Çürüyen siyah ginsengin sapı, tepeden kör edici bir ışık patlamadan önce Qin Nan'ın kanını hızla tüketti.
Sadece bu değil, Yedi Renkli Çiçeği, Ambergris'i, Dokuz Dönüşlü Altın Hapı ve sekiz binden fazla Dövüş İmparatoru Hapını tutan devasa bir el gibi hissettiren ginseng'den gizemli bir emme kuvveti yayıldı.
"Bu…"
Qin Nan şoktan henüz kurtulamamıştı. Ancak önündeki manzaraya bakınca, içgüdüsel olarak içinde bir batma hissi uyandı.
Bunu takiben, sanki Qin Nan'in içgüdüsünün doğru olduğunu kanıtlıyormuş gibi, Yedi Renkli Çiçek, Ambergris, Dokuz Dönüşlü Altın Haplar ve sekiz binden fazla Dövüş İmparatoru Hapı yüksek bir patlama ile paramparça oldu ve ginseng'e akan zengin bir Qi akışı.
Sadece üç nefeslik bir zaman diliminde, zengin Qi akışı ginseng sapı tarafından tamamen tüketildi.
Kaça... Kaça...
O anda, gizemli ginseng'e garip bir şey oldu, çünkü siyah çürüyen dış tabakası çatlamaya ve yere düşmeye başladı ve ona mükemmel bir beyaz yeşim parçası gibi bir görünüm verdi.
Qin Nan yüzünde boş bir ifade takındı; O anda olanlar çok hızlıydı, tepki verecek zamanı yoktu.
Qin Nan nihayet düşüncelerini toplarken, yüzü anında buruştu ve beşinci konuttan çevreye yayılan kederli bir çığlık attı.
Qin Nan'ın evine yakın olan evlerinde yetişim yapan dış öğrencilerin hepsi, yüzlerinde sersemlemiş ifadelerle çığlık karşısında şok oldular.
Bu ağlama nereden çıktı?
Ağlama neden bu kadar kederli?
Bu arada, beşinci konutun evinde, Qin Nan ginseng'e beyaz yeşim görünümüyle çarpık bir ifade ve kanayan bir kalple baktı!
Yedi Renkli Çiçeğim gitti!
Ambergris'im gitti!
Dokuz Rotasyonlu Altın Hapım gitti!
Sekiz bin Dövüş İmparatoru Hapım bile gitti!
Yedi Renkli Çiçek otuz bin Xiantian Hapına eşittir, Ambergris elli bin Xiantian Hapına eşittir ve Dokuz Dönüşlü Altın Hap yaklaşık yüz bin Xiantian Hapına eşittir. Sekiz binden fazla Dövüş İmparatoru Hapı, sekiz yüz bin Xiantian Hapı ile takas edilebilir. Bu, kısa bir süre içinde o ginseng sapının toplam bir milyon Xiantian Hapı tükettiği anlamına geliyor!
Bir milyon Xiantian Hapı ne kadar önemlidir?
Hepsini tüketecek olsaydım, İlahi Savaş Ruhum şimdiye kadar büyük ihtimalle Xuan derecesinde olurdu!
Ancak, bu lanet olası ginseng sapı hepsini tüketti!
"Seni bok parçası!" O anda, Qin Nan öfkeli bir kükreme çıkardı ve Dövüş Ruhunu serbest bıraktı. Arcane Realm Sabre Intent ile birlikte sekizinci katman Body Tempering Realm aurası yayıldı ve her ikisi de gizemli ginseng'e doğru ilerleyen güçlü bir yumrukta birleşti.
O anda, Qin Nan tamamen çılgına dönmüştü.
Hapları onun için en değerli şeydi; haplarını çalmak niyetinde olanlar onun en büyük düşmanları olarak görülecekti!
BANG!
Yüksek bir patlama ile Qin Nan, onu havaya fırlatan gizemli ginsengin güçlü bir saptırıcı kuvvetini hissedebiliyordu. Kendini stabilize etmesi on adımdan fazla sürdü.
Öte yandan, beyaz yeşim ginseng hiç hasar almamış gibi hareketsiz kaldı.
Qin Nan bunu görünce daha da öfkelendi; ileri doğru büyük bir adım attı ve daha vahşi bir Arcane Realm Saber Niyeti toplarken, Yedi Büyük Günahı yerden birer birer aldı.
Ancak o anda, beyaz yeşim ginsengin sapından soğuk bir "hmph" sesi duyuldu.
Ses, on iki yaşındaki küçük bir kızınki gibi olgunlaşmamış gibiydi; hoş bir sesti, ama bir tutam gururla doluydu.
Bunu duyunca, öfkeli Qin Nan irkildi.
Ne oluyor?
Bu ginseng sapında bir insan var mı?
Bu düşünceyle, Qin Nan içgüdüsel olarak Gözlerini İlahi Savaş Ruhu'ndan çıkardı ve gizemli ginseng'e baktı.
Bir bakışla Qin Nan, insan şeklini alan ginseng sapının içinde büyüyen güçlü bir yaşam gücü keşfettiği için daha da şaşırdı.
"Neye bakıyorsun, bana bakmayı kes prenses!" Olgunlaşmamış ses bir kez daha ginseng'den gururlu bir tonla duyulabilirdi: “Enerjim hala yetersiz olduğu için yakında derin bir uykuya dalacağım. Kölem olarak, bugünden itibaren, büyük miktarda hap toplamama yardım et!”
Bunu söyledikten sonra ortalık sessizliğe bürünürken olgunlaşmamış ses de kayboldu.
Sözler, Qin Nan'in kalbine saplanan bir kılıç gibi geldi ve bu, ürkmüş Qin Nan'ın tekrar çılgına dönmesine neden oldu.
Hapları toplamana yardım mı edeceksin?
Hapları toplamana yardım mı edeceksin?
Git kendini becer!
Qin Nan, kadim kılıçları tutarken en güçlü gücünü yayarak öfkeli bir kükreme çıkardı ve sürekli olarak ginseng'e saldırdı.
Yedi Büyük Günah yedi kadim kılıçtan oluşur; Qin Nan kılıçlar arasında gidip geldi ve aklını kaçırmış gibi ginseng'i kesmeye devam etti.
O anda, beşinci konuttan, çevredeki öğrencileri ürküten bir el bombası zinciri gibi gelen sonsuz patlama sesi duyuldu.
Kısa bir süre içinde, birçok öğrenci yüzlerinde şok ifadeleriyle beşinci konutun girişinden önce toplandı.
"Orada neler oluyor? Biri içeride antrenman mı yapıyor?”
"Tsk, tsk, çok korkunç bir güç. Burada kim yaşıyor?”
Adamın adının Çok Yönlülük Denemesinde birinci sırada yer alan Qin Nan olduğunu hatırlıyorum. Söylentilere göre, Arcane Realm'e ulaştı ve Zihin Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanlarının bin adımını tamamlayarak tarih yazdı. Bunun yanı sıra, sadece sekizinci seviye Vücut Temperleme Aleminde ve sekizinci derece Huang rütbesindeyken, dokuzuncu sınıf Huang süper dahi olan onuncu katman bir Vücut Temperleme Alemi'ni bile katletmeyi başardı…”
"Bu o; Ben de onu duydum!”
"Hehe, bir süre önce müzayedede olan ilginç şeyler hakkında hiçbir fikriniz yok gibi görünüyor."
……
Öğrenciler sohbet etmeye devam ederken, evden gelen patlama sesi daha yüksek ve daha korkutucu hale geldi ve onların daha da şok olmalarına neden oldu; hatta bazıları korkmuş hissetti.
Pratik yaparken böylesine korkunç bir gürültüye neden olabilmek—bu Qin Nan sıradan bir insan değildi.
Bu arada, kalabalığın arasında, belirli bir kişinin gözleri kalın bir nefret duygusuyla doluydu.
Bu kişi Nangong Ershao'dan başkası değildi.
Qin Nan yüzünden Nangong Ershao'nun hayatının geri kalanında Hazine Kasasına girmesi yasaklandı. Kesinlikle Qin Nan'dan aşırı derecede nefret ederdi. Sadece bu değil, kardeşi Nangong Cheng'in müzayedede Qin Nan tarafından nasıl bastırıldığı söylendi ve bu da öfke alevlerini daha da yoğunlaştırdı.
Nangong Cheng ona Qin Nan'ı kışkırtmamasını hatırlatmış olsa da, Nangong Ershao'nun kişilikleri nedeniyle Qin Nan'ı bu kadar kolay affetmesine imkan yoktu!
"Umarım şimdilik sakinliğin tadını çıkarırsın." Nangong Ershao sert bir şekilde gülümsedi ve "Zamanı geldiğinde, gazabımı tatmanızı sağlayacağım" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...