadığı için tatmin olmadı, ancak Mavi Ejderha Rozetlerini düşündükçe hemen heyecanlandı. Mavi Ejderha Rozetlerini almak için yukarı çıktı ve bir tanesini Qin Nan'a fırlattı.

Qin Nan rozeti aldı ve koluna koymadan önce inceledi; sonra, "Xiao Leng, senden bir iyilik isteyeceğim" dedi.

"Bu ne?" Xiao Leng içgüdüsel olarak sordu ve ardından ekledi, "Bunu söylemekten çekinmeyin, çünkü bu üçünü ortadan kaldırmak için tüm işi yaptınız."

Bunlar Xiao Leng'in dürüst sözleriydi.

Qin Nan gülümseyerek, "Ellerindeki hapları, haritaları ve hazineleri toplamak için yardımına ihtiyacım olacak. Unutma, vücutlarını iyice araştır ve tek bir hapı bile kaçırma.”

Xiao Leng başını sallamadan önce hafifçe afalladı. Dövüş Sanatları Dünyasında, düşmanın mallarını katledildikten sonra elde etmek normaldi.

Qin Nan, Xiao Leng'in sırtına baktı ve sakince ekledi, "Ah, bahsetmeyi unuttum; tüm ganimetler benim olacak. Seninle paylaşmayacağım.”

Cesetlere giden Xiao Leng, bu sözleri duyduktan sonra neredeyse kendini tökezledi.

Qin Nan, şimdi daha iyi hissettiği için kalbinden sırıttı.

Başlangıçta, Xiao Leng tarafından hor görüldü; Qin Nan, Xiao Leng'e Xiao Qingxue'ye olan saygısının bir ifadesi olarak gerçek duygularını göstermese de, ona kötü davrananlara karşı her zaman merhamet göstermemişti.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin