Bölüm 63: Büyüyen Kalabalık

382 56 0
                                    

Yeni öğrenciler arasında, Qin Nan'in itibarı iki süper dahi, Huang Long ve Ling Zixiao ile karşılaştırılabilirdi; kimse onun kim olduğunu bilmeyecekti.

Qin Nan kendini gösterdikten sonra, yüksek sesli bir gevezelik patlamadan önce her yer on nefeslik süre boyunca sessiz kaldı.

“Bu Qin Nan. O da burada."

"Tsk tsk, onu öldürebilirsem büyük faydalar elde ederim ve Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'yu memnun ederim."

"Hmph, bu Qin Nan çok ukala. Onu çok uzun zaman önce öldürmeyi planlamıştım; benimle takım olmak isteyen var mı? O öldükten sonra faydaları bölüşebiliriz.”

"Yapacağım, onu da öldürmek istiyorum."

“……”

Kısa bir süre içinde, yeni öğrencilerden birkaçı ölümcül bir niyet yaymıştı; Hatta bazıları Qin Nan'a saldırılarla saldırmaya hazırlanan, öldürücü auralar yayan bir ekip oluşturdu.

Yaşanan sahneye kimse şaşırmadı.

Daha önce Beyaz Yeşim Dojo'da iki yüz yirmi öğrenci, Ling Zixiao'ya Qin Nan'ı avlayacağına söz vermişti. Qin Nan'ın tüm kalabalığın önünde öfkesini saldığı ve dojoda bulunan herkesi gücendirdiği gerçeğinden bahsetmiyorum bile.

“Hehe, gerçekten Kıdemli Kardeş Qin Nan ile eşleştiğinizi mi düşünüyorsunuz?” O anda, Xiao Leng ormandan yavaş adımlarla çıkarken buz gibi bir ses duyuldu ve vahşi görünen öğrencilere soğukça baktı, "Eğer biri ona saldırmaya cesaret ederse, merhamet etmeyeceğim."

Xiao Leng ortaya çıkar çıkmaz, öğrencilerden biri ağzından kaçırdı, "Xiao Leng? İlk on dahiler arasında onuncu sırada değil mi?”

Bunu duyduktan sonra, daha önce Qin Nan'a öldürücü niyetlerini yönlendirenler şok oldular.

"Ne? Xiao Leng, Qin Nan ile takım mı kurdu?"

"S*k. Şimdi Qin Nan, Xiao Leng tarafından korunduğu için işler karmaşıklaşıyor.”

“Siz bilmiyor musunuz? Xiao Leng, Xiao Qingxue'nin erkek kardeşidir - elbette Qin Nan'a yardım ederdi."

“……”

Başlangıçta vahşi görünen öğrenciler, Xiao Leng gelir gelmez, onu gücendirmeye cesaret edemeden öldürücü niyetlerini geri çektiler.

Qin Nan onların gözünde hiçbir şey olmasa da, ilk on dahiler arasında onuncu sırada yer alan Xiao Leng, gücendirmeye cesaret edebilecekleri biri değildi.

Kenarda duran Chu Yun, bir çift titreyen gözle Qin Nan'a baktı ve yumuşak bir tonla konuştu: "Küçük Kardeş Qin Nan'in beşinci katmandan yedinci katman Vücut Temperleme Alemine ilerlemesini beklemiyordum. sadece birkaç gün içinde—oldukça etkilendim.”

Chu Yun'un sözleri öğrencileri anında ölümüne korkuttu.

Qin Nan'ın ekimi yedinci katman Vücut Temperleme Alemine mi ulaştı?

Dokuzuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu olanlar bile birkaç gün içinde iki kez seviye atlayamazdı, değil mi?

Qin Nan gerçekten dokuzuncu sınıf Huang dereceli süper dahilerin bile yapamayacağı bir şey mi yaptı?

Öğrenciler aşırı şoka girerken, onlar da tamamen şaşkına döndüler.

Kafaları karışmış olmasına rağmen, kendilerini hemen şanslı hissettiler ve Xiao Leng'e minnetle baktılar.

Herkes Qin Nan'ın Dövüş Ruhu'nun sekizinci sınıf Huang olduğunu biliyordu; Yetiştirmesi yedinci katman Vücut Temperleme Alemine ulaştığına göre, aralarından kim onunla yüzleşebilirdi?

Xiao Leng ortaya çıkıp onları Qin Nan'a saldırmaktan alıkoymasaydı şimdiye ölmüşlerdi.

Qin Nan onun sözlerini duyduktan sonra sakince gülümsedi ve "Yetiştirme hızı açısından benimki Kıdemli Kız Kardeş Chu Yun'unkiyle karşılaştırılamaz; Bu kadar kısa sürede iki kez seviye atlamamın nedeni, bu Çok Yönlülük Adası'ndaki bazı şanslı karşılaşmalardı."

"Küçük Kardeş Qin Nan, herkes şanslı karşılaşmalara bile sahip olamaz ve iki kez seviye atlayamaz." Chu Yun çekici bir gülümseme gönderdi ve "Bence şanslı olmak aynı zamanda bir güç olarak kabul edilir." dedi.

Qin Nan ona bir bakış attı; Bu Chu Yun, sözleri konusunda gerçekten zeki.

Bu, Qin Nan'ın şüphelenmesine neden oldu; şimdi neredeyse tüm yeni öğrencileri gücendirdiğime göre, bu Chu Yun bir arkadaş mı yoksa bir düşman mı?

Chu Yun, Qin Nan'in düşüncelerinin ne olduğunu biliyor gibiydi; gülümseyerek, "Küçük Kardeş Qin Nan, endişelenme. Buradaki herkes seni öldürmek istese bile sana saldırmayacağım. Çok Yönlülük Denemeleri başlamadan önce, Kıdemli Kardeş Gong Yang bana senden bahsetmişti ve seninle arkadaş olmamı istedi."

Bu sözler öğrencilerin bir kez daha hayrete düşmesine neden oldu.

Gong Yang'ın kim olduğu hakkında hiçbir fikirleri olmamasına rağmen, onun sözlerinden yola çıkarak Chu Yun'un da Qin Nan'ın tarafını tutacağı görülüyordu.

Qin Nan biraz şaşırdı; Chu Yun'un Gong Yang ile temas kurmasını beklemiyordu.

"Eğer şansınız varsa lütfen Kıdemli Kardeş Gong Yang'a minnettarlığımı bildirin." Qin Nan yumruklarını bir araya getirdi ve dürüstçe söyledi.

Gong Yang ile daha yeni tanışmış olmasına rağmen, Gong Yang'ın ona gizlice yardım etmeye istekli olmasından oldukça etkilenmişti.

Qin Nan'in arkasında duran Xiao Leng'e gelince, neler olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu.

Bu sırada Chu Yun, Qin Nan'a baktı, gözlerinin derinliklerinde bir merak belirtisi görülebiliyordu.

Bu yeni öğrencilerin aksine, Kıdemli Kardeş Gong Yang'ın tarikatın iç öğrencileri arasında ilk on içinde olduğunu açıkça biliyordu; Ling Zixiao ve Huang Long bile onun için eşsizdi.

Qin Nan sadece sekizinci seviye Huang dereceli Dövüş Ruhu'na ve yedinci seviye Vücut Temperleme Aleminin bir yetiştirme üssüne sahiptir; Kıdemli Kardeş Gong Yang neden ona bu kadar düşkün?

Bunun yanı sıra, Chu Yun'un gözlemine göre, Xiao Leng, Qin Nan'a karşı tamamen saygılıydı; kız kardeşi Xiao Qingxue olduğu için Qin Nan'ın tarafını tutmadı.

İlk on dehanın onuncusu olan Xiao Leng neden Qin Nan'a bu kadar saygı duysun ki?

“Ne ilginç bir adam.” Chu Yun zihninde düşündü.

O anda, öğrenciler kendilerini birbirlerine bakarken buldular.

Şimdi Chu Yun, Xiao Leng ve Qin Nan Üç Yapraklı Altın Zambak için burada olduklarına göre, gerçekten kalmak istiyorlar mıydı?

Mevcut güçleriyle bu üçüyle rekabet etmek imkansızdı.

Bu düşünceyi düşündükten sonra, pek çok öğrenci, pek isteksiz olsalar da ayrılmaya karar verdi.

Burada zamanlarını boşa harcarlarsa, Üç Yapraklı Altın Zambak'ı alamazlar, hatta kendilerini öldürtebilirlerdi; Gidip bu Çok Yönlülük Adası'ndaki diğer şanslı karşılaşmaları aramak daha akıllıca olacaktır.

Ancak o anda, birdenbire kasvetli bir ses belirdi, “Tsk tsk, neden bu kadar çok insan var burada? Chu Yun ve Xiao Leng bile, ilk on dahiden ikisi de burada. Görünüşe göre herkes Üç Yapraklı Altın Zambak'ın burada olduğunu biliyor. En çok beklemediğim şey bu değersiz Qin Nan'ı burada da bulmaktı. Bugün şanslı günüm olabilir…”

Bu kasvetli sesin ardından, güçlü ve şok edici bir aura ile birlikte ormandan bir figür belirdi.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin