Bölüm 123: Tek Bir Kesikle Bastırılır

359 58 0
                                    

Herkes Xiantian Alemi ile Vücut Temperleme Alemi arasında büyük bir fark olduğunu biliyordu; ikisi kıyaslanamazdı.

Ancak bugün kalabalık, yalnızca sekizinci seviye Huang seviye Dövüş Ruhu ve bir Vücut Temperleme Alemi ekimine sahip olan Qin Nan'ın, dokuzuncu seviye Huang seviye Dövüş Ruhu olan ve Xiantian Alemine ulaşan Nangong Cheng'i bastırdığına tanık olmuştu. Birbiri ardına sürekli tokatlar Nangong Cheng'in savaşma şansının olmamasına neden oldu!

Herkes Qin Nan'in Gizem Aleminin Küçük Başarı Aşamasında ustalaştığını biliyordu; Arcane Realm'de bile bu çok çılgıncaydı değil mi?

O anda, yaşlıların oturma alanındaki yaşlılardan biri şok olmuş bir sesle, "Qin Nan yarı Xiantian Alemine ulaştı, ekimi yarı Xiantian Aleminde! Hayır, bu doğru değil, vücudunun içindeki Qi çok garip, ilk katman Xiantian Alemine eşdeğer! Bu... bu Atavistik Gelişimdir! Atavistik Yetiştirme!"

Bu sözler herkesin daha da şok olmasına neden oldu.

Qin Nan, Xiantian Aleminin ilk katmanına mı ulaştı?

Atavistik Yetiştirme dünyada nedir?

Cheng Biao ve Mo Li, düşüncelerini topladı ve ifadeleri tatsız bir hal aldı.

Başlangıçta, Nangong Cheng'in Xiantian Alemi gücüyle Qin Nan'ı yenmede hiçbir sorunu olmayacağını varsaydılar. Nangong Cheng'in savaşma şansı olmadan sürekli olarak yüzüne tokat atılması gibi şok edici bir sonuç görmeyi kim beklerdi.

Qin Nan'a oldukça aşina olan Huang Long, Xiao Leng ve Chu Yun bile dudaklarının seğirdiğini hissettiler.

Qin Nan'ın performansı çok şok ediciydi.

Mo Zishan ve Xu You'ya gelince, ikisi de çeneleri düşmüş halde baktılar; Başlangıçta, Qin Nan'a yol açmak için ilk büyüğün adaletsizliğine öfkeli oldukları için teslim olmayı seçtiler.

Ancak şimdi Qin Nan'in onların yardımına hiç ihtiyacı yokmuş gibi görünüyordu. Aslında teslim olmaları akıllıca bir seçimdi!

Tüm dojo, bir süre sessiz kaldıktan sonra yüksek bir tezahüratla doldu!

"Tanrım, bu çok havalı; Kıdemli Kardeş Qin Nan, Nangong Cheng'in yüzüne sürekli tokatlar attı!"

"Tsk, Kıdemli Kardeş Qin Nan çok korkutucu; birinci katman Xiantian Alemi'nin gücü çok ürkütücü."

"HAHAHA, bu karma; ustadan ve öğrenciden duruşmayı manipüle etmelerini isteyen kişi."

......

Öğrenciler kendilerini son derece mutlu hissettiler, öyle ki kanları bile kaynamaya başladı.

Başlangıçta, Nangong Cheng'in sergilediği Xiantian Alemi ekimini gördükten sonra, Qin Nan'in savaşı kesinlikle kaybedeceğini varsaydılar. Qin Nan böyle bir geri dönüş yaptıktan sonra nasıl heyecanlanmadılar?

İlk büyük Cheng Biao daha fazla dayanamadı ve alnındaki damarlar dışarı fırlarken bağırdı, "Nangong Cheng, ne bekliyorsun; bu adam kurallara aykırı olan Atavistik Gelişimi uyguladı. Acele edin ve kozunuzu kullanın!"

Çığlık, Nangong Cheng'i anında uyandıran patlayan bir el bombası gibi geldi; bir kükreme çıkardı ve bedeni hızla geriye gitti.

Kalabalık, Nangong Cheng'in yüzünü gördükten sonra gülmeden önce derin bir nefes aldı.

Nangong Cheng'in görünüşü, normal görünüşünden tamamen farklıydı, tüm yüzü topaklarla şişmişti ve gözleri, ona komik bir görünüm veren küçük bir boşlukla dövülmüştü.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin